Nainen miksi viestittelet perheellisen miehen kanssa
Kommentit (372)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pari syytä:
1, minulla on asiaa aviomiehelleni
2. minulla on asiaa aikuiselle pojalleni
3. minulla on asiaa yhdistystoiminnan hallituksen jäsenelle
4. minulla on asiaa nuorimman lapseni luokanvalvojalle
5. minulla on asiaa esim. Kelaan ja sieltä sattuu vastaamaan mies
Lapsellista näsäviisastelua kun kaikki tietää kyllä mistä on kyse. Myötähäpeä...
Ihan vain vastasin otsikon kysymykseen. Muotoile kysymyksesi jatkossa paremmin niin ei tarvitse kiukutella, jos et saa haluamaasi vastausta.
Vierailija kirjoitti:
haittaako jos mies kaltoin kohtelee perhettään vai onko sekin turn on
Mistäpä sen tietää, mitä suljettujen ovien takana tapahtuu. Eikä kuulu minulle.
Nainen on uhri mahdollistaessaan pettäjän touhut. Pettäjän vaimo on luonnollisesti myös uhri.
No koska hänestä riittää jaettavaa useammallekin naiselle. Toisista miehistä ei riitä edes yhdelle.
Vierailija kirjoitti:
Siitäkään nämä lortsot eivät keskustele, vain haisevien elimien hinkkauksesta puhutaan mieslapsen kanssa. Ollaan asian ytimessä.
Pitäisikö olla huono omatunto siitä, että viestittelee asiallisista asioista (työ yms.)?
Pitäisikö olla huono omatunto siitä, että pitää yhteyttä ihmiseen jonka kanssa on ystävystynyt teininä ja joka on perheellinen? Pitäisikö sen ihmisyyteen / persoonaan liittyvän ystävyyden loppua siihen, että miehestä tulee perheellinen?
(Puolisot esitelty ja perheen juhlat yhdessä juhlittu.)
Jollain lailla huonomman tason naiset, eivät saa kuin ukkomiehiä haaviinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä sen tietää, mitä suljettujen ovien takana tapahtuu. Eikä kuulu minulle.
Tämä! Mulle riittää nylkyttävä äijä!
AP, miksi miehesi viestittelee vieraille naisille?
Koska varattujen miesten kanssa on helpompaa. Jos on pelisäännöt paikallaan, ei tarvitse huolehtia rakastumisesta sun muusta, ja sitäpaitsi ukkomiehiä on paljon helpompi saada sänkyyn kuin sinkkuja. Ja kun kyllästyn, niin erotaan ilman sen kummempaa draamaa, ja seuraava kehiin.
Minua ei kiinnosta pätkän vertaa heidän kotielämänsä; vietämme yhdessä laatuaikaa ja nautimme todella hyvästä seksistä ja toistemme hemmottelusta.
Vierailija kirjoitti:
Mies ansaitsee paremman naisen ja hän itse otti yhteyttä ensin. Lapset on jo muuttaneet kotoa ja miehen liitto on kuivunut pelkäksi kaveruudeksi.
Tule ihmeessä ja hae aarteesi pois. Ei palautus eikä vaihto-oikeutta.
T Waiffu
Että saisin sen nussimaan kanssani. Ja kyllä, minulla on omatunto. Se vain ei kolkuttele siitä, että sinkkuna harrastan seksiä.
Ihmisillähän ei oikeasti ole näissä asioissa lainkaan moraalia. Aina ihmetellään miksi varattua miestä tai naista joku sinkku pommittaa ja etteikö ymmärrä mitä on mahdollisesti rikkomassa. Kyllä ihmiset ymmärtää, mutta ne ei välitä siitä. Silloin kun ihminen ihastuu, hän ei välitä pätkääkään siitä onko ihastuksen kohde varattu ja onko tälla vaikka lapsia. Valitettavaa, mutta totta. Ihastuksen huumassa hän on valmis rikkomaan ihastuksensa kohteen perheen. Sikäli se on vieläpä itsessään ironista, koska se kosiskelija tietenkin muuten antaa itsestään niiiiiin kunniallisen ja korkeamoraalisen kuvan kuin vain osaa. Samalla kuitenkin tekee juuri vahvasti sitä vastaan. Ja kaikki, tai lähes kaikki ihmiset on samanlaisia. Niin varmasti minäkin olisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ukkomiehet huonomman tason naisia vikittele. Niillähän on sellainen jo kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, minullapa on kaksi ukkomiestä. Oma ja vieras. Vähän mie oon hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Koska varattujen miesten kanssa on helpompaa. Jos on pelisäännöt paikallaan, ei tarvitse huolehtia rakastumisesta sun muusta, ja sitäpaitsi ukkomiehiä on paljon helpompi saada sänkyyn kuin sinkkuja. Ja kun kyllästyn, niin erotaan ilman sen kummempaa draamaa, ja seuraava kehiin.
Minua ei kiinnosta pätkän vertaa heidän kotielämänsä; vietämme yhdessä laatuaikaa ja nautimme todella hyvästä seksistä ja toistemme hemmottelusta.
Tuota. Etkö oikeasti saa vapaita miehiä sänkyysi? Mahdat olla näky 😅
Vierailija kirjoitti:
Koska olemme rakastuneet, siis tämä mies ja minä, ja viestittelemme sydän- ja pusuemojien keralla usean kerran päivässä toisillemme. Ei siinä sen kummempaa. Ei kukaan omista toista, ja jos miehellä on kotona nihkeää, ja lapset aikuisia, niin kai hänellä on oikeus nauttia elämästä.
Ai että mä nauran! Kiitos, tämä piristi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö näitä naisia kiinnosta miehen vaimon ja lasten tunteet ollenkaan? Eikö tunnu pahalta jos lapsilta rikkoutuu koti?
Ei kiinnosta. Itsekkyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ansaitsee paremman naisen ja hän itse otti yhteyttä ensin. Lapset on jo muuttaneet kotoa ja miehen liitto on kuivunut pelkäksi kaveruudeksi.
Tule ihmeessä ja hae aarteesi pois. Ei palautus eikä vaihto-oikeutta.
T Waiffu
Yrittäkää nyt päättää, onko se pois vietävä ja eikö se saisi mennä? Ihme tuuliviirejä nämä kotilortot.