Auttakaa, Mistä tietää tykkääkö/onko mies ihastunut minuun?
Mistä tietää tykkääkö/onko mies ihastunut minuun? Tarvitsen nyt ajatuksia niin miehiltä kuin naisiltakin tähän. En saa selville pitääkö ihastukseni minusta.
Tapasimme hänen (olemme molemmat +35 v.) kanssaan n. 3 vuotta sitten kun hän tuli työpaikallani urheilukeskukseen asiakkaaksi. Alussa hän oli asiakaspalveluun tullessaan hiljainen, eikä kauheasti jutellut mitään. Itse aloin juttelemaan alusta lähtien hänelle lähes aina kun tuli asiakaspalveluun. Pikkuhiljaa hän on alkanut juttelemaan ja hymyilemään vähän enemmän minulle. Nyt viim. 1,5 vuotta olemme jutelleet jo selkeästi enemmän aina tunnille tulon yhteydessä.
Tulen jotenkin todella hermostuneeksi aina kun näen hänet, vaikka koetan pysyä rauhallisena. Minusta myös tuntuu että hänkin on ollut jotenkin todella hermostunut kun on tullut viim. 1,5 asiakaspalveluun. Viime kerralla hän vaikutti tosin olevan todella rento ja iloinen nähdessään minut, kun minulla ei ole ollut työvuoroa tuolla n. 3 kuukauteen.
Koska olen ihastunut häneen ja haluaisin lähteä hänen kanssaan treffeille päätin kokeilla ns. kepillä jäätä. Laitoin hänelle Instassa DM viestin jossa kysyin apua erääseen omaan työasiaani (valokuvakameroihin), jossa hän on ammattilainen eli tekee työkseen. Hän vastasi n. puolessa tunnissa että voi auttaa ja palaa seuraavana päivänä asiaan. Sain seuraavana päivänä n. klo 12 mennessä 8 pitkää ääniviestitiedostoa, jossa hän on ihanan yksityiskohtaisesti ja tarkasti selostanut ja ohjeistanut kuinka toimia asiassani. Kuulostaa että hän on todellakin perehtynyt asiaani ja haluaa auttaa minua :) Laitoin hänelle kiitos viestin, johon sain sydän tykkäyksen.
Kertokaa, tykkääkö hän minusta vai onko hän vain ystävällinen? Miehet, mitä mieltä te olette? Uskallanko pyytää häntä ulos? Olin todella otettu tuosta hänen ystävällisestä ja perusteellisesta auttamisestaan sekä vähän yllättynyt, kun olemme kuitenkin puolituttuja eli emme näe läheskään viikoittain.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
No näin miehenä voin sanoa, että jos kaikki todellakin on noin kuten kerrot, niin aivan selvä peli. Mies on todellakin ihastunut sinuun. Mies tuntee miehen toiminnan ja tuossa tapauksessa asiassa ei ole kyllä epäselvää. Jos tuo jätkä on itse liian ujo ehdottaakseen treffejä, niin ehdota sinä jotain yhteistä tekemistä. Ei sitä tarvitse treffeinä puhua. Lähtekää yhdessä vaikka treenaamaan tai jotain.
Kiitos vastauksestasi ja miehen näkökulmasta asiaan :) Just tällaista rehellistä ajatusta ja mielipidettä halusin kuulla asiastani. Kiitos paljon!
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi kiinnostunut, olisi tehnyt aloitteen. Jos se olisi kiinnostunut, laittaisi viestiä ainakin kerran viikkoon. Jos se olisi kiinnostunut, sinun ei tarvitsisi kysellä täällä onko se kiinnostunut, koska mies tekisi selväksi, että on.
Höpö höpö. On selvästi kiinnostunut. Ei kaikki miehet ole rohkeita tekemään aloitteita.
Eikä kaikki miehet auta vain siksi että ovat ihastuneita. Onneksi en ole mies, kun tuntuisi hirveältä että jos et auta olet tunteeton narsisti sika ja jos autat tai edes juttelet niin toinen suunnittelee häitä.
Suunnittelee häitä?? Ap:han kysyi että uskaltaisiko pyytää miestä ulos. Nyt olet ymmärtänyt jotain väärin. Tiedok
Joo, hyvää pohdintaa, kiitos sulle! :) Olen tuntenut tilanteen samalla tavalla, mutta silti jotenkin en ollut varma. Kiitos rohkaisusta ja ajatuksistasi :)
t. Ap
Nyt kannattaa esittää vaikeasti saavutettavaa. Jos mies on tosissaan kiinnostunut, hän kyllä yrittää vaikka ensimmäiseen treffiehdotukseen antaisitkin pakit.
Tämä kommentti oli tarkoitettu kommentille
Nro. 18:
Tosi hyvää pohdintaa, kiitos sulle! :) Olen tuntenut tilanteen samalla tavalla, mutta silti jotenkin en ollut varma. Kiitos rohkaisusta ja ajatuksistasi :)
t. Ap
Ei ole mikään selvä peli. Itsellä oli just samantyyppinen juttu, mies punasteli minun kanssa jutellessa, oli aina yhtä hymyä, heitti vitsiä, neuvoi mielellään asioissa, teki mulle jopa "meemikuvia" insidevitseistä joita meillä oli. Mies on sinkku, ja tietää että minä ole myös.
