Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikeasti olemassa tällaisia miehiä?

Vierailija
22.03.2024 |

Jolla on organisointikykyä, pesevät hampaat ja siivoavat jälkeensä ja ovat huomavaisia?

Mua ei kiinnosta askakaan onko raha vai kuinka paljon kavereita. 

Olen jo reilu 30 vuotias  nainen ja huonolta näyttää :(

mä en enää jaksa miesvauvoja.  Eikö äidit ole mitään opettanut heidän pojille kotona? Monilla ei ole edes perustavat hallussa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai AP oikeasti tietää, että tuollaisia miehiä on olemassa. Kaikki me tiedämme että tuollaisia miehiä on olemassa. 

En tiedä miksi porukka tekee näitä "onko semmoisia/tämmöisiä miehiä tai naisia vielä olemassa", ikään kuin ei tietäisi että on. Se että AP on luuseri joka ei kykene tuollaista miestä saamaan, ei tarkoita sitä etteikö tuollaisia miehiä olisi olemassa.

Vierailija
42/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap ole välttämättä luuseri vaan ensisijaisesti säälittävä provo. Minkä johdosta hän on luuseri. Sori, mä olin väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on taas vain naisten/äitien vika? Kyllä myös isät on vastuussa pojistaan. Sieltä ne miehet sen käytöksen kopioi. Itse kyllä koitan poikaani kasvattaa niin että ei ottaisi niin isästään mallia. Vaikka sentään tässä exässä on myös hyviäkin puolia. 

Vierailija
44/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yks. Parisuhteessa huomioin kumppania todella paljon. En ole oikeastaan ikinä vihainen tai ärsyyntynyt jos olen en Pura sitä naiseen. Tykkään puhua tunteista. Kirjoitan naiselle Rakkauskirjeitä ym romanttisia viestejä. Tuen kaikessa missä puoliso tarvitsee tukea. Siivoan enemmän kuin puoliso, tykkään tehdä ruokaa, ruoka on aina valmis kun vaimo tulee töistä, mikäli itse vapaana. Seksissä huomioin aina hänen nautinnon ennen omaani. Jokapäivä sanon rakastavani.  

Mut arvaa mikä on ironista?

Se, että vain fantasioit, että olisit tuollainen?

Ei vaan se että onnistuin 3v sitten löytämään naisen joka ei arvosta mitään noista asioista. Ja taitaa ero olla ainoa vaihtoehto.

Ei ole ironista, vaan odotettavaa. Kiintymyssuhdetyypiltään takertuvat, mihin noin paljon jatkuvia huomionosoituksia viittaa, menevät yleensä yhteen juuri välttelevästi kiintyvien kanssa, jotka eivät lopulta pysty noita huomionosoituksia vastaanottamaan. Molemmat toimitte omien traumojenne ajamana, ja koska toiminta on trauma- eikä todellisuusperäistä, niin eihän se pidemmän päälle kestä. Ihan peruspsykologiaa. 

Vierailija
45/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nuoruudenperheessä, jos miesväki (isä ja teinipojat) luki sanomalehteä tai Aku Ankkaa vessanpytyllä, he asiansa tehtyään tiputtivat lehden siihen keskelle lattiaa ja jättivät siihen. Anoppipuoli ne lehdet sitten siivosi pois. Sama kaikessa muussakin.

Pitkän koulutuksen jälkeen on mies oppinut siivoamaan jälkensä suhteelliaen hyvin, mutta edelleen välillä tästä pitää räjähtää. Yli 20 vuoden jälkeen 😅 

Muuten on kyllä onneksi aina huolehtinut hygieniastaan, jne.

Vierailija
46/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, vaan ainakin tämän miehen mukana tulee se, että instrumentin soittaminen vie leijonanosan ajastani. Puhutaan 30h viikossa. 

Vierailija
47/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Suomessa muitakin naisia kuin mielisairaita akkoja? Pahalta näyttää: akat juoksee veronmaksajien piikkiin terapiassa, mutta eivät saa nuppiaan kuntoon.

Vierailija
48/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman jo 20-25 vuotta sitten, että vanhemmat oli monesti skipanneet ilmeisen kokonaan poikansa kasvattamisen ns täysivaltaiseksi aikuiseksi joka osaa laittaa itse ruokaa, siivota, pestä pyykkiä ja tiskata.

Eikä siis ollut kyse edes siitä, etteikö "aikuisvauvoilla" olisi ollut halua osata laittaa ruokaa, mutta kun ihan jo jauhelihakastikkeen tekeminen oli mysteeri (tajusin muuten tuolloin, että tuollaista perusasiaa ei köksäntunneilla koskaan edes opetettu minullekaan, vaan siellä tehtiin pizzaa, keitettiin riisiä + kanankoivet nakattiin uuniin tai leivottiin jotain eli uuni oli käytössä liki joka tunti). Tämä siis just häthätää osasi paistaa sen jauhelihan, kenties ruskistaa sipuliakin, mutta sitten tulikin tenkkapoo. Oli suorastaan liikuttavaa nähdä kuinka toinen oli ihan onnessaan, kun enää ei tarvinnut syödä paistettua vaan jauhelihaa ja keitettyä makaronia vaan osasikin tehdä kunnon kastikkeen jonka maustamisessahan on sitten liki rajattomasti variaatioita. Hän oli miltei järkyttynyt kun kerroin, että samalla kaavalla onnistuu muuten makkarakastikekin :-) ihmetteli vaan, että onko se oikeasti näin helppoa.

Sama oli kautta linjan kaikessa muussakin huushollaamisessa, että niinkään se tietynlainen saamattomuus ei ollut laiskuutta vaan enemmänkin sitä, ettei vaan tiennyt kuinka pitäisi tehdä tai kuinka aika pikkujutuilla saa arjesta paljon helpommin rullaavan.

Lisään vielä, että tämä siis oli aikana ennen nettiä enkä myöskään päällepäsmäröinyt kenenkään kotona vaan autoin/neuvoin kun toinen kysyi.

Vierailija
49/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Suomessa muitakin naisia kuin mielisairaita akkoja? Pahalta näyttää: akat juoksee veronmaksajien piikkiin terapiassa, mutta eivät saa nuppiaan kuntoon.

Anteeksi. Mitenkään tarkoittamatta pahalla, mutta ei tämä kirjaus ihan terveen ihmisen puhetta ole, joten ehkä sinun kannattaisi myös harkita sinne terapiaan menemistä. 

Vierailija
50/50 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n vaatimukset täyttyvät kohdallani:

organisointikykyä --> on

pesevät hampaat --> aamuin illoin

siivoavat jälkeensä --> totta kai

ovat huomavaisia --> näin on minulle opetettu

Koskaan en kuitenkaan ole päässyt minkäänlaiseen suhteeseen, koska:

olen pienikokoinen