Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex tekee uuden kanssa kaiken mitä mun kanssa ei suostunu

Vierailija
13.04.2025 |

Remontoi, liikkuu, käy ulkomailla, hommaa kaikille lapsille huoneet. Noin niinku esimerkiksi.

Vuosia puhuin millon mistäkin remontoinnista. Omista huoneista lapsille. Kävelylle lähtemisestä. Ulkoille menemisestä.

Eikä mitään koskaan tapahtunut.

Nyt uuden naisen kanssa tekee tätä kaikkea.

Eipä sillä, parempi kaikille näin.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on kuitenkin se exäsi nyxsä, joka niitä remontteja yms. tekee, ja exäsi vain auttelee häntä? Et sinä kaikkea tiedä, mitä heidän kodissaan tapahtuu.

Vierailija
2/113 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedäkkään. Eikä oikeastaan edes kiinnosta pätkääkään. Kunhan totesin tämän asian. Enkä oikeastaan tiedä sitäkään miksi sen edes tänne totesin. Havaintona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä alkuhuumaa. Täytyy vielä pitää kulissia yllä mahtavana tyyppinä. Samalla selittää nyxälle, kuinka hienoa on nyt hänen kanssaan tehdä kaikkea tätä, kun sinun kanssasi ei koskaan voinut, kun et ollut kiinnostunut mistään hänen ehdottamastaan. Siitä se parissa vuodessa taantuu samanlaiseksi sohvaperunaksi kuin mikä on oikeasti ollutkin. Puhun kokemuksella. Olen ollut se nyxä. 

Vierailija
4/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tekee. Exäsi ei rakastanut sua ja siksi heitti sut mäkeen. Nykyistä puolisoaan rakastaa. Onhan siinä eroa.

Vierailija
5/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi on ehkä sitten se elämän suuri rakkaus ja sinä et ollut.

Vierailija
6/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sun ex oppi teidän suhteessa. Tuotahan se kasvaminen ihmisenä on - oppimista virheistään.

Ymmärrän toki sen, että ikävältä tuntuu, kun kasvua ei teidän suhteen aikana tapahtunut.

Vierailija
7/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee aina.

Paitsi siinä että nainen on tehnyt nuoruuden exänsä kanssa kaikkea tuhmaa mitä ei uuden miehensä anna ikinä tehdä.

Vierailija
8/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi on ehkä sitten se elämän suuri rakkaus ja sinä et ollut.

Remontti ja kävelylle lähtö = suuri rakkaus?

Vierailija
9/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontoiko ja liikkuuko uusi nainen? Remontoitko ja liikuitko sinä? Usein uudessa suhteessa on helpompi aloittaa uusi, yhteinen tapa elää. 

Vierailija
10/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee aina.

Paitsi siinä että nainen on tehnyt nuoruuden exänsä kanssa kaikkea tuhmaa mitä ei uuden miehensä anna ikinä tehdä.

Voi jestas. Jännät jutut ja kokonainen elämäntapa eivät kyllä ole mitenkään vertailtavissa

Vierailija
11/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yhtään miettinyt omaa osaasi yhtälössä?

Älä turhaan mieti. Mies se sika aina on.

Vierailija
12/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdotin aina matkoja paikkoja missä tykkäisin käydä. Pariisi, Krotatia, Islanti, jne. Mies ei ikinä suostunut lähtemään, ei kiinnosta. Nyt eron jälkeen on käynyt uuden naisen kanssa kaikki nuo paikat, lapsilta aina kuulen. Ja miks just nuo mun haluamat paikat..

Vierailija
13/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin vähä järkeä noihin vastauksiin.

Ap kun sinä ja exäsi olitte rakastuneita niin teillä ei ollut noita lapsia, taloa ynnä muuta.

Teillä oli paljo rasitteita elämässä. Siinä on se ensi rakkaus hiipunut aikapäivää.

Nyt exälläsi on uusi partneri, ja rakastuminen tuo energiaa.

Ja tietty haluaa näyttää itsestään parhaat puolet.

Tietää myös mitä toivoit häneltä yhteistä tekemistä niin olettaa että tällä uudella rakkaudella on suunilleen samat toivomukset. Olettehan samaa sukupuolta.

Ja tekee ja ehdottaa sitten näitä asioita.

Vierailija
14/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä nykyisellä on varaa rahoittaa ne remontit ja omat huoneet lapsille ja myös antaa työpanoksensa näihin jolloin on mukavampi tehdä?

Vierailija
15/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Vähän naurattaa, kun yrittää näyttää. Olen satavarma, että hyvin ei tuossa suhteessa mene nyt vuosien jälkeen. Ihan sama minulle mitä tekee. Itse olen todella tyytyväinen elämääni. 

Vierailija
16/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman itsessäni. Exän aikana rakastin puutarhanhoitoa ja olin aina touhuamassa pihalla. Nautin siitä. Nyt uuden kumppanin kanssa en astuisi jalallanikaan hänen puutarhaansa ja se saa ihan rauhassa villiintyä. Ei vaan kiinnosta enää, enkä oikein tajua miksi ei.Kun joku minut pitkään tuntenut kysyy miksi ei en osaa selittää. Uusi kumppani ei millään lailla rajoita menemästä pihalle ja keksimästä uutta sinne.Kuudessa vuodessa olen hyväksynyt, että asiat ovat nyt näin. Tilalle ei ole tullut mitään muutakaan.

Siksi sanon ap:lle, ettei kannata verrata. 

Vierailija
17/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko niitä vaimoja jotka arvostelee ja sättii miestään toisten edessä illanistujaisissa? Näitä nimittäin on aika paljon niin käsittämätöntä kuin se onkin. En ymmärrä mitä siitä saavat, paitsi sen että mies lähtee ja uuden kanssa se onkin sitten kuin uudestisyntynyt.

Vierailija
18/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nainen ottaa todennäköisesti myös kakkoseen

Vierailija
19/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdotin aina matkoja paikkoja missä tykkäisin käydä. Pariisi, Krotatia, Islanti, jne. Mies ei ikinä suostunut lähtemään, ei kiinnosta. Nyt eron jälkeen on käynyt uuden naisen kanssa kaikki nuo paikat, lapsilta aina kuulen. Ja miks just nuo mun haluamat paikat..

Ehkä se seuraava nainen on tehnyt muutakin kuin ehdotellut ja puhunut. Ehkä ovat katsoneet yhdessä matkoja, nainen on etsinyt hotellit, jne. Ehkä heillä on samanlainen tapa matkustella. 

Mun mies ei seurustelun alkuaikoina halunnut matkustella, koska hänellä oli kokemus että se on pelkkää tylsää shoppailua. Varasin sitten kuitenkin parin vuoden seurustelun jälkeen matkan Saksaan. Tein oikeastaan kaikki valmistelut itse, ja etsin sellaisia aktiviteetteja joista kummatkin voisimme tykätä. Sen jälkeen mies innostui, ja nyt ollaan reissattu paljonkin. Hän on oikeastaan innokkaampi varaamaan matkoja. 

Vierailija
20/113 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä sun ex oppi teidän suhteessa. Tuotahan se kasvaminen ihmisenä on - oppimista virheistään.

Ymmärrän toki sen, että ikävältä tuntuu, kun kasvua ei teidän suhteen aikana tapahtunut.

En haluaisi vaikuttaa inhorealistilta, mutta tuollaista se on kun rakastumisvaihe on vielä päällä. Sitten kun on oltu yhdessä pidempään, niin pelkkä ihastuminen ei enää motivoi miestä toimimaan. Kokemusta on, en toki väitä että tämä olisi kaikkia miehiä koskeva piirre.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan