Onko oikeasti olemassa tällaisia miehiä?
Jolla on organisointikykyä, pesevät hampaat ja siivoavat jälkeensä ja ovat huomavaisia?
Mua ei kiinnosta askakaan onko raha vai kuinka paljon kavereita.
Olen jo reilu 30 vuotias nainen ja huonolta näyttää :(
mä en enää jaksa miesvauvoja. Eikö äidit ole mitään opettanut heidän pojille kotona? Monilla ei ole edes perustavat hallussa.
Kommentit (50)
Pesevät hampaat :) juu ei kukaan mies pese hampaitaan....
Ap, sulla on asenneongelma.
"Eikö äidit ole mitään opettanut heidän pojille kotona?"
Täällä! Tunnen itse myös muutaman lisää. Varattuja ollaan kyllä kaikki.
On. Olen parisuhteessa tällaisen miehen kanssa.
Pesetkö aloittaja tuohitorvensa ennen kuin antaa sitä, ainuttaan?
Jopa näin miehenä ihmettelin tänään taas miesiä, jotka lounasbuffetissa ottavat 30 grammaa porkkanaraastetta. Siinä kaikki kasvikset. Tarjolla oli myös marinoitua punasipulia ja jalapenoa, mut nää on ihan liikaa lapsen tasolle jääneille. Ei vaan kestä ja tulee niin inhottava olo, ehkä oksentaa..tai jotain vastaavaa.
Yksikään Ap:n mainitsemista asioista / toimitavoista ei ole sellainen, jota en voisi tehdä tai joka jäisi tekemättä sukupuoleni (miehenä) rampauttamana tehdä tai mahdollistaa. Mutta on jännä ajatella, että millaisen hyökyaallon Ap olsi saanut päällensä, jos hän olisi mies, joka kyselsi samojen asioiden/ toimitapojen perään kysymällä onko olemassa naisia, jotka oikeasti siivoavat jälkensä tai pesevät hampaansa jne.
No ei niitä montaa Suomessa enää nykyää ole.
On tuollaisia. Niillä on asiat muutenkin kunnossa.
Ongelmana vain se, etteivät he taida saada parisuhteesta mitään, joten heitä ei kiinnosta olla naisen puudelina Sirkus Parisuhteessa.
Mitä sä tuot pöytään siinä diilissä?
Vierailija kirjoitti:
Ap, sulla on asenneongelma.
"Eikö isät ole mitään opettanut heidän pojille kotona?"
Korjasin.
Vierailija kirjoitti:
On tuollaisia. Niillä on asiat muutenkin kunnossa.
Ongelmana vain se, etteivät he taida saada parisuhteesta mitään, joten heitä ei kiinnosta olla naisen puudelina Sirkus Parisuhteessa.
Mitä sä tuot pöytään siinä diilissä?
Moi miesvihakiimanarttumällirännimätisäkkivittulimasirkusparisuhdepelle!
Kyllä. Kaikkea tuota ja paljon enemmänkin itse asiassa. Hyvä organisointikyky, vahva yleissivistys, hyvä päällikkötason ammatti ja vahvat sosiaaliset taidot. Hampaat pesen säännöllisesti ja harjaan ienvälit ja käytän suuvette. Vuosi sitten tein laservalkaisunkin, kun halusin vähän freesausta suuhun. Olen ihmiset huomioiva ja ihmisläheisessä työssäkin. Siisteys kodissa (ja autossa) on kaikki kaikessa, jonkun mielestä ehkä liikaakin, koska kotonani on aina todella siistiä. Noitakin asioita mitä et edes edellyttänyt, niin löytyy kyllä. Sen lisäksi vielä olen fyysisesti aika kivassa kunnossa oleva mies. Juuri tällä hetkellä jopa vapaa, kun 10v liitto kariutui joulun alla.
Kysymys vain kuuluu että miksi emme ole ehkä sitten tavanneet Tinderissä? Oletko itse ns. sellainen nainen, että kaltaiseni miehet sinusta viehättyvät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yks. Parisuhteessa huomioin kumppania todella paljon. En ole oikeastaan ikinä vihainen tai ärsyyntynyt jos olen en Pura sitä naiseen. Tykkään puhua tunteista. Kirjoitan naiselle Rakkauskirjeitä ym romanttisia viestejä. Tuen kaikessa missä puoliso tarvitsee tukea. Siivoan enemmän kuin puoliso, tykkään tehdä ruokaa, ruoka on aina valmis kun vaimo tulee töistä, mikäli itse vapaana. Seksissä huomioin aina hänen nautinnon ennen omaani. Jokapäivä sanon rakastavani.
Mut arvaa mikä on ironista?
Se, että vain fantasioit, että olisit tuollainen?
Ei vaan se että onnistuin 3v sitten löytämään naisen joka ei arvosta mitään noista asioista. Ja taitaa ero olla ainoa vaihtoehto.
