Miksi kristittyjä ottaa niin paljon päähän mitä ventovieraat tekevät makuuhuoneissaan?
Onko kyseessä jonkinlainen maaninen skitsofrenia vai mikä siinä on että pitää yrittää "eheyttää" muita, kieltää näiltä sitä sun tätä ja uhkailla näitä, vaikka nämä ovat ventovieraita joita et tule ikinä tapaamaan?
Mikä siinä on niin vaikea keskittyä omiin asioihin ja olla päsmäröimättä? Olisiko sinusta kiva jos joku Seta, SPR tai 4H-kerho jatkuvasti yrittäisi käskeä ja kehottaa sinua tekemään kaikenlaista vasten tahtoasi?
En siis itse kuulu sukupuolivähemmistöön. Ottaa vaan päähän kun meidänkin lasten koulussa 98% oppilaista toivoi sukupuolikasvatuksen tunneille myös opetusta vähemmistöjen historiasta, ja poikkiteloin asettui uskonnonopettaja joka teki kantelun OPH:hon.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on periaatteessa ihan sama, mitä kirkko (vielä) tekee, koska Raamatusta tiedän, ettei Jumala kuitenkaan siunaa muuta kuin oman tahtonsa mukaisia asioita.
Jos joku luulee, että hänen siunauksensa ratkaisee asiat, niin omapa on väärä luulonsa.
Mietin minäkin, et tuntevatkohan homot SITTEN vihdoin itsensä hyväksytyiksi, kun saavat kirkollisen siunauksen liitolleen? Sittenkö kaikki epäilykset ja huonot fiilikset katoaa, ja tulee varmuus, että elää just kuten pitääkin?
Ei, ketään ei saa kiusata. Luulenpa vain, että edes se papin aamen ei anna rauhaa.
Nyt voi tulla sulle yllätyksenä, mutta teissä uskovaisissakin on paljon homoja. Lestadiolaisissakin on ihan yhtä paljon homoja kuin il
Voitko kertoa: Mikä teko on syntiä kahden samaa sukupuolta olevan välillä? Katseet? Rakkauskirjeet? Flirttailu? Sylikköin istuminen? Kädestä pitely? Halaaminen? Poskipusu? Yhdessä asuminen? Kielisuudelma? Yhdessä masturbointi? Toisen masturbointi? Sukuelinten yhteen hinkkaaminen? Penetrointi? Missä menee helvetin rajat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten homous voi olla synti? Jumalahan sellaiseksi jotkut luo.
Jumala luo eriarvoisia ihmisiä sen suhteen, onko seksuaalisuus toteuttamiskelpoinen.
Kyllä h*moseksi on hyvinkin toteuttamiskelpoista 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla poikkeava ja vähemmistöön kuuluva kristitty uskovainen, kun ei pätkääkään kiinnosta kenenkään seksielämä. Tehkööt jokainen ihan mitä haluaa. Minun tehtäväni ei ole tuomita ketään.
Täsmälleen samoin ajattelen.
Ja mitä tulee syntisyyteen, se on ihmisen joka solussa, aivan kiinni. Siitä ei pääse eroon ikinä. Ainoastaan sovitus vapauttaa siitä mutta ei tee ihmisestä muita parempia eikä saisi olla syy muiden tuomitsemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa kielletään sianlihan syöminen. Kuitenkin uskovainen voi mainostaa vhh-ruokavaliota jossa pekoni on oleellinen osa, jokapäiväinem ateria.
Sianlihakielto on vanhan liiton juutalaisten sääntöjä.
Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden, sanotaan taas UTssa Apt. 1. Kor. 10:25.
Uudessa liitossa ei lakia noudateta samoin kuin vanhassa liitossa tehtiin, vaan laki on kirjoitettuna sydämiin ja Pyhä Henki opettaa ja vaikuttaa Jumalan tahdon mukaista muutosta uskovassa pikkuhiljaa.
Miksi jumala vanhassa liitossa teki kummallisia käskyjä ja kieltoja?
Kyseinen jumala on Jahve, eri jumala kuin kristittyjen jumala.
Miksi teet oletuksia kristityistä? Itse olen kristitty eikä minua kiinnosta muiden makuuhuonepuuhat.
No ei ota päähän eikä kiinnosta mitä muiden makuuhuoneissa tapahtuu. Sulla on aika ahdasmielinen kuva kristityistä. Se pieni joukko joka huutaa koviten ei edusta suurimman osan kristittyjen mielipiteitä.
Tuntuu, että mitä uskovaisempi ihminen, sitä varmemmin mielessä päällimäisenä seksi ja erilaiset seksuaaliset perversiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ahdistuu kristityn mielipiteestä, että homous on synti, niin ei ahdistus johdu toisen ihmisen mielipiteestä vaan siitä synnistä. Ainahan ihminen on ollut kapinassa Jumalan sanaa vastaan ja se ahdistaa ihmistä.
Miten homous voi olla synti? Jumalahan sellaiseksi jotkut luo.
Saatana haluaa rikkoa ihmisen seksuaalisuuden. Syntiinlankeemus rikkoi myös seksuaalisuuden. Saatana haluaa tuhota meidän lapset ja nuoret. Jumala meitä auttakoon ja armahtakoon Jeesuksen Kristuksen nimeen.
Että sellaset harhat siellä sitten. Järkyttävää, että nämä tämänkaltaiset paranoidisen skitsofreeniset hihhulit kulkevat tuolla kadulla vapaina, vailla diagnoosia ja lääkitystä!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että mitä uskovaisempi ihminen, sitä varmemmin mielessä päällimäisenä seksi ja erilaiset seksuaaliset perversiot.
Tuntuu, mutta onko tutkittua tietoa? Voin sanoa, että tuntumisesi on väärä. Nuorena on kaikilla mielessä seksi, se on ihan luonnollista. Mutta kun sitä on koko aikuisikänsä saanut kyllästymiseen asti, niin mielenkiinto hiipuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, mutta onko tutkittua tietoa? Voin sanoa, että tuntumisesi on väärä. Nuorena on kaikilla mielessä seksi, se on ihan luonnollista. Mutta kun sitä on koko aikuisikänsä saanut kyllästymiseen asti, niin mielenkiinto hiipuu.
Se on ainakin tutkittua tietoa, että konservatiiveilla on pervoimmat fantasiat.
Kristityillä kuten muillakin uskovaisilla on voimakas halu kontrolloida. Koski se sitten seksuaalisuutta, päihteitä tai melkein mitä tahansa mikä ei oikeastaan niille kuulu. Elä ja anna muidenkin elää sopii ainakin minulle paremmin.
No, lähtökohtaisesti uskonnot ovat mielenterveyden vamma. Sillä kuvitellaan uskovana olevansa muita ylempänä ja siten oikeutettua moralisoimaan. Skitsofreenikkoja.
Kuka nyt oli päsmäröinyt? Eikös se ole kylläkin vähemmistöväki, jota haittaa mitä muut tekee kirkossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa kielletään sianlihan syöminen. Kuitenkin uskovainen voi mainostaa vhh-ruokavaliota jossa pekoni on oleellinen osa, jokapäiväinem ateria.
Sianlihakielto on vanhan liiton juutalaisten sääntöjä.
Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden, sanotaan taas UTssa Apt. 1. Kor. 10:25.
Uudessa liitossa ei lakia noudateta samoin kuin vanhassa liitossa tehtiin, vaan laki on kirjoitettuna sydämiin ja Pyhä Henki opettaa ja vaikuttaa Jumalan tahdon mukaista muutosta uskovassa pikkuhiljaa.
Olet väärillä jäljillä. Jeesus itse sanoi että vanhan liiton laista ei uudenkaan puitteissa katoa pieninkään piirto.
Ottaa päähän kun itse istuu jumalanpalveluksessa niin toiset samaan aikaan heräilee krapulassa ja paneskelee antaumuksella toisiaan ja vielä saman sukupuolen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä miksi vähemmistöt haluavat kirkkohäät ja jumalan siunauksen liitolleen. Maistraatissa voi mennä naimisiin, ei siihen tarvitse pakottaa sellaista uskonnollista organisaatiota jonka arvoja vastaan kyseinen teko on. Sitten hyväksyn homojen ja lesbojen kirkkohäät kun saman voi tehdä myös moskeijoissa, koska miksi yhden uskonnon pitää taipua ja toisen ei?
Mitä et ymmärrä? Homo voi olla uskonnollinen. Raamattu on ristiriitainen kirjakokoelma, jota tulkitaan eri tavoin. Kirkossa vihitään homopareja, vapaaehtoisesti, pakottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä miksi vähemmistöt haluavat kirkkohäät ja jumalan siunauksen liitolleen. Maistraatissa voi mennä naimisiin, ei siihen tarvitse pakottaa sellaista uskonnollista organisaatiota jonka arvoja vastaan kyseinen teko on. Sitten hyväksyn homojen ja lesbojen kirkkohäät kun saman voi tehdä myös moskeijoissa, koska miksi yhden uskonnon pitää taipua ja toisen ei?
Miksi ylipäätään pitäisi olla kirkkohäitä? Ei olisi koko ongelmaa jos naimisiin voisi mennä vain maistraatissa.
Kristittyjä ottaa päähän se, että meidän piispoissa on harhaoppisia ja ne yrittää tunkea sitä oppiaan nyt kirkkoonkin.
Maalliset ihmiset saa tykönään tehdä mitä lystäävät mikä ei rikollista ja laitonta muuten ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään pitäisi olla kirkkohäitä? Ei olisi koko ongelmaa jos naimisiin voisi mennä vain maistraatissa.
On kauan puhuttu, että avioliittoon liittäminen pitäisi olla sivilitoimenpide, mutta kirkkoa haluaa pitää siitä kiinni kynsin hampain. Kas kun se jäsenmäärä ja raha on niin tärkeää kirkolle. Kirkolle ei riitä, että se voisi halutessaan toimittaa erillisen siunauksen sitä haluaville pareille. Pelottaa, että niitä haluavia ei olisi kovinkaan paljon.
Saatana haluaa rikkoa ihmisen seksuaalisuuden. Syntiinlankeemus rikkoi myös seksuaalisuuden. Saatana haluaa tuhota meidän lapset ja nuoret. Jumala meitä auttakoon ja armahtakoon Jeesuksen Kristuksen nimeen.