Nainen miksi viestittelet perheellisen miehen kanssa
Kommentit (372)
Aika tyhmä pitää ihmisen olla jos kuvittelee, että vain rumat vehtaa varattujen kanssa.
Huvittavaa tuossa logiikassa on, että oletettavasti nämä rumiksi haukkujat ovat itsekin vehdanneet varatun kanssa. Vähintään sen oman ukkonsa. Että mitähän se kertoo heidän ulkonäöstään.....
Sinkut jotka sanotte ettei teillä ole vastuuta.
Mun avioliiton pilasi just tälläinen vastuuton sinkku, kohtalo ja se että koko paska sattui pahimpaan mahdolliseen aikaan. Missään muussa elämänvaiheessa en olisi pettänyt vaimoa. Toki myös oma selkärangan heikkous oli syynä. Mutta ilman tän syyttömän sinkun älytöntä sinnikkyyttä ei olis petetty. Ei olis erottu. Olis lapsilla isä ja äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vapaassa maailmassa ei tarvii olla kenenkään nylkytettävänä, ei vapaan eikä varatun. Vähän itsekunnioitusta kehiin.
Moni on varatun setämiehen nylkytyspatjana ihan omasta halustaan. Siellä perseenhaju leviää ja taikinakehot hyllyy kun vaimoa petetään.
En ole mikään nylkytyspatja vaan saan hyvää seksiä komealta mieheltä. Mies haluaa myös mun nauttivan ja nuolee erittäin innokkaasti mun pillua.
Sekös sua vituttaa, että toiset saa seksiä ja sä olet ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saastatuhero on kyllä aika mahtava sana. Jotain oivaltavaa sentään tuo pikkutrollikin onnistui oksentamaan.
Yhtä hauska kuin tuo kotilortto 😂
Saastatuheroisen kotilorton kootut seikkailut vain AV:llä. Tule sinäkin seuraamaan miten eeppinen saaga alkoi ja miten jatkuu. Onko totuus tuossa jossain?
Koska mun oma parisuhde on aivan pielessä. En halua rikkoa omaa perhettäni ja tiedän, että varattu työkaverini on pettänyt muidenkin kanssa. Eli teen väärin, mutta ei edes kiinnosta. Olen niin syvällä jo kaikessa ja haen vaan hetkellistä hyvää oloa. Ja sitä on muuten paljon ja se on ihanaa ja pitää mut elossa.
Vierailija kirjoitti:
Mun avioliiton pilasi just tälläinen vastuuton sinkku, kohtalo ja se että koko paska sattui pahimpaan mahdolliseen aikaan. Missään muussa elämänvaiheessa en olisi pettänyt vaimoa. Toki myös oma selkärangan heikkous oli syynä. Mutta ilman tän syyttömän sinkun älytöntä sinnikkyyttä ei olis petetty. Ei olis erottu. Olis lapsilla isä ja äiti.
Ei kun se selkärangan puute oli AINUT syy. Älä yritä vierittää vastuuta omista teoistasi muiden niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni (nainen) visrtitteli minulle viimeksi kysyen, että saisiko hän lainata erästä väitöskirjaa, jonka otaksui löytyvän minun tai perheeni kirjahyllystä. - Vastasin, että löytyy ja saa lainata, jos sitä tarvitsee. Seuraavassa viestissään kysyi, että voiko tulla hakemaan sen vielä tänään. Vastasin, että sekin käy. - Niin, että terveisiä vaan hänelle ja kaikille muillekin, jotka mahdolliesti tunnistivat
Uskovainen mies
Kait sentään panitte pikaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin maa repee ku huuora häpee...
Usein vanhan kansan sanomiset pitävät paikkansa - tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se perheen rikkoutuminen ole siitä miehestä kiinni.
Kyllä, naisilla ei ole vastuuta mistään eivätkä ota vastuuta mistään.
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta, miten selkärangaton mies. Olet täysi turhake.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se selkärangan puute oli AINUT syy. Älä yritä vierittää vastuuta omista teoistasi muiden niskaan.
Kyllä se oli loppusyy. Mutta tuota ei olis koskaan tapahtunut jos toi sinkku ei olisi roikkunut missä, mun pyynnöistä huolimatta.
Tota ei myöskään olisi tapahtunut jos maailma olisi reilu ja en olisi mennyt täysin rikki ennen tapahtumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se perheen rikkoutuminen ole siitä miehestä kiinni.
Kyllä, naisilla ei ole vastuuta mistään eivätkä ota vastuuta mistään.
En minä ainakaan ketään väkisin sisääni tunge. Ihan itse miehet valitsevat, mitä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Koska mun oma parisuhde on aivan pielessä. En halua rikkoa omaa perhettäni ja tiedän, että varattu työkaverini on pettänyt muidenkin kanssa. Eli teen väärin, mutta ei edes kiinnosta. Olen niin syvällä jo kaikessa ja haen vaan hetkellistä hyvää oloa. Ja sitä on muuten paljon ja se on ihanaa ja pitää mut elossa.
Kuole pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta, miten selkärangaton mies. Olet täysi turhake.
Kannattaako tuomita jos ei tiedä mistään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se oli loppusyy. Mutta tuota ei olis koskaan tapahtunut jos toi sinkku ei olisi roikkunut missä, mun pyynnöistä huolimatta.
Tota ei myöskään olisi tapahtunut jos maailma olisi reilu ja en olisi mennyt täysin rikki ennen tapahtumaa.
Seliseli. Kasva aikuiseksi ja ota vastuu teoistasi äläkä ulise.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä syyllisiä olette molemmat, mutta turhaa naista täällä silti syyttelet! Olisit pistänyt välit poikki heti ensimmäisistä merkeistä, jos olisit halunnut pitää perheesi! Maailma on täynnä naisia, jotka ovat valmiita hieromaan itseään miesten naamaa vasten.
En ole mäkään pakottanut tätä varattua miestä yhtään mihinkään. Meillä oli joskus vuosia sitten seksiä muutaman kerran kun olimme sinkkuja. Erosin viime kesänä ja otin mieheen yhteyttä vaikka tiesin hänen olevan varattu. Mies oli heti valmis. Ei tarvinnut pakottaa. Suhde kestänyt nyt 8kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saastatuhero on kyllä aika mahtava sana. Jotain oivaltavaa sentään tuo pikkutrollikin onnistui oksentamaan.
Yhtä hauska kuin tuo kotilortto 😂
Saastatuheroisen kotilorton kootut seikkailut vain AV:llä. Tule sinäkin seuraamaan miten eeppinen saaga alkoi ja miten jatkuu. Onko totuus tuossa jossain?
Vai onko se sittenkin Saastatuhero vs Kotilortto? Matsien matsi joka tihkuu eläimellistä narttuenergiaa. Kumpi voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munansa vietävissä oleva suuri uhri taas itkee. Oliko sen arvoista, että menetit perheesi? Toivottavasti sattuu ja kovaa.
Taitaa olla sama sekopää joka on ennenkin täällä asiasta raivonnut. Todella häiriintynyt tyyppi. Sairasta tuollainen kirjoittelu mitä hän suoltaa näppikseltään.