Kerron mikä oli hieman outoa Koronassa, nytkun palstalla siitä kerta puhutaan. Haluan itsekin osallistua omilla mietteilläni
Valtiot varautuu näihin pandemioihin, täälläkin sitä oltiin tehty ainakin 20 vuotta. Se on ihan ohjekirjassa että näihin tulee varautua.
Kun tilanne iski päälle, yhtäkkiä nämä kaikki unohdettiin ja alettiinkin menemään ihan täysin jonkun toisen pillin mukana. Siis ihan selvästi huomas että käskyt tulee jostain ihan muualta.
Järki ja se varautuminen vaihdettiin hysteriaan ja aivan järjettömään propagandaan ja ihmisvihaan ja pelotteluun. Sen jälkeen tuotiin rokotteet ihan yhtäkkiä jostain ja niitä alettiin rummuttamaan ihan täysillä että sun on otettava niitä ainakin muutama että sä olet turvassa, no sitten nähtiin että ihmiset alkoi ottamaan joten lukua nostettiin kokoajan koska haluttiinhan tässäkin tehdä maksimivoitot.
Ihmisten terveydellä leikittiin. Rahan takia.
Puhuttiin että sairaalat ovat täynnä ihmisiä ( ei ollu ) , puhuttiin että kaduilla makaa kuolleita ( ei makanu ) Puhuttiin vaikka mitä valetta.
Se tehtiin niin hyvin, että suurinosa käänty totuutta vastaan.
Se on vieläkin iso kysymys että mitä tapahtu ja miksi.
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tiedettä ja "tiedettä". Oikea tiede on selvittänyt vaikkapa ihmisen anatomiaa ja hyödyllisiä lääkkeitä, kuten antibiootit. Roskatiede taas kehittelee humpuukilääkkeitä ja koettaa keksiä niille sairauksia. Noin esimerkiksi. Avainsana on raha.
Oikea tiede on siis sitä jonka tulokset ovat linjassa omien uskomustesi kanssa ja kaikki muu roskatiedettä vai?
Näitä on helppo alapeukuttaa. On todella syytä olla huolissaan suomalaisten koulutuksesta.
Ja teikäTuRPp a on myös uransa,ehkäpä gLiimaksissa,kun lärppäät täällä Vauva-va Jaille satuja&tarinoita?!
Olen 60+. En ottanut ainuttakaan koronarokotetta. Yhden koronan sairastin v.2023 helmikuussa. Paria päivää ennenkuin sairastuin tuli hajuvääristymä. Ulkona ollessani (helmikuussa) tunsin selkeästi sireeninkukan tuoksua.
Kuumetta oli varmasti pari viikkoa, en mitannut. Ei kai se kovin korkea ollut kun en houraillut. Sitten katosi maku- ja hajuaisti kolmeksi viikoksi ja vielä lopuksi lähti äänikin. Lepäilin paljon, mutta liikuin kuitenkin parin tunnin välein ja join vettä ehkä normaalia enemmän. Söin, vaikka en maistanut mitään. Taudin loppupuolella tuli voimakas tarve liikkua, saada veri kunnolla kiertämään. Sukset jalkaan ja jo 50 m jälkeen piti vetää henkeä. Hiihtelin sitten ihan rauhallisesti ja vähän väliä pysähdyin. Jotenkin tuon hiihtolenkin jälkeen oli parempi olo ja huomasin oloni kohentuvan. Maku- hajuaisti sekä ääni oli poissa 3-4 viikkoa.
Nuhaa ei ollut lainkaan, mutta alussa kurkkukipu oli yhtä helvetin tulta, joka nielaisu sattui niin että melkein itku tuli. Aloin miettiä että kurkkukivussa oli jotain tuttua ja muistin lapsuudestani sairastamani tuhkarokon - siinä oli kurkku samalla tavoin valtavan kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mediauskovaisuus on todella vaarallista nykypäivänä. Meillä on oikeasti suurinosa ihmisistä sellaisia että ne uskoo kyllä kaiken mitä lukee IP-Lehdessä. Tää on aivan järkyttävää mutta niin se on.
Medianlukutaito ja isompi ymmärrys maailmasta puuttuu aivan kokonaan, mikä on pelottavaa.
Se vanha klisee, että massoja ohjaillaan median kautta pitää 100% paikkansa.
Ei se valtamedia tarjoa enää oikeata tietoa mistään. Se on propagandakoneisto millä pusketaan kaikki valtaväestöön. Kaikki ajatusmallit, mielipiteet, ihan kaikki.
Meiän on ihan oikeesti kansana herättävä tähän.
Mistäköhän itse luet uutisesi?
Minua se kiinnostaisi myös. Jos luemme sun mielestäsi väärää mediaa niin voisit kertoa mistä sitä oikeaa tietoa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mediauskovaisuus on todella vaarallista nykypäivänä. Meillä on oikeasti suurinosa ihmisistä sellaisia että ne uskoo kyllä kaiken mitä lukee IP-Lehdessä. Tää on aivan järkyttävää mutta niin se on.
Medianlukutaito ja isompi ymmärrys maailmasta puuttuu aivan kokonaan, mikä on pelottavaa.
Se vanha klisee, että massoja ohjaillaan median kautta pitää 100% paikkansa.
Ei se valtamedia tarjoa enää oikeata tietoa mistään. Se on propagandakoneisto millä pusketaan kaikki valtaväestöön. Kaikki ajatusmallit, mielipiteet, ihan kaikki.
Meiän on ihan oikeesti kansana herättävä tähän.
Mistäköhän itse luet uutisesi?
Minua se kiinnostaisi myös. Jos luemme sun mielestäsi väärää mediaa niin voisit kertoa mistä sitä oikeaa t
Kertoi aiemmin ketjussa ettei tarvitse uutisia koska kuuntelee sydäntään ja se ilmeisesti riittää.
Jaa... tiedä sitten. Itse kun soitin ensimmäisen kerran flunssaisena terveyskeskukseen koronan alettua niin sanoivat että älä ainakaan tänne tule. No minä menin töihin...sitten tuli toinen flunssa ja soitin traktoria huoltaessa aikaa testiin, sanoivat että ensi viikolla. Menin töihin.Töissä lupailivat rokotuksia, niitä ei koskaan saatu. Olensiis testaamaton, rokottamaton ja mitä muuta. Jokkiskisoissa vain joillain kilpsailutoimistossa oli maski joten ajattelin että aika turhaa leikkimistä. Nyt on varmaan tuhat maskia kun niitä kaikki jakelivat. On ne hyviä kyllä pölyisissä hommissa. Että semmonen korona.
Vierailija kirjoitti:
YLE:
https://yle.fi/a/74-20012427
"Kreml on ottanut myös käyttöön pandemian aikana syntyneet koronadenialismin, jossa lietsotaan ihmisiä olemaan luottamatta lääketieteeseen, mediaan ja ylipäätään oikeastaan mihinkään järjestäytyneen yhteiskunnan osaan. Suomessakin Puttea kannattavat ja myötäilevät vastamediat ovat täynnä toinen toistaan äärimmäisempiä väitteitä koronasta."
Erikoista, sillä moni venäläinen tuttava kävi ottamassa Sputnik-rokotteen. Eivät he olleet rokotevastaisia ja väittivät Putinin ottaneen saman rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun mun tutuista kukaan ei kuollut koronaan, kukaan ei ollut teholla, ei joutunut sairaalaan. Kukaan ei sairastunut vakavasti, ei vammautunut tai saanut long covidia. Nimittäin ennen injektiointia. Sen jälkeen alkoi kovat koronataudit. Yhtään injektoimatonta en tiedä, joka olis sairastanut kovaa tautia. Ja mulla on iso suku ja laaja tuttavapiiri. Tosi moni sairastui pahasti kolmosinjektion jälkeen. Mitähän paskaa se sisälsi?
Minä taas tiedän montakin rokottamatonta kuollutta ja sairastunutta, muutamalla myös long covid. Itse olen ottanut neljä rokotetta enkä ole koronaan enkä mihinkään muuhunkaan sairastunut.
