Miksei miehet löydä naista itselleen, kerron sen teille.
Tyypillinen miehen treffi ilmoitus on " Olen 40 v mies vaikka haminasta ja etsin naista itselleni". Tai " täällä olis 39 v mies vailla seuraa..."
Mitään muuta mies ei ilmoitukseen kirjoita eikä kerro itsestään mitään.
Siis olen mies itsekkin ja olen seurustellut itse kolmen naisen kanssa. 25 vuoden aikana olen olut sinkkuna vuoden. Minä löysin naisen treffi ilmoituksen kautta ja kerroin itsestäni aika kattavasti. Kannattaa oikeesti kertoa itsestään jotain ja elämästään. Luonne kiinnostaa naisia myös.
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle pisteet asiallisesta aloituksesta. Olin varma että tämäkin on taas miesten haukkumista täynnä mutta tämähän oli oikein hyvä neuvo miehille.
T. Nainen
Turhan päiväistä hömppää, ehkäpä se nuorimmille sopii, ikää kun tulee tarpeeksi niin tarvi mitään enään odotella ja ketään ei kiinnosta.
Minä itse tein kaksi testiä deittisovelluksessa. Samat kuvat oli ja sama teksti profiilissa.
Toiseen laitoin koulutustasoksi yliopisto ja toisessa en kertonut koulutustasoa.
Yliopisto nosti tasoa huomattavasti koska se sai paljon enemmän matcheja kuin se jossa koulutuatasoa ei ilmoitettu.
Miksei miehet löydä naista itselleen, kerron sen teille.
No kerron nyt sulle, yllätävän moni mies löysi..8.4 miljardia molopäätää öääääää,on ,no kerro eikö löydetty.Jos tarkoitat suomea se on sinun murheesi miettiä moista.
Kyllä miehen pitää esitellä naiselle itsensä ja kertoa millainen on ja mitä tekee, harrastaa ja millaista naista etsii. Ei tuppisuu kelpaa naisille. Ja katsokaa naista silmiin kun puhutte jos jonkun ihmeen kautta pääsette treffeille. Kännykkä kiinni treffien ajaksi myös.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 2017 aikoihin tein Tinderiin feikkiprofiilin miesmallin kuvilla. Profiilitekstiin laitoin vain yhden hymiön (😉), enkä mitään tekstiä.
Sain parissa päivässä satoja tykkäyksiä, viikon kuluttua taisi jo mennä yli tuhat tykkäystä rikki. Naiset availivat keskusteluja aivan hurjaa tahtia, en olisi mitenkään ehtinyt vastata kaikille heille. Janoisimmat naisista tarjosivat seksiä jo parissa ensimmäisessä viestissään.
Juuh, luonne on tärkeintä 🤡😂
Kyllä nekin naiset vielä tajuaa että elävät yksin jossain vanhusten hoitolassa eikä kukaan tule niitä katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt miehenä 46v et pitäskö oikeasti laittaa firma pystyyn.
Muutaman kaverin Tinder profiilin päivittänyt ja vaihdellut kuvia niin johan on alkanut Match napsumaan.Tuntuu et jotenkin miehiltä puuttuu usein täysin visuaalinen näkemys ja ennenkaikkea kirjallinen ilmaisu.
Millaisen tekstin laittaisit itsestäsi?
Tee tähän mainos niin katsotaan.
No en viitti itsestäni laittaa mut laitan kaverista..
Hänen alkuperäinen teksti..
Moroo tässä Xxxxxx. Oon ulospäin suuntautunut huumorintajuinen 44vuotias mies oletettu. Harrastan hiihtoa, salia ja joskus tulee baarissakin notkuttua. Ota yhteyttä.
Mitä muutin. No kyseessä pitkä sopusuhtainen mies, kuvista ei selvinnyt. Kuvat vaihdettiin mun käskystä.
Moi, Minä olen Xxxxx. Niinkuin kuvista näkyy olen nuorekas 44vuotias urheilullinen mies. Mun päivät kuluvat töissä ja vapaa-aika liikunnan parissa. Toisinaan tykkään istuskella vaan sohvalla, kattoa tai TV.tä tuijotellen. Riippuen fiiliksistä.
Mitä mä haluaisin? Olisi joku mulle täydellinen nainen, kuka tekisi mun jo valmiiksi mukavasta elämästä vielä parempaa.
Matchataan ja katsotaan oletko se sinä.
Toi kuvien vaihto ja tekstin vaihto toi kaverille tyyliin 10* enemmän matcheja
Se on aika vaikeaa jos mies vaan kuvittelee tuollaisilla aloitteella saavan naisen. Vähän pitäisi panostaa siihen ilmoitukseen. Olen nainen ja saan vain nimen ja paikkakunnan missä asuu eikä mies kerro itsestään mitään. Yleisin aloitus on " moi".
Vierailija kirjoitti:
Minä itse tein kaksi testiä deittisovelluksessa. Samat kuvat oli ja sama teksti profiilissa.
Toiseen laitoin koulutustasoksi yliopisto ja toisessa en kertonut koulutustasoa.
Yliopisto nosti tasoa huomattavasti koska se sai paljon enemmän matcheja kuin se jossa koulutuatasoa ei ilmoitettu.
