Kaveri ottaa yhteyttä vain silloin, kun haluaa nähdä
Ei siis ota yhteyttä ollenkaan vaikkapa neljän viikon lomani aikana, jolloin olen eri o
puolella Suomea. Ei myöskään toivota hyvää lomaa tai hyvää syntymäpäivää tms. jos emme satu näkemään juuri ennen näitä.
Mitä mieltä? Minusta hänen käytöksensä tuntuu aika töykeältä, enkä edes tiedä, voiko puhua kaverista.
Kommentit (15)
Meillä kaikilla on kiireinen elämä. Ei voi millään muistaa millon kelläkinon mikä meno. Nähdään, kun sovitaan ja vaihdetaan kuulumiset. Itse en halua kuormittaa ystäviäni jatkuvilla yhteydenotoilla. Ei se töykeätä ole.
Tuo on minusta ihan normaalia, varsinkin aikuisena.
Kuulostaa kivalta kaverilta. Itseäni ärsyttää nämä, joilla riittää juttua somessa, mutta ikinä ei ole aikaa nähdä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta kaverilta. Itseäni ärsyttää nämä, joilla riittää juttua somessa, mutta ikinä ei ole aikaa nähdä oikeasti.
Oletko ehdottanut tapaamista?
Hyvä kaveri, kun haluaa kuitenkin nähdä eikä pidä yhteyttä vain somessa.
Juuri tuollaisia kavereita haluan ja juuri tuollainen olen itsekin. Toimii.
Mulla on kaveri, joka luulee että haluan nähdä aina kun otan yhteyttä. Ihan vain jutellakseni, kysyäkseni miten menee. Heti alkaa hössöttää missä nähtäis ja millon ja tuuksä tänne vai tuunksmä sinne... Ei siis huvita enää kyselläkään kuulumisia tai laitella onnitteluja, jos ei ole valmis tapaamiseen hetikohta.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaisia kavereita haluan ja juuri tuollainen olen itsekin. Toimii.
Sama mulla. Minulla ei ole sometilejä, koska en halua seurata hketään somessa, joten siellä en ole kenenkään yleisönä, jotan ainoa vaihtoehto on soitella puhelimella tai nähdä livenä. Puhelimessa puhun pitkiäkin puiheluita muualla asuvien kavereiden kanssa,m utta jollei samasta kaupungista ehdi koskaan kahville tai muuten tapaamaan, niin paree palata asiaan sitten kun ne kaverin kiireet helpottaa.
Laitan tähän huomion siitä, että yli puolet vastaan kävelevistä naisista pälättää puhelimeen. Miksi pitää pälättää koko ajan? Nauttikaa luonnosta ja yksinolosta välillä. Vaan ei, koko ajan joku keskustelu menossa.
Yksi tuttu ollut aina sellainen. Otin taukoa, muustakin syystä. Pitäisi olla muka aina valmiina, kun toinen saa ideoita tulla, ilmoittaa ajan. Ei neuvottele. On myös autistisen oloinen, ei puhu oikein mistään, toisen pitäisi vetää monologeja.
Vierailija kirjoitti:
Laitan tähän huomion siitä, että yli puolet vastaan kävelevistä naisista pälättää puhelimeen. Miksi pitää pälättää koko ajan? Nauttikaa luonnosta ja yksinolosta välillä. Vaan ei, koko ajan joku keskustelu menossa.
Missä nämä ovat tapahtuneet? Jos on ollut joko hiljaista tai levotonta seutua ja ehkä vielä ilta-aika, niin yksin kulkevista naisista on varmaankin tuntunut turvallisemmalta soittaa ystävälle samalla. Maailma ei ole meille vaaraton paikka.
Up