Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen miksi viestittelet perheellisen miehen kanssa

Vierailija
21.03.2024 |

Eikö sulla ole omatuntoa ollenkaan?

Kommentit (372)

Vierailija
21/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ansaitsee paremman naisen ja hän itse otti yhteyttä ensin. Lapset on jo muuttaneet kotoa ja miehen liitto on kuivunut pelkäksi kaveruudeksi.

Vierailija
22/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että oltiin ystäviä - minullakin on perhe. Sitten sairastuin, eikä ollakaan ystäviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olemme rakastuneet, siis tämä mies ja minä, ja viestittelemme sydän- ja pusuemojien keralla usean kerran päivässä toisillemme. Ei siinä sen kummempaa. Ei kukaan omista toista, ja jos miehellä on kotona nihkeää, ja lapset aikuisia, niin kai hänellä on oikeus nauttia elämästä.

Vierailija
24/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku varatun vonkaajan tarinat laimeasta liitosta puhumattomuudesta saati siitä ettei kotona peitto heilu ku jouluna ja juhannuksena 

Vierailija
25/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on opettajalle viestiä, jos lapsi on kipenä eikä tule töihin. Myös töissä on pakko viestiä miesten kanssa oli heillä perhettä tai ei. 

Vierailija
26/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskooko joku varatun vonkaajan tarinat laimeasta liitosta puhumattomuudesta saati siitä ettei kotona peitto heilu ku jouluna ja juhannuksena 

Yllättävän moni tuntuu uskovan. 

Vierailija
27/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa eikä me kyllä hänen parisuhteestaan tai seksielämästä avovaimon kanssa ole koskaan puhuttu. Keskitytään vain toisiimme kun viestitellään ja tavataan.

Vierailija
28/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!

Naiset älkää viestitelkö isillenne eikä mahdollisille veljillenne, varsinkaan jos heillä on puoliso ja lapsia. No isälläsi on varmuudella ainakin yksi lapsi. 

Vierailija
29/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pari syytä:

1, minulla on asiaa aviomiehelleni

2. minulla on asiaa aikuiselle pojalleni

3. minulla on asiaa yhdistystoiminnan hallituksen jäsenelle

4. minulla on asiaa nuorimman lapseni luokanvalvojalle

5. minulla on asiaa esim. Kelaan ja sieltä sattuu vastaamaan mies

Vierailija
30/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, eikä taida muutkaan uskoa. Se on vainbdinun kaltaisten luulottelua. Mutta toisaalta, mitä väliä vaikka heiluisi joka päivä 5 kertaa vaimon kanssa?

Vierailija
31/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottaako 2 naamainen mies teitä vai mikä vaivaa 

Vierailija
32/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän se onkin vähän huvittavaa. Oikeasti siellä kotona harvemmin on nihkeää tai muutenkaan tahmaista. Siellä on ihan normaalia perhearkea, jota mieslapsi ei kykene elämään arvokkaasti. Ei ole koskaan kyennyt.

Vierailija
33/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun perheellisellä miehelläni ole kuin yksi naama. Ja päivittäin viestittelemme. Eikö olekin hurjaa?

Vierailija
34/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, eikä taida muutkaan uskoa. Se on vainbdinun kaltaisten luulottelua. Mutta toisaalta, mitä väliä vaikka heiluisi joka päivä 5 kertaa vaimon kanssa?

Ei tietenekään mitään, eihän se järvi soutamalla (kaikilla) kulu. Minä en kyllä sellaista airoa lammessani katselisi - mutta meitä on monesta kennelistä. 

Vierailija
35/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa eikä me kyllä hänen parisuhteestaan tai seksielämästä avovaimon kanssa ole koskaan puhuttu. Keskitytään vain toisiimme kun viestitellään ja tavataan.

Sama. Ei minua kiinnosta keskustella rakastajani muusta seksielämästä, kuten ei häntäkään minun. Kun tapaamme tai viestittelemme, keskustelemme vain meidän seksielämåstä.

Vierailija
36/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun viestittelin perheellisen miehen kanssa, sovittiin yhteisen harrastuksen aikatauluista. Sitä ennen viestittelin toiselle perheelliselle miehelle ja kysyin työasioista. Kolmannelta kysyin yhtä kirjaa ja lautapeliä lainaan.

Miespuoliset kaverini ovat täyspäisiä, eivätkä huoli sairaalloisen mustasukkaista naista puolisokseen.

Vierailija
37/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eu usko. Vaimojen kuvittelua.

Vierailija
38/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pari syytä:

1, minulla on asiaa aviomiehelleni

2. minulla on asiaa aikuiselle pojalleni

3. minulla on asiaa yhdistystoiminnan hallituksen jäsenelle

4. minulla on asiaa nuorimman lapseni luokanvalvojalle

5. minulla on asiaa esim. Kelaan ja sieltä sattuu vastaamaan mies

Lapsellista näsäviisastelua kun kaikki tietää kyllä mistä on kyse. Myötähäpeä...

Vierailija
39/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, mutta annan miehen luulla, etä uskoisin. Sillä tavalla saan hänet sänkyyn. 

Vierailija
40/372 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naamalla väliä, jos on hyvä seksissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä