Sinkkujen päivää
Hyvää Sinkkujen päivää kaikille! Oletteko juhlistaneet sitä jollain tavoin?
Kommentit (15)
En edes tiennyt tällaisen päivän olemassaolosta.
Töissä. Olen vastentahtoisesti sinkku kaunis nainen. Miehet haluaa seksiä ja ystävyyttä. Parisuhde on kirosana. Istun yksin lauantai-iltaani, vaikka useampikin kysyi (taas) kaupungille = baariin, seksiä eikä muuta. En jaksanut. Mietin kyllä, että jossain vaiheessa koitan jaksaa ja vähän hurjastella. Jos se onnistuisi. Ehkä edes villiä seksiä eri miesten kanssa parisuhteen sijaan? Jos se ei onnistu, olkoon.
Kalsarikänneillä ja häpeän verhoamalla onanisaatiolla.
Hemmottelin itseäni brunssilla ja laiskottelin sohvalla koko päivän. Lisäksi sotkin kämppää ja mietin että ihanaa kun kukaan ei ole motkottamassa siitä ja käskyttämässä mihinkään.
Olen ikisinkku enkä ole edes tiennyt että tänään on joku huuhaa sinkkujenpäivä. En juhli oikein mitään juhlapäiviä millään tapaa. Tänään kävin lenkillä metsässä, sen jälkeen saunoin ja saunan päälle otin limonadia sekä sipsejä :D
M33
Join romanttisesti viiniä kynttilän valossa ja katselin itseäni peilistä. Samalla vähän koskettelin herkimpiä paikkojani ja ihailin ilmeitäni nautinnon huipulla. Pakko myöntää että kiihotun itseni katselemisesta aivan valtavasti.
Vietin eroottisen päivän tänään ja masturboin peilin edessä <3
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi sotkin kämppää
Tämä oli jotenkin herttaista. Ihan kuin olisit tietoisesti päättänyt hieman sotkea :).
Lähdin kotiin tilaisuudesta jossa oli paljon kauniita naisia. Oli todellinen vaara että menisi hyvä sinkkuus pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi sotkin kämppää
Tämä oli jotenkin herttaista. Ihan kuin olisit tietoisesti päättänyt hieman sotkea :).
Niin päätinkin. Olen siivousintoilija mutta nyt rikoin rutiinia juhlan kunniaksi ja sotkin. :)
Vähän kuin juhlittaisiin sairaiden tai köyhien päivää.
Huomasitko sinäkin koulussa vain ne itsevarmat jännät? 🥺
Olemalla sinkku pakon edessä kun ei kelepoo kellekään ladylle.