Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä hassua, jos äiti auttaa vielä 7-8-vuotiasta ulkovaatteiden pukemisessa?

Vierailija
22.03.2024 |

Meillä päinvastoin tuon ikäinen itse haluaa näyttää, että osaa, eikä halua apua. Mutta tiedän päinvastaisia, että äiti touhottaa eteisessä ja auttaa pukemisissa (kehitykseltään normaaleja lapsia).

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiset auttavat toisiaan pukeutumaan tarvittaessa myös aikuisena. Monien ulkoiluvaatteiden pukeminen on aika raskasta/hidasta yksin, niin helpommin se aamu lähtee, kun sille lapselle sujauttaa ne rukkaset käsiin enne kuin lähtee ovesta ulos.

82/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Yksi mies sanoi minulle, että hänen 14-vuotias lapsensa kun asuu äitinsä luona 600km päässä, niin silloin kun lapsi on käymässä hänen luonaan, niin hän aina hakee ja vie lapsen autolla äidiltä/äidin luo. Kun minä kysyin, että eikö se lapsi voisi mennä junalla/bussilla itsekseen, niin mies oli aivan äimän käkenä, että ei todellakaan voi.

Ymmärrän oikein hyvin. Mies on itse valinnut asuinpaikkansa. Hän olisi voinut jäädä lähemmäksi. Vähintään mitä voi tehdä on huolehtia matkoista.

Ei, kun se mies kertoi, että ex-vaimo oli lapsen kanssa muuttanut työn takia 600km päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla saa aikaiseksi vain avuttomia mukuloita jotka kiukuttelee jos kaikkea muutakin ei tasoita tieltä. Idioottimaista toimintaa vanhemmilta. Sitten kun lapsi ei isompanakaan pärjää niin ihmetellään että mikä meni pieleen. No kasvatus meni pieleen.

Vierailija
84/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tavalla saa aikaiseksi vain avuttomia mukuloita jotka kiukuttelee jos kaikkea muutakin ei tasoita tieltä. Idioottimaista toimintaa vanhemmilta. Sitten kun lapsi ei isompanakaan pärjää niin ihmetellään että mikä meni pieleen. No kasvatus meni pieleen.

En usko, että lapsi menee ihan pilalle siitä, jos isä tai äiti auttaa esim. kurakäsineiden pukemisessa.

Vierailija
85/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajako se sitten koulusta lähtiessä pukee nämä lapset?

Voi voi, kylläpä on nyt rankkaa taas miettiä toisten asioita. Antakaa ihmisten nyt jumalauta jo olla rauhassa. En anna mitään painoarvoa turhanjauhajille.

No miksi sitten olet jankkaamassa täysin turhaan? 

No miksi tehdä aloitus, jos asiasta sitten ei saa keskustella??

Vierailija
86/88 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon esikoulussa joudutaan auttamaan pukemisissa? Siinä on kuitenkin kerralla ulos menossa iso joukko, jonka periaatteessa pitäisi osata pukea itse. Pitääkö henkilökunnan silti auttaa kuravaatteiden ja hanskojen pukemisissa?

Vierailija
87/88 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen 7-8-vuotias on koulussa. Harvemmin siellä ovat enää äidit pukemassa välitunnille lähtijöitä.

Vierailija
88/88 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaan parhaaksi näet, niin voit toimia tuossa asiassa.

Ongelmansa kullakin.