Miksi jotkut miehet eivät halua parisuhdetta vaan pelkkää s*ksiä?
Kyse ei ole omasta kumppanistani, hänen kanssaan ollaan naimisissa ja seksiä on useinkin. Mutta hän on myöntänyt, että kyllä hän on naimisissa kanssani, koska saa seksiä ja olen hyvää seuraa.
Ehkä jättäisi mut jos ei seksiä olisi..
Mutta miksi jotkut miehet eivät halua parisuhdetta, siinähän sitä seksiäkin saa?
Kommentit (73)
Mikäli tahdon litran maitoa, en aio ostaa koko lehmää.
Mitäs sitä koko lehmällä kun maitoa saa purkeissa.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko ja kirjoitus hieman ristiriitaisia.
Se sallitakoon "miksi jotkut" kyselijälle. Jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla ottaa. Milloin vaan palstan avaa niin näkyy kysymys "miksi joku, miksi jotkut"
Ap 80% naisista harrastaa seksiä vain 10% miesten kanssa. Siksi. 90% miehistä varmaan haluisi parisuhteenkin, tai ainakin osa.
Kyllä minäkin naisena haluan seksiä tasaisin väliajoin. Ideaalitilanteessa harrastaisin seksiä rakastavassa parisuhteessa, mutta sellaiseen pääseminen on minulle näköjään täysin mahdotonta, joten harrastan sitten seksiä satunnaisten kumppanien kanssa.
Ai miksi? No siksi, että haluavat helpomman elämän. Parisuhde vaatii monelle liikaa kompromisseja ja elämän laadun heikennystä.
Koska haluavat seksia useamman kuin yhden naisen kanssa. Eivat halua parisuhdetta kaikkine muine vaatimuksineen. Ymmarran oikein hyvin, olen itse samanlainen, vaikkakin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut naiset eivät halua seksiä vaan pelkkää parisuhdetta?
Ensin ollaan haluavinaan seksiä mutta kun saadaan mies avioliittoon niin sitten riittää seksitön parisuhde.
Ainoa syy, minkä minä olen havainnut naisen olemassaololle, on seksi. Mihin mies naista muuten tarvitsee? Varsinkin jos itse on siivous ja ruoanlaitto taitoinen.
Miks pelkät miehet??
Minulla pelkkä seksisuhde mieheen kenet olen tuntenut lähes koko elämäni. Molemmat erottu noin 10v sitten ja meillä on ollut seksisuhde 7 vuotta. Kumpikaan ei halua parisuhdetta, mutta kumpikin haluaa seksiä ja tuttu mies, niin miksi ei ja olen aina pitänyt tästä tyypistä. Kukaan kaveripiiristä ei tiedä eikä edes osaa kuvitella mitä meillä on.
Toki ollan kavereita niinku ennenkin. Yksi sääntö meillä on ja se on, että hoidetaan nämä sänkyjutut kahdestaa eikä käydä muualla. Se on molemmille hyvä diili, koska muuten ollaan miten ollaan omissa elämissä.
Mä taas naisena en voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä kuin muhun sitoutuneen miehen kanssa. Vaikka seksistä pidänkin. Eihän parisuhde mikään huono juttu ole. Ap
Koska me miehet olemme tutkitusti ja tilastollisesti onnelisimpia sinkkuina. Naiset ovat onnellisempia parisuhteessa.
Me miehet olemme siis siksi mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja. M25
Tutkimustulos on käsittääkseni juuri toisin päin!
Vierailija kirjoitti:
Joo ja kysyn täysin tuomitsematta. Olen vaan miettinyt, että millaisia syitä "sitoutumiskammoon" on?
Minä olen aina ollut sitoutumiskammoinen. Olen erittäin itsenäinen nainen (tietysti, vauva-palstalla kun olemme) ja olen kokenut parisuhteen rajoittavan elämääni liikaa. Minulle on aina ollut maailman luonnollisinta jutella monien miekkosten kanssa, ja se on ollut minulle täysin arkipäivää. Suhteessa kaikki itsestäänselvyydet eivät enää olekaan itsestäänselvyyksiä, kuten esim. se että mikä on ok ja mikä ei. En ole halunnut luopua tavoistani kenenkään takia.
Kaikenlaiset riidat vievät yöunet ja ahdistavat, aiheuttavat ongelmia opinnoissa ja töissä. Mustasukkaisuus raastaa hermoja, kun yhtäkkiä ei voikaan vain mennä ja tulla ja tehdä ilman draamaa, vaan toinen saattaa alkaa epäilemään kaikenlaista. Esim. Minä olen kummallinen yöeläjä ja teen asioita "epäilyttäviin" kellonaikoihin. Minulle se on maailman luonnollisinta, mutta kaikki eivät elämäntapaani ymmärrä. Voin hiippailla yön pimeydessä ajelemaan, koska haluan ajella ja nauttia musiikista. Tämä on minulle maailman normaaleinta, mutta parisuhteessa "epäilyttävää." Käytän useita pyyhkeitä samaan aikaan ja siitäkin saa helposti draaman aikaiseksi. Ylipäätään kotini näyttää usein siltä, että täällä on ollut joku kanssani, vaikka olisin ollut yksin. Tällaisia ei tarvitse miettiä sinkkuna yhtään, mutta suhteessa tällaiset tulevat helposti ongelmiksi. Enkä puolustele sairaalloista mustistelua millään tavalla, päinvastoin.
Mulla on ollut yks miespuolinen tuttu, joka ei tietääkseni ole ikinä seurustellut ja en huomannut, että se haluaisi parisuhdetta kenenkään kanssa. Mutta naisia sillä pitää olla. Tyyppi on mielestäni tosi hauska, kun se suututtaa kaikki naiset käytöksellään. Naiset joutuu huomaamaan, ettei ole kovin erityisiä ja on vaihdettavissa.
Niin ja olen nyt kyllä suhteessa, mutta yleisesti ottaen olen kokenut suhteet rasittaviksi siinä vaiheessa, kun tulee riitoja sun muita.
Kavereissa on ihan tarpeeksi sosiaalista suhdetta. Himot taas ajaa seksiin. Pitääkö ne sekoittaa?
Ei kiinnosta alkaa naisen palkintoesineeksi jota se juoksuttaa kissanristiäsistä toiseen esittelemässä kuin jotain koiraa. Puhumattakaan että nainen alkaa pesimään miehen nurkissa haitallisesti sekä suunnittelemaan Isäksi Huijausta, kun ei mene jakeluun eikä usko kun sanotaan että kakaroita ei tule.
Siinä ei vain ole Panostus/Viihde-tuottosuhde sillä tasolla että kannattaisi alkaa itseään ampumaan jalkaan kusisen suolenpätkän vuoksi. Se kusinen suolenpätkä & siiheen soossaaminen tulee silmänräpäyksessä niin kalliiksi, että sitä hintaa harva mies onneksi ei ole enää halukas maksamaan. Pahimmillaan elämänsä pilaantumiseen siinä riittää nuppineulan pään kokoinen tippa. Se kertoo kuinka vaarallista touhua se on.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa syy, minkä minä olen havainnut naisen olemassaololle, on seksi. Mihin mies naista muuten tarvitsee? Varsinkin jos itse on siivous ja ruoanlaitto taitoinen.
Itse taas en seksistä välitä kenenkään kanssa. Mutta parit lapset olisi hyvä saada, kun on tuota perittävää itsellä enemmänkin.
Miksi jotkut naiset eivät halua seksiä vaan pelkkää parisuhdetta?