No niinpä, tuo on hyvä esimerkki, miksi koulutus kannattaa. Saa enemmän matcheja.
Jos ulkonäkö on luokkaa perus. Siinä ilmassa on pakko olla joku twisti mikä herättää kiinnostusta..Tuo 47 ilmoitus mun mielestä ihan ok. Tulee mielikuva itsevarmasta nautiskelijasta. 47 tuo alkuperäinen ilmoitus red flagittaisi heti tuo baari. Miettisin onko alkoholi ongelma kun se mainitaan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on nykyään naamasta kiinni. 2007 olin viimeksi parisuhteessa. M38
Oletko siis alkanut panostamaan ulkonäköösi? Miten on peseytyminen ja erityisesti hampaiden pesu? Onko hiukset leikattu ja vaatteet puhtaat?
Oletko viemässä lasta päivähoitoon
Jospa nää seuranhakuilmoitukset olisivat niin kuin yritysten työntekijähakuilmot, eli kerrottaisiin, millaista tyyppiä (yksisarvista) haetaan ja mitä hakijalla olisi tälle supertyypille tarjota. Et haastavaa näköalapaikkaa ja kilpailukykyistä seuraa vaan etsimään :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen pitää esitellä naiselle itsensä ja kertoa millainen on ja mitä tekee, harrastaa ja millaista naista etsii. Ei tuppisuu kelpaa naisille. Ja katsokaa naista silmiin kun puhutte jos jonkun ihmeen kautta pääsette treffeille. Kännykkä kiinni treffien ajaksi myös.l
Öyhöttäminen ja foliohattuilu ei kannata myöskään treffi-ilmoituksessa.
Aikanaan jaksoin pari vuotta kolmessa sovelluksessa olla, kirjoitin millainen olen, mistä pidän, mitä etsin jne.
Lopputulos: tyhjän saa kysymättäkin. Jos ei pärstä kiinnosta ketään niin hiljaista on.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 2017 aikoihin tein Tinderiin feikkiprofiilin miesmallin kuvilla. Profiilitekstiin laitoin vain yhden hymiön (😉), enkä mitään tekstiä.
Sain parissa päivässä satoja tykkäyksiä, viikon kuluttua taisi jo mennä yli tuhat tykkäystä rikki. Naiset availivat keskusteluja aivan hurjaa tahtia, en olisi mitenkään ehtinyt vastata kaikille heille. Janoisimmat naisista tarjosivat seksiä jo parissa ensimmäisessä viestissään.
Täyttä bs. Oon mallinhommia tehnyt lihaksikas mies. Tein samanlaisen ilmoituksen kuin sä väität tehneesi. Ei tullut viestejä ja nekin muutama mitä tuli oli sellaisia et onko noi kuvat edes aitoja?
Poistin just tinderin. Ei sen puoleen etteikö tykkäyksiä, mstcheja tai treffejä olis tullut. Alkoi vaan ärsyttää koko touhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa rehellisiä itsestänne ja mahdollisimman rentoja mutta järkeviä kuitenkin. Aikuiset kypsät naiset eivät jaksa pelleilijöitä eli järkeä päähän mutta ei mitään pystyyn kuollutta meininkiä kuitenkaan.
Aikuiset kypsät naiset on rasittavia. Muutenkin miehen jannalta se aito ihastuminen tapahtuu teini-iässä ja sitten sen kanssa eletään yhdessä elämä loppuun, tai sitten ei. Aikuisiin kypsiin naisiin tyydytään, tai sitten ei tyydytä ja eletään poikamiehen vapaata elämää elämä loppuun.
Harmi , ettet itse kypsynyt ja aikuistunut peruskoulun jälkeen yhtään. Elät edelleen teinifantasioissa ja aikuinen nainen muistuttaa äidistä. Ihme, ettei sulle löydy ketään - not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä bs. Oon mallinhommia tehnyt lihaksikas mies. Tein samanlaisen ilmoituksen kuin sä väität tehneesi. Ei tullut viestejä ja nekin muutama mitä tuli oli sellaisia et onko noi kuvat edes aitoja?
Minkä takia valehtelet internetissä?
Eihän suurin osa edes etsi, joten eipä sitä löydäkään. Äiti on käskenyt laittaa treffi-ilmoituksen ja se on laitettu ihan mieliksi sinne, ettei asiasta tarvitse kylässä käydessä enempää keskustella.
Kyllä, juuri näin. Suomessakin on paljon ihan kivannäköisiä, luotettavia ja mukavia nuoria miehiä, mutta sosiaaliset taidot tai naisten iskeminen ei ole ihan parasta osaamisaluetta. Treffi-ilmoituksessa kannattaa erottua, mutta kuitenkin pitää se itsensä näköisenä. Eli siis käytännössä, ei kannata aloittaa kertomustaan apn kuvaamalla tavalla ja liittää kuvaksi selfie alaviistosta otettuna. Kerro harrastuksista, kerro unelmista, kerro rohkeasti kaikenlaista itsestäsi. Ja älä vain esitä vaatimuslistaa millaista naista etsit. Kukaan nainen ei kiinnostu ilmoituksesta jossa vain esitetään vaatimuksia eikä itsestä kerrota juuri mitään.