Onko muilla tällaista, että vaikea poistaa puhelinnumeroita puhelimesta mitä ei tarvi?
Mulla on puhelimessa numeroita vuosien takaisilta tutuilta, joiden kanssa en oo tekemisissä. Silti mietin että entä jos he ottaakin yhteyttä, niin pahastuuko he, jos mulla ei ole heidän numeroa tallessa, eli en tiedä keltä viesti tulee. Millä perusteella te poistatte numeroita puhelimistanne?
Kommentit (14)
Mulla on vain jotain 10 numeroa puhelimessa.
Menehtyneen tyttäreni puhelinnumero oli kuoleman jälkeen vuosia puhelimessani.
En poista. Nykyisistä puhelimista ei lopu tila kesken, vaikka pitäisin kaikki numerot tallessa.
En ole koskaan poistellut numeroita enkä pahemmin edes tiedä mitä numeroita siellä on. Luultavasti siellä on ainakin 50 numeroa, joista mulla ei ole enää mitään muistikuvaa keitä ovat.
Mulla ei oo puhelinta, jota en tarvi.
Niin no näistä yhteydenotoista alle 10 vuotta. Eihän nuo tilaa vie. Silti tuntuu hassulta säilyttää numeroita, joiden haltijoista en ole vuosiin kuullut ja luulen ettei he muistele minua. Silti en voi olla varma. Siksi vähän kyselen kuinka pitkään numeroita on ns sopiva (normaalia) säilyttää?
Mulla on mun isän numero ja kaikki viestit tallessa, hän menehtyi kaksi vuotta sitten.
Poistelen jos aikaa on kulunut parisen vuotta tai muuten tiedän, ettei enää pidetä yhteyttä. Samoin poistelen välillä turhat viestitkin. Itse asiassa aika rentouttavaa keskittyä poistelemaan joutavia puhelimesta. Olin yllättäynyt kun tuttava ei tiennyt miten ne saa pois, ei tiennyt myöskään miten saa puhdistettua välimuistia. Öhhöh.
Miksi sinulla on puhelin, jota et tarvitse? Jos vaihdan uuteen puhelimeen, niin tyhjennän edellisen kokonaan tehdasasetuksille.
Joskus iskee sellainen siivousinto että lähtee turhankin kovalla kädellä. Mutta on sellaisia joita ei vaan halua poistaa. Joku ihastus vuosien takaa joka edelleen lämmittää. Ei voi poistaa.
Poistan numeroita sitä mukaa kun tiedän etten niitä enää tarvitse.
On näemmä - ketkä vit#tu ovat HakisJone ja VeikkoJohn?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mun isän numero ja kaikki viestit tallessa, hän menehtyi kaksi vuotta sitten.
Minulla oli lankapuhelin ja siinä vastaaja jossa kasetti. Sekä puhelin, että vastaajaa ovat poistuneet aikoja sitten, mutta kasetti on. Siellä on edesmenneen isäni viesti "no isä tässä..." en voi sitä kuunnella kun ei ole enää laitetta mutta en heita poiskaan. Isä soitti tuon viestin sydänsairaalasta leikkauksen jälkeen.
Jos oletan, että numero ei ehkä ole enää tämän ihmisen käytössä, esim jos viimeisimmästä yhteydenotosta on vaikka yli kymmenen vuotta.