Vierailija kirjoitti:
VASTINE
Geeniteknologiset koronarokotteet aiheuttivat terveyskatastrofin
Satakunnan Kansan uutinen 3.2.2024 Koronarokotteista ei tullut kansanmurhaa oli vahvasti ristiriidassa todellisuuden kanssa. Tiedonlähteiden, THL:n ja Fimean vahvat taloudelliset sidonnaisuudet lääketeollisuuteen näkyivät mRNA-rokotteiden riskien ja ongelmien peittelynä. Seuraavassa lyhyt kooste aiheesta.
Monimutkaista ja vaarallista geeni- ja nanoteknologiaa sisältävät kokeelliset mRNA-injektiot (=koronarokotteet) aiheuttavat rokotetuilla todistetusti kymmenittäin erilaisia sairauksia ja pahentavat jo olemassa olevia, joihin ihmiset usein kuolevat. Tällöin koronarokotteet ovat joko perus- tai myötävaikuttava kuolinsyy.
Yli 1000 vertaisarvioitua, riippumatonta tutkimusta osoittaa, että kuolemia aiheuttavat juuri uutisessa mainitut sydäntapahtumat ja kasvaimet, neurologiset vaivat sekä monet muut sairaudet. Tämä ilmenee jo Pfizerin omist
Kyseiset Mikael Kivivuori ja Seppo Sutinen on tunnettuja salaliittoteoreetikkoja ja valheiden levittäjiä. mRNA-rokote ei vaikuta ihmisen perimään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun mun tutuista kukaan ei kuollut koronaan, kukaan ei ollut teholla, ei joutunut sairaalaan. Kukaan ei sairastunut vakavasti, ei vammautunut tai saanut long covidia. Nimittäin ennen injektiointia. Sen jälkeen alkoi kovat koronataudit. Yhtään injektoimatonta en tiedä, joka olis sairastanut kovaa tautia. Ja mulla on iso suku ja laaja tuttavapiiri. Tosi moni sairastui pahasti kolmosinjektion jälkeen. Mitähän paskaa se sisälsi?
Minä taas tiedän montakin rokottamatonta kuollutta ja sairastunutta, muutamalla myös long covid. Itse olen ottanut neljä rokotetta enkä ole koronaan enkä mihinkään muuhunkaan sairastunut.
En usko, heikko yritys. Minulla tuttu noin 800 ryhma rokottamattomia. Yhdella vaati lyhyen sairaalahoidon, muilla joko ei tautia tai flunssa.
Miksi trollaat?
Siis tunnet 800 ihmistä ja varmuudella tiedät kaikkien olevan rokottamattomia. Lisäksi sinulla on pääsy jokaisen sairauskertomuksiin. Ei kuulosta järin uskottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VASTINE
Geeniteknologiset koronarokotteet aiheuttivat terveyskatastrofin
Satakunnan Kansan uutinen 3.2.2024 Koronarokotteista ei tullut kansanmurhaa oli vahvasti ristiriidassa todellisuuden kanssa. Tiedonlähteiden, THL:n ja Fimean vahvat taloudelliset sidonnaisuudet lääketeollisuuteen näkyivät mRNA-rokotteiden riskien ja ongelmien peittelynä. Seuraavassa lyhyt kooste aiheesta.
Monimutkaista ja vaarallista geeni- ja nanoteknologiaa sisältävät kokeelliset mRNA-injektiot (=koronarokotteet) aiheuttavat rokotetuilla todistetusti kymmenittäin erilaisia sairauksia ja pahentavat jo olemassa olevia, joihin ihmiset usein kuolevat. Tällöin koronarokotteet ovat joko perus- tai myötävaikuttava kuolinsyy.
Yli 1000 vertaisarvioitua, riippumatonta tutkimusta osoittaa, että kuolemia aiheuttavat juuri uutisessa mainitut sydäntapahtumat ja kasvaimet, neurologiset vaivat sekä mo
Linkki? Ai niin ei ole
Kirjoittaja mikael kivivuori jäi kiinni valehtelusta ja sai terveystalosta potkut, juttu oli lehdessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä käy Pietarin trollien avulla sotaa Suomea vastaan. Yhtenä keinona on turvallisista koronarokotteista levitettävät valheet ja pelon lietsonta. Tarkoitus poistaa suomalaisen väestön luottamus sen omiin instituutioihin ja heikentää valtion kykyä toimia sotatilanteessa.
