Miksi jotkut miehet eivät halua parisuhdetta vaan pelkkää s*ksiä?
Kyse ei ole omasta kumppanistani, hänen kanssaan ollaan naimisissa ja seksiä on useinkin. Mutta hän on myöntänyt, että kyllä hän on naimisissa kanssani, koska saa seksiä ja olen hyvää seuraa.
Ehkä jättäisi mut jos ei seksiä olisi..
Mutta miksi jotkut miehet eivät halua parisuhdetta, siinähän sitä seksiäkin saa?
Kommentit (73)
Huoruuden synnin takia. Synti houkuttelee heikkoja miehiä.
Miksi miehet.. Mutta oiskohan ihan siitä syystä, että siinä tulee sitä muutakin kuin seksiä?
Eivät jaksa taluttaa kumppanin koiraa vaikka?
Jos on vaihtelun haluinen.. Eli haluaa erilaisia naisia..
Otsikko ja kirjoitus hieman ristiriitaisia.
Joo ja kysyn täysin tuomitsematta. Olen vaan miettinyt, että millaisia syitä "sitoutumiskammoon" on?
Koska ne voi. Tai kuvittelee voivansa aina vaan. Naurattaa joku tämmöinen 20 vuotta perässä roikkunut hippiäinenkin. Se ei toiminut silloin aikoinaan, ja juna meni jo. Yritäs nyt siinä kuuskymppisenä saada niitä panoja vielä... se ei vaan tajua.
Miten niin vain miehet?
Kyllä minäkin naisena tunnen miehiä joiden kanssa en haluaisi muuta kuin pelkkää seksiä kun luonne tms ei osu niin hyvin kohdalleen että haluaisin viettää enemmän aikaa yhdessä.
Ap; ihan samasta syystä kun miehet homoilee. Se on helppoa ja ei ole todellista sitoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkia miehiä kiinnosta leikkiä kotista.
Vertailun vuoksi Miksi jotkut naiset ovat olleet valmiita ja halukkaita ottamaan minut ystäväkseen mutta eivät ole halunneet edetä parisuhteeseen kanssani. - Enkä minä tapaa harrastaa seksiä yhdenkään kaverini tai ystäväni kanssa.
- Siis tarkoitan nyt mitä edellä kirjoitin; sillä tokihan tiedän, että joilekin lausahdus tai "pyyntö" joka kuuluu suunnilleen seuraavasti, että minusta tuntuu ettei välillämme ole tarpeeksi oikeanlaista kemiaa, joten voitasiinko lla vastaisuudessa olla vain ystäviä tai edes kavereita" on enempi korulause ja kauniimpi tapa hyvästellä kuin oikeasti toivoa tai haluta nähdä tai kohdata tulevaisuudessa enää lainkaan. tai ainakaan osoittaa olevansa halukas pysymään jollain tavoin vastavuoroisessa kanssa käymisessä.
Tiedän myös sen, että jos miehenä olen kieltäytynyt seksistä, niin olen saanut kuulla olevani (kaappi)homo, mahd pettäneeni häntä (=seksiä ehdottanutta naista) tai olevani harhoissa elävä syvästi estynyt mies, jonka kannattaisi pikaisesti hoitoon. Tai sitten nainen itse on uhriutunut ja halunnut uskoa, että olsin kyullä ollut valmis ja halukas, jos hän olsi ollut sitä ta tätä muuta kuin oli.
Miksi normaalin libidon omaava hetero mies ei saisi myös kieltäytä seksistä, ilman syyllsitämistä tai epäiilyä ja tai mahd- jopa halveksintaa.
Ehkä samasta syystä kuin jotkut naiset kuten minä ei haluta, eli ei halua arkeensa toista ihmistä, viihtyy yksin. Mutta kun ei ole aseksuaali, niin seksiä kumminkin välillä haluaa.
Oma puoliso halusi naimisiin nuorena nimittäin. Ja lapsia jne.
Mutta töissä seurailen 30v. miesten elämää ja tuntuu että ovat jollain tavalla kauhuissaan perheestä ajatuksenakin, mutta lapsellisia seksijuttujaan puhuvat kyllä ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkia miehiä kiinnosta leikkiä kotista.
Silloin kun kuviossa on seksi, ei kyseessä ole enää leikki
Vierailija kirjoitti:
Ehkä samasta syystä kuin jotkut naiset kuten minä ei haluta, eli ei halua arkeensa toista ihmistä, viihtyy yksin. Mutta kun ei ole aseksuaali, niin seksiä kumminkin välillä haluaa.
Onneksi olen aseksuaali joten viihdyn housut jalassa. Oikeastaan tullut jo kuvotus miehiä kohtaan 🤔
Onnellinen kyllä olen🤗 ilman panoja.
Mulla ehkä vähän vanhanaikainen ajatus siitä, että miehen kuuluu kantaa vastuu perheestään ja sitoutua. Ja nainen sitten tukee miestä tässä ja antaa myös seksiä. Ja homma rullaa.
Lapsettomat voivat toki tehdä mitä vaan.
Mutta eikö miehissä olekaan "sisäsyntyistä" tarvetta perustaa perhe ja pitää siitä huolta?
Pari suhdetta on parisuhdetta parempi tapa saada lihallista nautintoa.
No en ottanut aikaa mutta oikeasti tosi nopea juttu, valehtelematta muutama työntö ja mies tuli. kostu pillu välittömästi ku näin miehen soiron tanassa.