Miksi jotkut miehet eivät halua parisuhdetta vaan pelkkää s*ksiä?
Kyse ei ole omasta kumppanistani, hänen kanssaan ollaan naimisissa ja seksiä on useinkin. Mutta hän on myöntänyt, että kyllä hän on naimisissa kanssani, koska saa seksiä ja olen hyvää seuraa.
Ehkä jättäisi mut jos ei seksiä olisi..
Mutta miksi jotkut miehet eivät halua parisuhdetta, siinähän sitä seksiäkin saa?
Kommentit (73)
En oli pakko seurustella jos seksiä meinasi saada. Nyt sitä saa ilmankin. Miksi siis seurustella?
Vierailija kirjoitti:
Mun on ehkä vaikea ymmärtää näitä ajatuksia, kun olen ollut parisuhteessa niin pitkään. Mutta en tuomitse, kuten sanottu. ap
Olen tuntenut tuollaisia miehiä, siis on ollut kavereina tai ystävinä. Ne vaan ei pysty sitoutumaan tai on jotain ns. moniavioisia. Jotkut on ehkä narsistisia ja nauttii siitä, että saa huomiota useammilta naisilta. Ehkä tuntevat itsensä miehinä erityisemmiksi, jos useampi nainen kiinnostuu. En itse seurustelisi tuollaisten miesten kanssa todellakaan. Ei niistä parisuhteisiin ole., kun aina ovat vilkuilemassa uutta.
Vierailija kirjoitti:
En oli pakko seurustella jos seksiä meinasi saada. Nyt sitä saa ilmankin. Miksi siis seurustella?
Vakituista pill*a.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne voi. Tai kuvittelee voivansa aina vaan. Naurattaa joku tämmöinen 20 vuotta perässä roikkunut hippiäinenkin. Se ei toiminut silloin aikoinaan, ja juna meni jo. Yritäs nyt siinä kuuskymppisenä saada niitä panoja vielä... se ei vaan tajua.
Niin ja ymmärtäisi vielä jos se olisi komea, ja hyvä sängyssä. Mutta kun nää ei oo. Pituutta 20 senttiä vähemmän kuin minulla, muna on kiero, pieni ja muutenkin suoritus surkea. Mutta uskoo kai olevansa hyvä rakastaja.
Kaikki ei viihdy parisuhteissa, eikä siinä ole mitään pahaa, kunhan on asian suhteen rehellinen. Itse naisena viihdyn paremmin yksin, ja lopulta on seksikin alkanut kyllästyttää. Ymärrän hyvin ihmistä joka ei halua pariutua.
Kaikilla ihmisillä ei ole tarvetta parusuhteeseen ja vielä useammilla ei ole riittäviä ominaisuuksia sellaiseen.
Nämä ei sitten ole mitään laatikkoleukaa ja massia vaan henkisiä.
Jos kenellekään ei valehdella, mikä tässä on ongelma aikuisten kesken? Eri asia jos huijataan seksiä lupailemalla parisuhdetta.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Huolehditaan itsestämme ja omasta käytöksestämme.
Erittäin hyvä idea näin parisuhdetta kaipaavana naisena on ollut se, että olen itse pitänyt housut jalassa riittävän pitkään.
Eihän ne donjuanit kauaa odottele kun helpompiakin naisia saada sänkyyn on. Ja se ei tarkoita huonompaa vaan erilaista tai eri elämäntilanteessa olevaa naista.
Se, että on parisuhteessa ei todellakaan automaattisesti tarkoita sitä että saisi seksiä.
Kokemusta on. Parisuhde kesti varttivuosisadan, naimisissä siitä ajasta 18 vuotta. Seksiä alussa jonkin verran, väheni heti alusta alkaen tasaisen varmasti "kerran kuussa" malliin jolla mentiin useampia vuosia. Sitten väheni selvästi. Kun elettiin ikävuosia 40-50 niin seksiä oli ehkä 1-4 kertaa vuodessa. Sitten loppui kokonaan. Viimeiset vuodet kokonaan ilman seksiä. "Mitä vähemmän, sen parempi". Niin hän sanoi. Seurustelun alussa hän kertoi seksimme olevan erittäin tyydyttävää. Niin muuttuu maailma, niin muuttuu ihminen. Sitten erosimme.
Pidänkö seksistä? Pidän toki. Haluaisinko parisuhteen? Tavallaan joo, mutta en millä hinnalla hyvänsä, enää. Näillä kilometreillä tiedän että mahdollisuudet siihen että löydän jonkun ihmisen jota kohtaan tunnen jotakin niin suurta että haluaisin esim. muuttaa yhteen ovat häviävän pienet. Nyt tiedän että minulla on jotakin mitä suhteeseen ryhtyessäni voin menettää. Vapauteni. Tiedän mitä haluan, ja ennen kaikkea tiedän mitä en halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa syy, minkä minä olen havainnut naisen olemassaololle, on seksi. Mihin mies naista muuten tarvitsee? Varsinkin jos itse on siivous ja ruoanlaitto taitoinen.
Itse taas en seksistä välitä kenenkään kanssa. Mutta parit lapset olisi hyvä saada, kun on tuota perittävää itsellä enemmänkin.
Ainahan voi tehdä testamentin, jossa lahjoittaa kaiken hyväntekeväisyyteen.
Tämä. Itse viisikymppisenä naisena allekirjoitan täysin. Elin vuodet 30-40 täysin ilman seksiä avioliitossani kiitos mieheni, joka nyt muuten tullut kaapista eli onkin homo.
Sittemmin rakastuin uudelleen, jo monta vuotta sitten. Seksiä on ja se on parasta ikinä, mutta mikään mies ei enää saa minua muuttamaan yhteen.
Oma tupa, oma lupa. Etsi itsellesi tällainen itsenäinen nainen. Voi rakastaa toista, voi jakaa elämää, mutta ei ole pakko enää ikinä joutua ikään kuin vankilaan.
Ps Tunnen myös avioparin, joka ei ole ikinä muuttanut yhteen - hyvin menee heilläkin :)
Nro 50 lainasi nro 48aa, miestä joka ei enää ikinä halua asua naisen kanssa. Lainaus ei toiminut.
Itseäni ei enää kiinnosta pätkääkään ryhtyä jonkun naisen orkku- ja viihdevastaavaksi, niin ja kaiken maailman turhien hömpötysten maksumieheksi. Onnellisena sinkkuna oon elelly jo kymmenen vuotta, ja hommat hoituu varsin nautinnollisesti ihan omin käsin. Ei se seksi niin ihmeellistä ole, että sille alttarille kannattaisi vapaus ja elämä uhrata. Vaistojensa varassa haahuilevien idioottien hommaa moinen p*rseen perässä juokseminen.
Kun poikamiehenä sai vuodessa enemmän seksiä kuin koskaan avo/avioliitossani. Esim yhden kesäheilan kanssa hoidettiiin viikossa enemmän varveja kuin pian ex-rouvan kanssa koskaan vuoden aikana.
Munat tykkää panemisesta, mutta korvat ei jaksa kaikkea uhriutumista ja väännätystä yksinkertaisista asioista, mitä "mieslapsi" tekee aina väärin. PMS-aikaan ollaan ihan hirvioitä, eikä edes myönnetä vikaa olevan omien korvien välissä, kun annetaaan hormonien viedä.Pikkuhiljaa sitten alka olla "meidän" koti = minun diktatuurini ja miehelle jää jokin kellarinloukko. Eikä edes tajuta, että jos mies tarvitsee miesluolan, niin ollaan suhteessa jo aika pitkällä väärillä jäljillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa syy, minkä minä olen havainnut naisen olemassaololle, on seksi. Mihin mies naista muuten tarvitsee? Varsinkin jos itse on siivous ja ruoanlaitto taitoinen.
Itse taas en seksistä välitä kenenkään kanssa. Mutta parit lapset olisi hyvä saada, kun on tuota perittävää itsellä enemmänkin.
Ainahan voi tehdä testamentin, jossa lahjoittaa kaiken hyväntekeväisyyteen.
No ei kiinnosta antaa vieraille ihmisille killinkiäkään. Siksi lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Munat tykkää panemisesta, mutta korvat ei jaksa kaikkea uhriutumista ja väännätystä yksinkertaisista asioista, mitä "mieslapsi" tekee aina väärin. PMS-aikaan ollaan ihan hirvioitä, eikä edes myönnetä vikaa olevan omien korvien välissä, kun annetaaan hormonien viedä.Pikkuhiljaa sitten alka olla "meidän" koti = minun diktatuurini ja miehelle jää jokin kellarinloukko. Eikä edes tajuta, että jos mies tarvitsee miesluolan, niin ollaan suhteessa jo aika pitkällä väärillä jäljillä.
Ei se meidän vika ole, että nalkutat ja jäät ilman!
Mulla on miestuttuja, jotka on eronneet ja elämä on hyvää ilmankin. Kuka keskittyy uraansa, kuka kasvattamaan lapsia isoiksi.
Tämä sopii myös minulle itselleni. On seksiä ja seuraa aina silloin tällöin. Jokainen meistä saa elää kuten haluaa.
Itse deitti sivua/sovellusta nuorena käyttäneenä nin ei ole kuin huonoja kokemuksia, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Osa naisista oli ihan ystävällisiä ja kohteliaita mutta osa oli miten sen nyt nätisti sanois niin rikkinäisiä ihmisiä ja parisuhde tuskin ratkaisisi heidän ongelmia. Osa sanoi suoraan että ei edes etsi muuta kuin halusi pantavan.
Nykyaika.
Suhde on aivan turhaa nykyään.
Parempi näin.
Mun on ehkä vaikea ymmärtää näitä ajatuksia, kun olen ollut parisuhteessa niin pitkään. Mutta en tuomitse, kuten sanottu. ap