Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo pariutuminen tapahtuu yli 30-vuotiailla?

Vierailija
21.03.2024 |

Elämä kulkee loopissa työ-kauppa-harrastukset. Suomalaisessa kulttuurissa ei ole kovin luontevaa lähestyä ketään randomisti. Lavatanssit jäivät kasarille ja nykypäivänä niissä käy pariskunnat ja vanhukset. 

Tinderissä mies hukkuu muiden miesten pohjattomaan massaan. Usein kaveritki yms on jo perheellisiä ja heillä on omat kiireet ja menonsa. 

Aika toivotonta on tämä. Ehkä tässä menee elämä päätyyn asti poikuus tallella.

M38

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hevostallille ratsastuksen alkeiskurssille.

Vierailija
2/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hevostallille ratsastuksen alkeiskurssille.

Heikosti sielläkin taidetaan lähestyä.

Itse olin jo parikymppisenä aika pihalla näistä parisuhdeasioista. Naapurityöhuoneessa istuu samanikäinen jörrikkä, joka ei paljoa puhu eikä pukahda mutta ilmeisesti hänkin on ainakin ollut naimisissa. En käsitä miten tuollaiset hiljaiset hissukat on ketään missään löytänyt.

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisovelluksista varmaan 50% ihmisistä löytää nykyään parisuhteen eli lataa tinder/bumble/FB dating/okcupid/Hinge

Vierailija
4/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittisovelluksista varmaan 50% ihmisistä löytää nykyään parisuhteen eli lataa tinder/bumble/FB dating/okcupid/Hinge

Tinderissä on miehiä niin paljon, että siellä hukkuu normimies massaan. Ehkä jos olisin alusvaatemallimies, niin erottuu joukosta. Muuten aivan toivotonta.

M38

Vierailija
5/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin miehen paritanssikurssilta muutama vuosi sitten. Miten olis harrastusporukka tai joku vapaaehtois- tai talkootyö? Ala puhua kavereille kaihoisaan sävyyn vaimonhausta. Kavereiden muijat kiikuttaa sulle pikapikaa sinkkututtujaan näytille.

Vierailija
6/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menen sänkyyn oikea etujalka ensin ja kun siellä sängyssä on nainen, niin kyllä se siitä pikkuhiljaa alkaa tapahtua.

Vierailija
7/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatanssien nykyinen vastine on yökerhot. Isoissa kaupungeissa niitä on auki joka päivä. 

Jos yöelämä tai digitaaliset seuranhakupalveut eivät kiinnosta ja vietät aikaa enimmäkseen töissä, kaupassa ja harrastuksissa, niin sitten kannattaa hoitaa lähetymiset niissä. Aloittaisin sinuna töistä ja harrastuksista. Kauppalähestymiset kannattaa jättää eriskoistilanteisiin tai erikoisosaajille.

Vierailija
8/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo 38? Sitten kannattaa etsiä vanhempaa naista, silläyli 35 vuotiaat miehet alkavat olemaan viimeisiä, joiden on inhimillästä hankkia lapsia. Miehet kantavat lapsilleen tuosta edespäin geneettisiä mutaatioita ja kuka nainen sellaisia toivoo omille lapsilleen?

Tai, jos et halua lapsia, niin sitten nurempikin tietenkin käy.

Vierailija
9/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut pois ja hommiin.

Vierailija
10/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavatanssien nykyinen vastine on yökerhot. Isoissa kaupungeissa niitä on auki joka päivä. 

Jos yöelämä tai digitaaliset seuranhakupalveut eivät kiinnosta ja vietät aikaa enimmäkseen töissä, kaupassa ja harrastuksissa, niin sitten kannattaa hoitaa lähetymiset niissä. Aloittaisin sinuna töistä ja harrastuksista. Kauppalähestymiset kannattaa jättää eriskoistilanteisiin tai erikoisosaajille.

Eikai suomalaisessa kulttuurissa lähestytä normaalissa arjessa. 

M38

Vierailija
11/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Kyllä. Itseäni (olen nainen) on lähestytty usein, ja itse asiassa elämäni kaikki pitkät parisuhteet on alkaneet noin, arkisesta jutustelusta opinnoissa tai duunissa. 

Vierailija
12/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on miehiä niin paljon, että siellä hukkuu normimies massaan. Ehkä jos olisin alusvaatemallimies, niin erottuu joukosta. Muuten aivan toivotonta.

M38

Kyllä siellä oikeasti erottuu ne harvat miehet joilla on hymyilevä kuva ja profiiliteksti missä on jotain infoa ja pisteet sekä pilkut paikoillaan.

Vierailija
13/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Lähestytään, mutta se täytyy tehdä tietyllä tapaa kaveruuden kautta, varovasti toisen eleistä tulkiten, voisiko kiinnostusta olla. Esim. työpaikalla ei yleisesti ole ok mennä vaikka kehumaan jonkun naisen ulkonäköä tai pyytää treffeille suoraan. Mutta työpaikoilla syntyy paljon parisuhteita niin, että jonkun kanssa alkaa ihan tavallinen työkaveri-jutustelu luistaa tavallista paremmin, siinä sitten ehkä toinenkin alkaa näyttää kiinnostuksen merkkejä, ja siinä vaiheessa voi kysellä ensin vaikka lounaalle ihan työpäivän kesken ensin, ja sitten myöhemmin vaikka työajan ulkopuolella baariin tai kahveille tms. oikeille deiteille. 

