Ukkola: Sinunkin kannattaa kokeilla avointa suhdetta - Irstailun vallankumous on täällä!
Miksi syntyvyys niin laskussa Suomessa? Yksi syy varmasti että miten vaihtoehtoisia suuntautumisia jatkuvasti tyrkytetään, ihan jo siitä että Seta kiertelee ala-asteilla saarnaamassa lapsille tästä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eb607d59-baef-46bf-a830-8a7e8674dfbf
Erityisen mielenkiintoista miten verovaroin toimiva valionmediakin hypännyt tähän:
Ollaanko perseestä, kun lähetimme vatsatautisen ystävän taksilla kotiin, jotta saimme sekstailla klubilla?, kysyy Inka parinvaihtoklubilla vietetyn illan jälkeen nuorille suunnatun Yle Kioskin Olenko perseestä -podcastissa.
Miksi mä olen polyamorinen? Lyhyt vastaus on hurjan yksinkertainen: Koska mä voin. Polyamoria on tehnyt musta onnellisemman, se on pakottanut mut kasvamaan ihmisenä, se on mahdollistanut mulle mahtavia ystävyyksiä ja ihanaa seksiä mainioiden tyyppien kanssa. Melko hyvä diili. Mitä sä luulet, toimisko polyamoria sulle? kyselee mies eräässä Yle Kioskin videossa.
Ylellä pyörivässä Häpeämätön-sarjassa (osa: Nai, jos siltä tuntuu) Sofiella on useita kumppaneita, joille hän voi ilmoittaa, kun haluaa seksiä.
Ylen Kulttuuricocktail-live kysyy, ovatko avoimet suhteet ja polyamoria avain onneen ja Kulttuuriykkönen pohtii, onko perinteinen parisuhde tiensä päässä.
Ylen Suhde2-dokkarisarjassa toimittaja tapaa polyamorisessa suhteessa asuvan pariskunnan sekä soolopolyna elävän bloggarin.
Kommentit (65)
En edelleenkään tunne yhtäkään tervejärkistä polyamorikkoa, heillä kaikilla on vakavia mielenterveysongelmia. Eipä siinä, varmaan itsekin sekoaisin jos joutuisin jakamaan mieheni tai itseni.
Taloyhtiöissä kannattaisi heti muodostaa polyamoriaryhmiä. Se lisäisi yhteenkuuluvuutta. Talkoiden jälkeenkin olisi kiva mennä yhteissessioon.
Hoidetaanko ne mahdollisesti syntyvät lapsetkin yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Hoidetaanko ne mahdollisesti syntyvät lapsetkin yhdessä?
Polyista on harvoin jos koskaan tasapainoisiksi , turvallisiksi vanhemmiksi.
EIkö se sitten aja naisen sitoutumiskammoisuutta myöskin?