Minäkin kuvittelin että "selvä peli", ja lopulta rohkaistuin kysymään olisiko miehellä mielenkiintoa tutustua paremmin, ja sanoin että itse olen kiinnostunut hänestä. Täystyrmäys. Onneksi mies otti sen kuitenkin ihan hyvin, eikä ole mitenkään ollut outo tai vaivautunut, kun joudumme kuitenkin olemaan viikottain tekemisissä...
Mutta oikeasti, miehetkin voivat olla ihan vaan mukavia! Ilman, että olisivat naisesta kiinnostuneita!
Kerro, että olisi seksiä tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään selvä peli. Itsellä oli just samantyyppinen juttu, mies punasteli minun kanssa jutellessa, oli aina yhtä hymyä, heitti vitsiä, neuvoi mielellään asioissa, teki mulle jopa "meemikuvia" insidevitseistä joita meillä oli. Mies on sinkku, ja tietää että minä ole myös.
Minäkin kuvittelin että "selvä peli", ja lopulta rohkaistuin kysymään olisiko miehellä mielenkiintoa tutustua paremmin, ja sanoin että itse olen kiinnostunut hänestä. Täystyrmäys. Onneksi mies otti sen kuitenkin ihan hyvin, eikä ole mitenkään ollut outo tai vaivautunut, kun joudumme kuitenkin olemaan viikottain tekemisissä...
Mutta oikeasti, miehetkin voivat olla ihan vaan mukavia! Ilman, että olisivat naisesta kiinnostuneita!
Tämä on hyvä pointti! Olen realisti ja kokemusta myös tällaisesta on. Tästä syystä halusin kysyä ajatuksia asiastani.
t. Ap
Tämä on hyvä keskustelu! Kertokaa miehet, kuinka näytätte naiselle kiinnostuksenne esim somessa? Jos olette itse kiinnostuneita ja nainen näyttää myös kiinnostuksensa teihin, rohkaistutteko heti keskustelemaan ja pyytämään naista ulos?
Miehet ei ymmärtääkseni käytä paljoa emojeita tai sydän tykkäyksiä, puhumattakaan että laittaisi puolitutuille. Sulle hän käytti, joten sanoisin myös että tämä mies tykkää susta :)
Mitä emojeita miehet yleensä käyttää jos haluaa flirtailla tai näyttää tykkäävänsä? Onko Esim 😎🙈😍
Meitä on monenlaisia miehiä. Itse saatan ylimielisesti katsoa ohi, sivuuttaa, jyrätä, vetäytyä ammatillisen kuoren taakse tai olla töykeä. Jos kaikesta torjunnasta huolimatta minulle tullaan juttelemaan ihan suoraan, onnistuu. Kaikki eivät ole kaltaisiani, enkä aina toimi noin.
...ööö. kyllähän se pitäis itse tajuta...
Vierailija kirjoitti:
...ööö. kyllähän se pitäis itse tajuta...
Mitä tarkoitat tällä? Kenen pitäisi tajuta minun vai hänen??
t. Ap
Kiitos kaikille vastauksista :) Arvostan, että jaoitte ajatuksia tilanteestani. Pyydän häntä kahville :)
t. Ap
Noilla tiedoilla paha lähteä arvailemaan, Jos hän on sinkku, niin ehkä. Mutta yhtä hyvin voilla olla, ettei. .
Huomaat kyllä viimeistään siinä vaiheessa kun asia osoitetaan intensiivisesti tuijottamalla jäykistynyt kalu kädessä huohotuksen " olet täydellinen..olet täydellinen..olet täydellinen" kuuluessa samalla.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on monenlaisia miehiä. Itse saatan ylimielisesti katsoa ohi, sivuuttaa, jyrätä, vetäytyä ammatillisen kuoren taakse tai olla töykeä. Jos kaikesta torjunnasta huolimatta minulle tullaan juttelemaan ihan suoraan, onnistuu. Kaikki eivät ole kaltaisiani, enkä aina toimi noin.
Miksi toimit noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi kiinnostunut, olisi tehnyt aloitteen. Jos se olisi kiinnostunut, laittaisi viestiä ainakin kerran viikkoon. Jos se olisi kiinnostunut, sinun ei tarvitsisi kysellä täällä onko se kiinnostunut, koska mies tekisi selväksi, että on.
Höpö höpö. On selvästi kiinnostunut. Ei kaikki miehet ole rohkeita tekemään aloitteita.
Joo, just tämä! Mies on ujo ja kuten kerroin on mennyt aikaa, että hänkin on alkanut rentoutumaan ja puhumaan yhtä iloisesti mulle kuin mä hänelle :)
t. Ap
No ole sinä rohkea ja kysy vaikka siellä ig:ssä voitko tarjota hänelle kahvit kiitokseksi avusta.
Kyllä, just näin ajattelin tehdä :)
Tekisin kahvipyynnön livenä niin näet heti reaktion. Eli kun seuraavan kerran kohtaatte niin kiittäisin perusteellisesta avusta ja kysyisin saanko tarjota kahvit kiitokseksi.
Ota se kamera mukaan sinne kahveille, niin ei ole niin läpinakyvää. Ja jäitä hattuun nyt muutenkin. Älä ahdista häntä.