Vierailija
14/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Kyllä. Itseäni (olen nainen) on lähestytty usein, ja itse asiassa elämäni kaikki pitkät parisuhteet on alkaneet noin, arkisesta jutustelusta opinnoissa tai duunissa. 

Sama homma. Molemmat parisuhteeni ovat alkaneet täysin arkisessa tilanteessa (töissä), jossa on vaan ruvettu juttelemaan ja huomattu viihtyvämme toistemme seurassa. Siitä homma on lähtenyt orgaanisesti liikkeelle ilman, että kumpikaan olisi varsinaisesti tehnyt jotain peliliikkeitä.

Vierailija
15/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua hyvin, ystäväni. Olen itse 47v mies, ja kiitän välillä luojaa siitä että olen vaimon löytänyt, ja kavereiden kanssa välillä naureskellaan että herrajumala jos tässä kohtaa elämää joutuisi sinkuksi niin sitä kyllä yksin myös jäisi.

Poikkeuksen muodostaa kaksi kaveripiirin tyyppiä. Toinen on isossa kansainvälisessä firmassa korkeassa asemassa, joten hänen olisi mahdollista työpaikalta jonkun varmaan lyötää. Toinen taas on myyntihommissa, ja sitä kautta hyvin verkostoitunut. Itse taas pienessä 20 hengen yrityksessä, jossa vaihtuvuus nolla, samoin muutama muu meidän kaveriporukasta. Ei mitään mahdollisuutta tavata ketään työn kautta, siis.

Harrastukset taas.. noh, riippuu varmaan hieman harrastuksesta, mutta kuntosalilla nyt on tunnetusti erittäin huono mennä ketään ns pokaamaan. Muutenkin, oli harrastus mitä tahansa, yleensä siellä ollaan sen tunnin tai pari viikossa tekemässä mitä ikinä, ja sen aikana halutaan keskittyä itse asiaan. Tai sitten harrastus on vaan niin sukupuolittunut että siellä ei naisia oikeastaan ole.

Online on tarjonnan puolesta tietysti täysin ylivoimainen, plus että siellä muutkin ovat nimenomaan seuraa etsimässä, joten ollaan samalla aaltopituudella, mutta kuten sanot, miehiä on hurjasti enemmän. Joku nainen tuossa yritti sanoa että kyllä siellä tulee huomatuksi jos osaa kirjoittaa kieliopillisesti korrektia tekstiä ja hymyilee kuvissa, mutta eihän se asia niin tietenkään ole. Nuo on varmasti vähimmäisvaatimuksia, mutta ei niillä vielä maaliin mitenkään päästä. Se on ihan tuuripeliä että sattuuko sinun sinänsä asiallinen, hymyilevä ilmoitus osumaan jonkun feediin juuri oikealla hetkellä.

Joskus kymmenisen vuotta sitten oli vielä erilaisia sinkkuklubeja, täällä pk-seudulla pyöri eurosinkut-niminen ryhmä, mutta se taitaa olla kauan sitten jo kuollut. Harmi, se oli toimiva. Siellä ei joutunut kilpailemaan koko maailmaa vastaan, vaan riitti että olit kyseisen tapahtuman mielenkiintoisin ihminen :)

Eli juu.. hankalaa olisi joutua nyt sinkuksi.

Vierailija
16/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Sama homma. Molemmat parisuhteeni ovat alkaneet täysin arkisessa tilanteess

Varmaan jossain sosiaalisten ihmisten työpaikalla voi noin tapahtuakin. Insinööritoimistossa oli niin toksinen ilmapiiri, etten voi ikipäivänä kuvitella, että siellä mitään tulisi. Kaikki joivat kahvinsa oman työpisteen ääressä eikä mitään kanssakäymistä juuri ollut.

Nykyisessä työpaikassa hyvinvointialueella olen taas nuorin koko työyhteisössä. Nekin vähän naiset tässä yksikössä lähtevät eläkkeelle parin vuoden sisällä.

Hankalaa on, hyvin hankalaa. Ja sitten ihmetellään alhaista syntyvyyttä.

M38

Vierailija
17/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä aloittaen, ei mitenkään. Ne muut taas pariutuu kuten aina ennenkin. Harrastukissa, netissä jne.

Vierailija
18/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niissä lavatansseissa enää ole poikien ja tyttöjen rivistöä? Sieltä oma mieheni nappasi minut, hän oli silloin 33-v. 

Vierailija
19/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niissä lavatansseissa enää ole poikien ja tyttöjen rivistöä? Sieltä oma mieheni nappasi minut, hän oli silloin 33-v. 

50 vuotta sitten? Kuten kirjoitin, lavatanssit jäivät menneisyyteen. Ei niissä käy alle 50-vuotiaat.

M38

Vierailija
20/50 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä nähtiin harvakseltaan, mutta viestiteltiin kaikenlaista kaksimielistä. Yhtenä päivänä hän tuli käymään kotonani ja siitä asti on sitten harrastettu seksiä säännöllisen epäsäännöllisesti vuoden verran. Olemme 55+.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi