Paljonko olet lihonut siitä, kun olit 18?
Minä olin silloin hurjan hoikka, eli melkein 10 kg on tullut lisää. Olen nelikymppinen.
Entä te?
Kommentit (323)
Painoin 47 kiloa ja nyt painan 68 kiloa :D 166cm nainen
En usko, että olen lihonut lainkaan. Lihasmassaa tullut jonkin verran lisää aloitettuani painojen nostelun kaksikymppisenä. Vartaloni näyttää nykyään paremmalta kuin 18-vuotiaana. En urheillut tuolloin juuri lainkaan. M33
3-4kg mutta se on lihasta, nyt 75kg ja 185cm jäntevä ja urheilullinen jässikkä M37.
Nyt painan noin kilon enemmän kuin 18-vuotiaana. Enimmillään n. 9 kg enemmän. Nyt olen 45 v.
Melkein 20 kiloa on tullut lisää. Normaalipainon alarajalta normaalipainon ylärajalle. Ja pidin itseäni silloin lihavana...
35 kiloa. Painoin silloin 38 kiloa. Minulla oli syömishäiriö, palelin koko ajan ja polvet ja selkä olivat koko ajan kipeät. Nyt 25 vuotta myöhemmin olen ylipainoinen mutta toimintakyky on parempi kuin oli 18v.
Mulla tullut kyllä kiloja. Ajokortti omilleen muutto työ ja opiskelut .18v 70kg nyt 25v 108kg
Olin superlaiha. On tullut lisää vajaat 10 kg. Nyt olen keski-ikäinen.
En paljon. Pari kiloa varmaan. Painoin silloin jotain 50-52 kg ja nyt 54-55 kg
40 kiloa pahimmillaan. Nyt olen saanut 20 pois ja vielä 10, niin olen tyytyväinen.
Noin 15 kg. Olen nyt 45-v, normaalipainoinen. Nuorempana olin hoikka. Kaikki painot on normaalin rajoissa, nuorempana tein fyysistä työtä, nykyisin toimistohommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet on tullu lisää.
Kilogrammoissa, kiitos.
Just niin. Puolet on tullut lisää nimenomaan kilogammoissa.
Pysynyt samana eli 51kg, nyt ikää 26. Olen liikunnallinen, ja odottelen edelleen sitä mitä on peloteltu, eli kyllä sinäkin vielä muotoja saat. No en ajatellut, kiitos vain.
Painoin silloin 100 kg ja nyt 100 kg. En huomaa eroa. Olen välissä painanut vähemmänkin, mutta normaalipaino 100 kg. Olen silleen luonnollisen riski ja urheilutaustaa. Pituus 185 cm.
En tiedä paljonko painoin silloin, tuskin omistin vaakaa. Mutta vaatteita olen tehnyt aina, joten mittani tiedän ja ne ovat nyt 47-vuotiaana muuten samat mutta vyötärö pari senttiä kapeampi. Jossain vaiheessa olen kyllä lihonutkin, ja siitä kun laihduin niin vyötäröstä lähti enemmän kuin siinä oli ennen lihomista ollut.
Painoin pitkään saman verran. Mutta paino alkoi nousemaan tasaisesti siitä lähtien, kun täytin 50v.
Eli paino on noussut 10kg - olin silloin 18v. ja nyt 64v.
49v ja painoa tullut lisää arviolta noin 70kg. Ja on tosiaan lisäksi eli olen yli tuplannut painoni.
Kysyttiinko sun mielipidettä?