Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka laittaa puhelimen viikonlopuiksi kiinni?

Vierailija
22.03.2024 |

Ei siis pelkästään äänettömälle vaan kokonaan kiinni.

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee kyllä hauskasti ihmisillä tunteisiin. Olen sama, joka kertoi, ettei laita puhelinta kuin vaeltaessa sammuksiin. Sekin tuntui osalla menevän tunteisiin, tai sitten on jo perjantaipöhnä päällä ja kiukkuviinaa juotu, kun halutaan haastaa riitaa :)

Vierailija
122/132 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun 12v joutuu perjantaina ambulanssilla sairaalaan ja päivystysleikkaukseen, isän kiinni saaminen puhelimella ennen maanantaiaamua olisi mukavaa. Isä antaa oikein turvallisen kuvan itsestään. 

Kaipa isä alkaa 12 vuotiaan luuriin soittelemaan, jos ei penskaa tuttuun aikaan kotiin kuulu.

Ai sillä puhelimella, josta on virta pois?:D

Niin... sitä virtaahan ei saa päälle, jos tarvetta ilmenee...

Miten saat toisen puhelimen päälle, jos et tiedä sen (liittymän) PIniä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On soitettu sekä ensiavusta että poliisista viikonloppuna, läheisiin liittyen. 

Jos olisin yksineläjä vailla iäkkäitä vanhempia, niin mikä jottei.

Mutta kun en ole. Olen teini-ikäisten äiti, jolla on myös apua tarvitseva iäkäs äiti. Ei tulisi mieleenkään olla tavoittamattomissa. Mulla on myös jo aikuinen lapsi, jonka kanssa ehditään soitella lähinnä vain viikonloppuisin.

Mun elämä on muuten sellaista, ettei puhelin ole häiriöksi, se ei soi eikä piippaa juuri ollenkaan, vain tärkeitä asioita. 

Vierailija
124/132 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan laita. Lapset ja miesystävä, joten kyllä olen aina tavoitettavissa. 

Oletko ainoa ihminen heidän elämässään?

Ap

Sulla ei taida olla omia lapsia? 

En ole omien lasteni elämässä ainoa ihminen, mutta on itsestään selvää, että olen aina heitä varten. Siksi koska vanhemman rakkaus. 

Ja tosiaan, niinkuin tuolla ylempänä sanottiin, niin soitto voi tulla viranomaispuoleltakin. Juu odottakaa vaan masnantaihin, kyllä se siellä teholla pärjää vkl yli. Ja vaikka pärjäisikin, nii  kyllä äitinä haluaisin vakavassa tilanteessa olla lapseni luona heti, enkä maanantaina.

Vierailija
125/132 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelin on aina äänettömänä, näin olen toiminut jo vuosia. Otan puhelimen käteen ja tsekkaan viestit ja puhelut vain silloin kun se minulle sopii.

Vierailija
126/132 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sammuttaa mutta varmaan olisi poliisit oven takana jos näin tekisin. Raivostuttaa että pitäisi aina olla tavoitettavissa. Ihmiset ovat hysteerisiä jos eivät saa kiinni.

Vierailija
127/132 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla unohtuu puhelin joskus päiväkausiksi kiinni. 

Multa taas jää äänettömälle päiväkausiksi.

Mulla on aina äänettömällä.

Vierailija
128/132 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä häiritse-toiminto on päällä joka päivä 22-09. Silloin puheluista päästetään läpi vain tärkeimpien soitot. Whatsapp on äänettömällä koko ajan.

Jotkut tutut/puolitutut ovat soitelleet silloin tällöin arki-iltaisin tai viikonloppuisin työasioissa yksityisnumerooni. Olen muistuttanut heitä, että minulla on työaika ja työnumero erikseen. Osan näistä olen laittanut vain suoraan estoon. Parhaimmasta päästä oli kun joku itselleni aivan vieras (oli saanut numeroni joltain tutultaan) soitteli pääsiäisviikonloppuna kiireettömästä asiasta. Siinä sitten olin kaupassa latomassa taaperon kanssa ruokia ostoskärryyn kun yritin saada selvää miksi tämä henkilö soittaa minulle tästä asiasta tähän aikaan. 

Minä en kehtaa soittaa edes ystävilleni arkisin klo 18 jälkeen ellei asiasta ole erikseen sovittu tai tiedän ettei heillä ole muuta meneillään. Viikonloppuisinkin soittaessani kysyn heti että onko kuinka aikaa puhua e

Mulla ei ole työpuhelinta ja silti työkaveri saattaa soittaa jotain työasiaa lomalla. En tietenkään vastaa, mutta sitten on kiukkuinen kun en vastaa.

Vierailija
129/132 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hysteerikkoja ketju täynnä. Miksi pitää saada koko ajan joku kiinni. Rajatonta touhua. 

Vierailija
130/132 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla unohtuu puhelin joskus päiväkausiksi kiinni. 

Oletkin autistipaska. 

Vierailija
131/132 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tullut kaksi puhelua. Toinen lapseltani, toinen miesystävälläni. Lisäksi toinen lapseni laittoi viestillä yhteishaun hakutoiveensa minulle tiedoksi, kun teki haun. Töistä tuli myös tärkeä tieto viestillä. Miksi pitäisin puhelimeni kiinni? Ei minulle soita epämiellyttävät ihmiset. 

Vierailija
132/132 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaisi laittaa. Joskus laitoin äänettömälle ja sekin oli virhe. Äiti tietenkin soitteli ja oli heti huolissaan, kun en vastannut. Ei mulle koko ajan soitella, yleensä juurikin vanhemmat saattaa soittaa tai oma perhe, jos ollaan eri paikoissa. On hankalaa, jos ei saa millään kiinni. Teineillä on aina puhelin äänettömällä, ihan turha yrittää soittaa, vaikka olisi asiaa.

Laittaa viestiä ettei ole tavoitettavissa