Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet eivät halua parisuhdetta vaan pelkkää s*ksiä?

Vierailija
22.03.2024 |

Kyse ei ole omasta kumppanistani, hänen kanssaan ollaan naimisissa ja seksiä on useinkin. Mutta hän on myöntänyt, että kyllä hän on naimisissa kanssani, koska saa seksiä ja olen hyvää seuraa.

Ehkä jättäisi mut jos ei seksiä olisi..

Mutta miksi jotkut miehet eivät halua parisuhdetta, siinähän sitä seksiäkin saa? 

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaika. 

Suhde on aivan turhaa nykyään.

Parempi näin.

Oletko homo?

Vierailija
62/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos viihtyy paremmin yksin. Omat aikataulut, menot, tavat ja rahat.  Kavereita/perhettä/työkavereita sosiaaliseen säpinään, liikaakin.

Jotenkin väsyn muutamassa päivässä, jos jatkuvasti pitää pitää seuraa toiselle/muille.

Satunnaiset säädöt riittää. Perhettä en tahdo.

M-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaako miehet parisuhteen tai naimisiin riippuu pitkälti siitä minkälaista tyttöystävä/vaimo materiaalia on tarjolla ja mitä naiset itse etsii. Merkittävin osa on että mies/nais malli on niin polarisoitunut. Pääasiassa stereotypiat pitävät paikkaansa mutta erityisesti naiset on hyökänneet perhedynamiikkaa miestä perheenpäänä vastaan ja kukaan mies ei halua kahta maskuliinista persoonaa talouteen. Naiset taas ei halua eroon feminismistä nin juoksuhaudat on kaivettu. Aina löytyy kuitenkin seksuaalivallankumouksen lipunkantajia ja nämä naiset jakavat auliisti itseään ilmaiseksi itse siitä voimaantuen. Erikoinen ilmiö kylläkin.

Vierailija
64/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta miksi jotkut miehet eivät halua parisuhdetta, siinähän sitä seksiäkin saa?"

Eikä saa säännöllistä seksiä läheskään aina. Viimeistään sitten kun parisuhde on kestänyt hieman pidempään, sitten alkuhuumat poistuneet ja tavallinen arki elämä tulllut suuremmaksi osaksi parisuhde elämää niin seksin määrä vähenee parisuhteessa. Nainen rupeaa useammin kieltäytymään seksistä tai käyttää seksiä kontrollin välineenä. Vielä useammin seksin  määrä vähenee jos parisuhde muuttuu perheeksi. Osa miehistä ei halua mitään ns.soidinmenoja tai useita vonkaamisia seksin saamiseksi. Mieluummin harrastaa seksiä muiden naisten kanssa- tai vaihtoehtoisesti käy seksityöntekijä naisen luona.

Vierailija
65/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään väärää haluta pelkkää seksiä, jos miehet eivät huijaisi naisia niin, että väittävät haluavansa jotain muuta kuin seksiä.

Vierailija
66/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Vierailija
67/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itse viisikymppisenä naisena allekirjoitan täysin. Elin vuodet 30-40 täysin ilman seksiä avioliitossani kiitos mieheni, joka nyt muuten tullut kaapista eli onkin homo. 

Sittemmin rakastuin uudelleen, jo monta vuotta sitten. Seksiä on ja se on parasta ikinä, mutta mikään mies ei enää saa minua muuttamaan yhteen.

Oma tupa, oma lupa. Etsi itsellesi tällainen itsenäinen nainen. Voi rakastaa toista, voi jakaa elämää, mutta ei ole pakko enää ikinä joutua ikään kuin vankilaan.

Ps Tunnen myös avioparin, joka ei ole ikinä muuttanut yhteen - hyvin menee heilläkin :) 

Voi, kunpa löytäisin kaltaisesi naisen!

Perjantai ilta herkisti vanhan kääkän siteeraamaan hyvää biisiä:

"Me ollaan ne jotka luopuivat paljosta

me ollaan ne jotka kosketti onnea

joille kaupunki hiljeni merkiksi

joille kaukana pilvissä välähti

nähkää toisenne

uskokaa todeksi se minkä näätte

ja löytäkää toisenne nyt"

terv. se ukko viestistä 48

Vierailija
68/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos viihtyy paremmin yksin. Omat aikataulut, menot, tavat ja rahat.  Kavereita/perhettä/työkavereita sosiaaliseen säpinään, liikaakin.

