Miksi tapaan vain miehiä, jotka eivät erota tapailusuhdetta parisuhteesta?
Olen nyt kolmannen kerran suhteessa, missä osoittautuu, että mies haluaakin oikean parisuhteen sijasta ns. tapailusuhteen. Tämä ilmenee niin, että mistään ns. vakavasta ei saa puhua, koska "pitää olla vain hauskaa". Perheelle /ystäville ei esitellä ja yhteydenpito muutenkin sellaista "miten hurisee" -tyyppistä kerran neljään päivään. Ja sitten tietty seksiä.
No, ei siinä mitään. Kerrankos sitä on suuret puheet alussa, kunnes totuus valkenee. Mutta pointti on siinä, että kukaan näistä miehistä ei tunnu ymmärtävän, kun selitän, että vaikken halua muuttaa yhteen, niin haluan kuitenkin ihan sellaisen aidon kumppanuussuhteen, missä jaetaan niin ilot ja surut, voidaan pyytää apua tarvittaessa, soittaa milloin vain, puhua mistä vain mieltä painavasta jne. Aina vastaus on se, että miehet luulevat olevansa ihan oikeassa parisuhteessa ja väittävät sellaisen kanssani haluavan. Mutta mikään ei muutu.
No, niin jäi sitten menneisyyteen tämä kolmaskin mies. Onko se niin, ettei kaikille hahmotu tämä fwb-suhteen ja avoliiton välissä oleva suhdetyyppi?
Kommentit (79)
Ap n ongelma on että tapailee jotain komeita pelimiehiä jotka haluaa vaan seksiä. Hyvin harva mies on sellainen joka sitoutuu kumppaniksi. Laske niitä miehen ulkonäkö kriteerejä niin löydät sen kumppanin. Muuten saaat olla miesten panopatja jatkossakin.
En tule ikinä ymmärtämään AP:n kaltaisia naisia, ja heidän uskomattoman surkeaa sosiaalista tilannetajuaan.
Itse olen aina nähnyt vastapuolesta ihan suoraan että onko hän ihastunut tai rakastunut minuun, vai onko hän kanssani vain paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, miten nuo miehet reagoivat jos ap on yhteydessä useammin kuin 4 päivän välein, tai jos ap pyytää heiltä apua. Jättävätkö vastaamatta jos ap soittaa? Sanovatko siis suoraan ettei kiinnosta puhua niistä aiheista mistä ap haluaa puhua?
ihmisiä vaan on niin erilaisia. Itse olen ollut jo vuosikymmenen hyvin sitoutuneessa suhteessa jossa emme asu yhdessä emmekä näe tai edes soittele joka päivä. Molemmat ovat aika tasapainoisia ihmisiä joten kummallakaan ei vaan ole hirveästi mitään vakavaa puitavaa, vaan keskustelut on useimmiten aika kevyitä ja hauskoja.
Totta kai on sallittua haluta juuri tietynlaista parisuhdetta ja kaikille ei tietenkään sovi esim mun kaltainen kumppani. Mä itse mm tajusin vasta jotain 5 seurusteluvuoden jälkeen että voisin esitellä miehen vanhemmilleni (asuvat vähän kauempana niin ei tullut mieleen). Pointtini on se että ei kannata syyttää noita mieh
Sulla on hyvin pointteja ja tätä olen myös miettinyt. Eli sitä, että pystyisikö sitten muuttamaan sitä omaa asennettaan kevysuhteiluun. Olen ajatellut, että ehkä sitten jos olisin itse se ns. vähemmän kiinnostunut osapuoli. Nyt jotenkin on kuitenkin ollut fiilis, että on menty liikaa näiden miesten ehdoilla. Ja taustalla kyllä ollut jonkinlaista tunnekylmyyttä mielestäni.
Nykyinen (jota jättämässä) kyllä varmasti vastaisi puhelimeen ja varmaan ns. auttaisikin hädässä juu. Ehkä harkitsen nyt hänen kohdallaan vielä hetken.
Suhteesta voi pyrkiä rakentamaan haluamanlaisensa. Jos haluaa yhteyttä useammin, sitten ottaa yhteyttä useammin. Tai jos haluaa puhua vakavista niin puhuu niistä. Jos tämä ei toiselle käy niin sitten lopettaa suhteen. Mutta ei kannata olla se joka vain odottaa että toinen alkaisi toimia suhdetta johonkin suuntaan rakentavalla tavalla.
olet siis kolmesta miehestä ottanut ilot ja rahat hu....a nyt kun naama ja läpi repsahtaa haikailet elättäjää onneksi suomi miehet kiertävät kaltaisesi kaukaa
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdetta haluavia miehiä on pilvin pimein. Olet kuitenkin päättänyt valita niitä jotka haluavat vain panna.
Aivan. Olen kuullut naisten valittavan aivan päinvastaista kuin ap. Ainakin niiden, joilla on lapset tehtynä ja elämä itsenäistä.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma tässä taitaa tulla sen osalta, että ap tähtää liian (ulkonäöltään) tasokkaiden miesten suuntaan ja tulee osallistuneeksi Vauvallakin mainittuun chadien "haaremiin". Sen tasoriman laskeminen voi osoittautua liian vaikeaksi rastiksi, kun ap on jo päässyt chadien makuun. Addiktiohan siitä syntyy tavistasoiselle naiselle ja vieroitus on monille mahdotonta.
Tämähän on ihan kuin minulle osoitettu kommentti
!
Pintaliitoa siis... Tätä se nykypäivänä on... Ties kuinka monta muuta naista kierroksessa. Onpa spesiaalia 🤢🤮
Tuollaisia miehiä on useamminkin tullut vastaan, en kauaa jää katselemaan, koska itse haluan kunnon parisuhteen. Äkkiä sen kyllä huomaa, mikä on miehellä homman nimi. Ja seksinkin suhteen ovat ilman jääneet:DD. Onneksi myös kohdalle on sattunut muunlaisiakin miehiä.
Tuollaiseen mieheen olen itsekin törmännyt. Ensin puhutaan parisuhteesta, omakotitalosta ja lapsista ja vakuutetaan halua sitoutua. Sitten todellisuudessa kuukausienkaan tapailun jälkeen mikään ei etene, ei halua julkisesti seurustella ja piilottelee minua perheeltään ja kavereiltaan. Menetin vuoden elämästäni ja neitsyyteni tuollaiselle ihmiselle, joka ei halunnut minusta kuin seksikumppanin.
Ei taida hahmottua varsinkaan miehille, halutaan vaan ne parhaat palat.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiseen mieheen olen itsekin törmännyt. Ensin puhutaan parisuhteesta, omakotitalosta ja lapsista ja vakuutetaan halua sitoutua. Sitten todellisuudessa kuukausienkaan tapailun jälkeen mikään ei etene, ei halua julkisesti seurustella ja piilottelee minua perheeltään ja kavereiltaan. Menetin vuoden elämästäni ja neitsyyteni tuollaiselle ihmiselle, joka ei halunnut minusta kuin seksikumppanin.
Ehkäpä opit tästä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää ensimmäisellätai viimeistään toisella treffeillä panna! Muuten akka vain pelaa ja testaa! Ei kiinnosta mitkään frigidit! Heti katsotaan onko värkit yhteensopivia! Jos on niin voidaan panna jatkossakin.
Yllättävän nopeasti halukkaastakin naisesta saa frigidin. Lukee vain tällaisia romantiikan, erotiikan ja molemminpuolisen kunnioituksen kukkasia.
Mulla otti silmään ap:n kommentista, että jumaloivat kauneutta ja vartaloa. Siis pelimiehiä, ketkä osaa vedellä oikeista naruista. Kannattaa ottaa sellanen vähän kömpelömmin kehuva, jolla ei ehkä ole niin tapana jatkuvasti jumaloida niitä naisia. Tosin pahimmat pelimiehet osaa esittää tuonkin homman, eli esittävät kömpelöä puhuessaan naiselle tietoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ja sun paino oli? Jos se alkaa seiskalla tai jopa kasilla, niin voit unohtaa ne vakavat suhteet.
Voi, voi. Mun paino alkaa ykkösellä, ja vakavassa suhteessa olen. Tosin tuo ilmaus "vakava suhde" ei kovin hyvin kuvaa huumorin täyttämää arkeamme.
Vierailija kirjoitti:
Mulla otti silmään ap:n kommentista, että jumaloivat kauneutta ja vartaloa. Siis pelimiehiä, ketkä osaa vedellä oikeista naruista. Kannattaa ottaa sellanen vähän kömpelömmin kehuva, jolla ei ehkä ole niin tapana jatkuvasti jumaloida niitä naisia. Tosin pahimmat pelimiehet osaa esittää tuonkin homman, eli esittävät kömpelöä puhuessaan naiselle tietoisesti.
Osaa esittää kömpelöä ja ujoa. Jos se ujous katoaa täysin toisilla treffeillä, pitäisi hälytyskellot soida.
Mies siis ottaa 4 päivän välein yhteyttä. Kuinka usein sinä otat?
Mies saattaa ihan hyvin luulla että sä olet itse tyytyväinen tilanteeseen, kuinka usein näätte ja juttelette.
Ap n ongelma on että tapailee jotain komeita pelimiehiä jotka haluaa vaan seksiä. Hyvin harva mies on sellainen joka sitoutuu kumppaniksi. Lasek niitä miehen ulkonäkö kriteerejä niin löydät sen kumppanin. Muuten saaat olla miesten panopatja jatkossakin.