Auttakaa, Mistä tietää tykkääkö/onko mies ihastunut minuun?
Mistä tietää tykkääkö/onko mies ihastunut minuun? Tarvitsen nyt ajatuksia niin miehiltä kuin naisiltakin tähän. En saa selville pitääkö ihastukseni minusta.
Tapasimme hänen (olemme molemmat +35 v.) kanssaan n. 3 vuotta sitten kun hän tuli työpaikallani urheilukeskukseen asiakkaaksi. Alussa hän oli asiakaspalveluun tullessaan hiljainen, eikä kauheasti jutellut mitään. Itse aloin juttelemaan alusta lähtien hänelle lähes aina kun tuli asiakaspalveluun. Pikkuhiljaa hän on alkanut juttelemaan ja hymyilemään vähän enemmän minulle. Nyt viim. 1,5 vuotta olemme jutelleet jo selkeästi enemmän aina tunnille tulon yhteydessä.
Tulen jotenkin todella hermostuneeksi aina kun näen hänet, vaikka koetan pysyä rauhallisena. Minusta myös tuntuu että hänkin on ollut jotenkin todella hermostunut kun on tullut viim. 1,5 asiakaspalveluun. Viime kerralla hän vaikutti tosin olevan todella rento ja iloinen nähdessään minut, kun minulla ei ole ollut työvuoroa tuolla n. 3 kuukauteen.
Koska olen ihastunut häneen ja haluaisin lähteä hänen kanssaan treffeille päätin kokeilla ns. kepillä jäätä. Laitoin hänelle Instassa DM viestin jossa kysyin apua erääseen omaan työasiaani (valokuvakameroihin), jossa hän on ammattilainen eli tekee työkseen. Hän vastasi n. puolessa tunnissa että voi auttaa ja palaa seuraavana päivänä asiaan. Sain seuraavana päivänä n. klo 12 mennessä 8 pitkää ääniviestitiedostoa, jossa hän on ihanan yksityiskohtaisesti ja tarkasti selostanut ja ohjeistanut kuinka toimia asiassani. Kuulostaa että hän on todellakin perehtynyt asiaani ja haluaa auttaa minua :) Laitoin hänelle kiitos viestin, johon sain sydän tykkäyksen.
Kertokaa, tykkääkö hän minusta vai onko hän vain ystävällinen? Miehet, mitä mieltä te olette? Uskallanko pyytää häntä ulos? Olin todella otettu tuosta hänen ystävällisestä ja perusteellisesta auttamisestaan sekä vähän yllättynyt, kun olemme kuitenkin puolituttuja eli emme näe läheskään viikoittain.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kannattaa esittää vaikeasti saavutettavaa. Jos mies on tosissaan kiinnostunut, hän kyllä yrittää vaikka ensimmäiseen treffiehdotukseen antaisitkin pakit.
Naisetko oikeasti kuvittelee että tämä toimii? Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
No miten kävi?
Lähden pe matkalle. Kysyn kun palaan sieltä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten kävi?
Lähden pe matkalle. Kysyn kun palaan sieltä :)
Miten meni?
Miten se on aina yhtä vaikeeta naisille vain avata suunsa ja kysyä?
Voihan sitä keskustelua vielä jatkaakin siellä IG: ssä, ja yrittää saada siellä keskustelua henkilökohtaisemmalle tasolle ja asioihin... Toki voit häntä nyt kahvillekin pyytää, jos se sinusta tuntuu nyt tässä kohtaa hyvältä ja oikealta ratkaisulta.
Sen sijaan lopputulosta en osaa arvioida. On mahdollista, että kysymys on vaan hyvin kohteliaasta ja auttavaisesta miehestä, eikä tämä liity millään tavalla muuhun. Saattaa myös olla, että mahdollisuuksia on vaan kaverillisessa mielessä tai muuten "kevyeltä pohjalta". Tämä kun on aika tyypillistä, etenkin miesten kohdalla.
Tietenkin olisi toivottavaa, että lopputulos olisi sitä mitä nyt odotat.
Kannattaa vältellä, jotta ei voi tulla torjutuksi niin mieskin sitten tietää sen ja jättää varmasti rauhaan.
Pyydä häntä kuvaamaan sinusta "taidevalokuvia" joissa pyllistelet niin, että ikenet näkyvät.
Menkää vaikka valokuvausmessuille tai vastaavaan tapahtumaan. Siellä voi sitten muun tekemisen ohessa käydä kahvilla/viinilasillisella.
Pyydä kasvotusten kahville tai johonkin muualle viettämään aikaa, niin että hän ei voi olla tajuamatta että olet ihastunut. Tee se työpaikallasi niin että muut näkevät mutta eivät kuule. Jos hän torjuu pyyntösi, ala kirkua ja sättiä häntä häirinnästä. Torjutuksi tulleena sinua lohduttaa ympäristön antama sympatia.
Miten näitä aloituksia aina on? Mitä helkkarin väliä, joku ukko ja sen tykkäämiset. Kyllä naiset on tyhmiä.
Ei tuon ikäisten kuulu käyttää minkäännäköisiä sydänemojeja. Taitaa olla naismainenmies tai teini ihastuksen kohteena. Aina te naiset ihastutte tuollaisiin nyhveröihin
Hei!
Tässä Ap, kiitos vielä kaikille vastaajille. Vastauksistanne oli apua. Lähestyin häntä uudestaan ja pääsimme siitä keskustelemaan enemmän. Vaikka selvää molemminpuolista kiinnostusta ja ihastusta meillä olikin, ei juttumme jatkunut pidemmälle. Kiitos kaikille avusta! Rohkaisen samalla kaikkia lähestymään ihastustaan rohkeasti. Kun sen tekee asiallisesti ja ystävällisesti, voi saada jotain ihanaa omaan elämään :)
No miten kävi?