Jotenkin väsyn muutamassa päivässä, jos jatkuvasti pitää pitää seuraa toiselle/muille.

Satunnaiset säädöt riittää. Perhettä en tahdo.

M-32

No kun se kolahtaa niin se kolahtaa. Tapaat jonkun, jota ilmankaan et pysty olemaan. Rakastat sitä ihmistä. Senkun säädät, mutta varo: saatat rakastua ihmiseen, joka ri halua sinusta muuta kuin sitä säätöä.

Sillä elämä jos jokin on ironista. 

Vierailija
69/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehillä ei ole kykyä aivolliseen toimintaan siinä määrin, että suhde jatkuu tai kehittyy. Pikapano on nautinto, tunteiden esiintulo ei ole miesten ominta aluetta, kun taas me naiset haluamme henkistäkin pääomaa seurusteluun.

Erinomainen syy olla sinkku&Satisfyer...

Vierailija
70/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet jotka saavat seksiä helposti ovat semmoisia jotka eivät sitoudu koska pääsee kokeilemaan eri naisia ja saa tehdä elämässä mitä haluaa. Itse en ainakaan jaksa käyttää energiaani pillun jahtaamiseen joten parisuhde sopii itselleni hyvin. En kyllä itsekkään jäisi suhteeseen jossa seksiä ei olisi. Se on kummiskin parisuhteen yksi parhaita puolia 

Vierailija
71/73 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itse viisikymppisenä naisena allekirjoitan täysin. Elin vuodet 30-40 täysin ilman seksiä avioliitossani kiitos mieheni, joka nyt muuten tullut kaapista eli onkin homo. 

Sittemmin rakastuin uudelleen, jo monta vuotta sitten. Seksiä on ja se on parasta ikinä, mutta mikään mies ei enää saa minua muuttamaan yhteen.

Oma tupa, oma lupa. Etsi itsellesi tällainen itsenäinen nainen. Voi rakastaa toista, voi jakaa elämää, mutta ei ole pakko enää ikinä joutua ikään kuin vankilaan.

Ps Tunnen myös avioparin, joka ei ole ikinä muuttanut yhteen - hyvin menee heilläkin :) 

Jäi vielä sanomatta: Palautit uskoni siihen että on edes teoriassa mahdollista löytää nainen jolle yhteenmuutto ei ole kynnyskysymys. Nimittäin, kun olen kommentoinut eri keskusteluketjuihin sillä samalla asenteella kuin sinä ja minä ajatellaan, niin arvaapa olenko saanut kuraa niskaan? Olen kuulemma itsekäs rusinat pullasta- tyyppi, olen vain seksin perässä menevä itsekäs pskiainen, ynnä muuta ja kaikkea sen tyyppistä. Ajatus siitä, että voi asua erillään ja voi, nyt varsinkin varttuneella iällä, tuoda toiselle ihmiselle iloa ja yhdessäoloa ilman sitä iänikuista vääntöä vessankannen asennosta tai siivouksen laadusta tai hammastahnatuubin puristustyylistä, onkin kuulemma kertakaikkista hyväksikäyttöä. Seksi, tai mikään muukaan mukava asia elämässä, kun pitää kuulemma "ansaita" sillä että sietää x- määrän huonoja päiviä tai huonoja asioita tai huonoa kohtelua. En ymmärrä, en...

Niin että kiitos että kirjoitit, ja olet olemassa.

Terv Se sama 48- viestin ukko.

Vierailija
72/73 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen pitää panostaa ihan liikaa ja nykypäivänä sellasta ei jaksa.

Vierailija
73/73 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi vielä sanomatta: Palautit uskoni siihen että on edes teoriassa mahdollista löytää nainen jolle yhteenmuutto ei ole kynnyskysymys. Nimittäin, kun olen kommentoinut eri keskusteluketjuihin sillä samalla asenteella kuin sinä ja minä ajatellaan, niin arvaapa olenko saanut ku

Minulla on oma asunto, jota maksan itselleni. Haluan hoitaa enää omat kotityöni, kun se minulle sopii. Ensimmäisen kerran elämässäni olen näin riippumaton.

Silloin tällöin on ok, kun saa pitää huolta vieraista. Yhteistä taloutta en nyt tarvitse.

T. Eräs nainen.