Demokraattisissa maissa instituutioiden voima syntyy kansan tuesta ja luottamuksesta diktatuurissa pelosta ja väkivallasta.
Kreml on ottanut käyttöön pandemian aikana syntyneet koronadenialismin, jossa lietsotaan ihmisiä olemaan luottamatta lääketieteeseen, mediaan ja ylipäätään oikeastaan mihinkään järjestäytyneen yhteiskunnan osaan. Suomessakin Putinia kannattavat ja myötäilevät vastamediat ovat täynnä toinen toistaan äärimmäisempiä väitteitä koronasta.
Nämä Putinin myötäjuoksijat ovat toimineet tietäen tai tietämättään Venäjän iskujoukkoina, joiden tehtävänä on hyökätä rakenteita ylläpitäviä ja ihmisten toimintaa ohjaavia yh
Kommareitten öyhötys ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tunsin kolme ihmistä jotka menehtyvät covid-19, yksi oli oma isäni."
Isäsi kuoli Pentagonin luomaan bioaseeseen.
Nytkö se on jo Pentagonin luoma, kenen seuraavaksi? :D
Ulkoavaruuden liskojuutalaisten. Samat kaverit piirsi nazcan linjat ja rakensi pyramidit, lisäksi ne ehti vielä vaikuttaa vaaleihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka kritisoivat leimattiin salaliittoteoreetikoiksi. Oli sitten vaikka virologian Nobel palkinto. kaikki kanseloitiin.
Nyt on toteutunut kaikki "salaliittoteoreetikoiden" varoitukset.
Tai tuliko laumasuoja? Tuliko tartuntojen esto? Tuliko vakavan sairastumisen esto? Tuliko kuoleman esto?
Ei. Tuli ylikuolleisuus ja valtava koronaan kuolleisuus
Ja suhteettoman suuri osuus koronaan kuolleista rokottamattomia vaikka väestöstä ylivoimainen enemmistö on rokotettu. Mistähän johtuu...
Ei pidä paikkaansa. Tismalleen päinvastoin tämäkin asia. Lopeta valehtelu.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, koronaöyhöt alkoi urakalla sensuroida. Kävi liian vaikeaksi kommareille. Öyhöttäkääpä keskenänne ja muistakaa hakea piikkejä! Adios kommarit!
Ei niitä rokotuksia saa mistään, mitäs nyt tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka kritisoivat leimattiin salaliittoteoreetikoiksi. Oli sitten vaikka virologian Nobel palkinto. kaikki kanseloitiin.
Tai tuliko laumasuoja? Tuliko tartuntojen esto? Tuliko vakavan sairastumisen esto? Tuliko kuoleman esto?
Ja suhteettoman suuri osuus koronaan kuolleista rokottamattomia vaikka väestöstä ylivoimainen enemmistö on rokotettu. Mistähän johtuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomia? Eli niitä joiden rokotesuoja ei ollut vielä täydellinen. Eli siis vasta rokotettuja..
Miksi ei tehdä vertailua kokonaan koronarokottamattomat vs rokotetut. Taidan arvata. Sellaista kikkailua ollut koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Jahas, koronaöyhöt alkoi urakalla sensuroida. Kävi liian vaikeaksi kommareille. Öyhöttäkääpä keskenänne ja muistakaa hakea piikkejä! Adios kommarit!
Kommareille? Kaikki miljoonat rokotetut ovat kommareita? Et sitten typerämpää keksinyt.
Ja tottakai follareiden paskapuheet sensuroidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomia? Eli niitä joiden rokotesuoja ei ollut vielä täydellinen. Eli siis vasta rokotettuja..
Miksi ei tehdä vertailua kokonaan koronarokottamattomat vs rokotetut. Taidan arvata. Sellaista kikkailua ol
Rokottamaton eli rokotteen ottamatta jättänyt. Sepittelet omiasi kun valheesi paljastui, säälittävää.
Luotat sokeasti omiin uskomuksiisi kuten kaikki foliohatut, siksi kanssasi onkin mahdoton keskustella.