Vaimon versio: mykkäkoulua pitävä mies, joka olettaa naisen osaavan lukea ajatuksiaan. Jos erehdyn kysymään mikä nyt taas mättää, niskojaan nakellen tiuskii että kyllä minun pitäisi tietää. Ei kuuntele arjessa eikä sängyssä. Vaatii kiukutellen, että pitäisi nauttia kun hinkkaa toista tuntia 5cm ohi kaikesta mistä voisi nautintoa saada. Kehuu kuinka ottaa huomioon siinä, kun viidennen kerran siirtää käden sinne väärään kohtaan sen jälkeen kun olen yrittänyt ohjata, siis olen siirtänyt käden sinne parempaan kohtaan. Nalkuttaa kuinka en siivoa yhtä paljon kuin äitinsä, kerran on kantanut roskapussin ulos kun väkisin sen tyrkkäsin hänen käteensä kun oli jo ovesta menossa ulos. Tästä muistuttelee jatkuvasti kuinka paljon siivoaa, vaikka kertaakaan ei ole roska osunut siihen roskapussiin asti. Jos on luvannut huolehtia ruuasta, käy lähipizzeriasta hakemassa viime hetkellä myöhään illalla ruuat, kiukuteltuaan koko illan ensin että kyllä hän huolehtii, ei tarvitse ruveta leipää syömään nälkääni.
En tosiaan osannut arvostaa tällaista täydellisyyttä, vaan päästin hänet etsimään naista joka arvostaisi. Voisin epäillä sinua exäkseni, ellen tietäisi ettei hän ketään ole löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vapailla markkinoilla.
Ei ainakaan kauan.
Toki riippuu myös miten itsekukin toimii vapailla markkinoilla. Itse en käy baareissa, ole deittisivuilla tai lähesty ketään. Toki suhteellista olenko vapailla markkinoilla, koska oikeastaa itse mieltäisin etten ole markkinoilla vaikka olenkin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
On niitä.
Ihan paras oli se eksäni, joka sanoi: "En osaa silittää paitoja, näyttäisitkö minulle miten paita silitetään, sillä haluaisin osata sen homman."
Ja minähän toki opetin, insinööriopiskelija seurasi tarkasti ja oppi yhdellä näytöllä. Ja se onkin ainoa miehen paita, jonka olen eläissäni silittänyt.
(Ja mies on eksä siksi, että meidät oli mitä ilmeisimmin tarkoitettu ystäviksi eikä pariskunnaksi, mutta sitä pariskuntana oloa kokeiltiin pari vuotta, kun oltiin kavereina niin yhteensopivia. Kavereita ollaan edelleen.)
Minulla on kasvanut kaksi insinööriä täällä meillä ja aika heikosti on kiinnostanut paidan silitys, vaikka halusin opettaa.
On neuvottu miten päin ja mistä aloittaa. Nyt aikuisina taitavat ostaa silittämättä siistejä paitoja.
Tavallisia käytöstapoja ja elämä hanskassa suurimmalla osalla.
En mä ainakaan kaveripiiristäni osaa sanoa ketään kenellä ei olisi tai kuka ei noihin kykenisi.
Onhan tuollaisia vaikka kuinka paljon.
Se että miten sinä saisit itsellesi tuollaisen miehen, onkin sitten toinen kysymys. Mitä tarjottavaa sinulla olisi tuollaiselle miehelle? Sun kannattaa ehkä jatkossa ulista vähemmän internetissä, ja kehittää itseäsi siihen suuntaan että tuollainen mies haluaisi sinut.
Parisuhdemarkkinoilla vesi löytää nopeasti tasonsa. Jos vain surkeat miehet kiinnostuvat AP:sta, niin todennäköisin selitys tähän lienee se, että AP on hyvin matalatasoinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuollaisia vaikka kuinka paljon.
Se että miten sinä saisit itsellesi tuollaisen miehen, onkin sitten toinen kysymys. Mitä tarjottavaa sinulla olisi tuollaiselle miehelle? Sun kannattaa ehkä jatkossa ulista vähemmän internetissä, ja kehittää itseäsi siihen suuntaan että tuollainen mies haluaisi sinut.
Et ymmärtänyt avauksen pointtia. Ap.n pointtihan taisi olla, että koska mulla on aina ollut paska mies, niin on vain kohtuullista, että yhdeksän kymmenestä miehestä on vastaavanlaisia. Mutta jos joku kääräsieen pakettiin yhden sellaisen joka ei ole ja lähettää Ap:le niin Ap harkitsee ottaako vastaan vai ei, koska jos ottaa niin voisi joutua lopettamaan hyvin alkaneen oksentamisensa.
On kyllä; kuten vaikka minä itse. - Mutta en minä huomaavaisuudestani saati siitä, että pesen hampaani tai kuinka tapaan pitää sekä itseni että ympäristöni siistinä tapaa pitää ääntä tai nostaa esiin. Jos sen teksin, niin luulen, että olsin kadottanut todellisuuden tajuni.
Vai onko syyni sinkkuutemi se, että en ole ymmärtänyt hakea kumppania, jolle olisin tehnyt selväksi, että hänen oikeastaan tulsi nuo kaikki tehdä. (- Hampaiden pesuni voi tulkita niin,että hänen tulisi muistuttaa siitä minua tai vaikka maksaa hammaslääkärilaskuni ku tapanani on ollut käydä tarkasttuttamassa hampaani vuosittain).
Olisiko näin jälkimmäisellä tavalla sitten kuitenkin parempi mahdollisuus löytää kumppani? - Tuskin. Mutta en usko,että se helpottuu jos alkaisin pitämään näistä Ap:n mainitsemista asioista kohdallani, koska ne ovat minusta yleisuä lähtökohta, eikä mitään erityistä ja olmatla kohdalta esille tuominen olisi minusta vähintäänkin vaivaannuttavaa.