Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä on sinun mieleisin seksiasento ja miksi

Vierailija
20.03.2024 |

? T: m 52 v

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla päällä, nuolettaa vïttu ja sitten ratsastaa.

Vierailija
2/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom! Kysely oli naisille. Kukaan nainen ei sano pilluaan vituksi. T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä se paras asento on miehen pää jalkovälissäni.

Vierailija
4/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lempi asento on 69, minä päällä ja mies alla. Siinä saa samanaikaisesti ottaa suihin tai sitten antaa käsihoitoa. Saa nähdä koko kalun ja kivekset ja tuntea, kuinka se muuttuu koko ajan kovemmaksi ja isommaksi. Siinä asennossa ei kestä kauaa tulla.

N37

Vierailija
5/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lempi asento on 69, minä päällä ja mies alla. Siinä saa samanaikaisesti ottaa suihin tai sitten antaa käsihoitoa. Saa nähdä koko kalun ja kivekset ja tuntea, kuinka se muuttuu koko ajan kovemmaksi ja isommaksi. Siinä asennossa ei kestä kauaa tulla.

N37

Erinomainen valinta! T: ap ps. Entä jos kalu on jo kova etkä pääse seuraamaan sen kovettumista, vähentääkö se nautintoa?

Vierailija
6/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Erinomainen valinta! T: ap ps. Entä jos kalu on jo kova etkä pääse seuraamaan sen kovettumista, vähentääkö se nautintoa?

Hieno valinta. Erään naistenlehden tekemän äänestyksen mukaan yliarvostetuin asento.

Vierailija
7/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun miehen naamalle, nuoletan orkun ja syön suklaata ja menen nukkumaan. Mies hoitakoon itsensä.

Vierailija
8/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka aloitetaan takaapäin lusikassa. Siitä nainen hivuttautuu selälleen ja siirtyy mieheen nähden 90 asteen kulmaan. Olenkohan joskus lukenut sille nimen saksi tai jotain. Siinä on hyvä liikkua ja pääsee syvälle ja voi samalla sormettaa. Tissitkin siinä kivasti pystyssä rämppäystä varten.

Vierailija
9/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun miehen naamalle, nuoletan orkun ja syön suklaata ja menen nukkumaan. Mies hoitakoon itsensä.

Huom. myös Sinulle, tämä kysymys oli vain naisille! T:ap

Vierailija
10/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37

Kyljellään huomattavasti parempaa.

Vierailija
11/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähennä nautintoa, jos mies on jo valmiiksi kovana. Kyllähän kalu kuitenkin nytkähtelee ja suuhun saattaa tulla touhutippoja.

Kyljellään myös mahtava asento, mutta silloin mielestäni jää puuttumaan alistamisen tunne, josta itse pidän kovasti. Toki vain silloin, jos kumppani haluaa olla alisteisessa asemassa.

N37

Vierailija
12/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole prone bonen voittanutta (takaa päin on kyllä toisiksi parasta). Näissä mies osuu ihanan syvälle.

Vierailija
13/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vähennä nautintoa, jos mies on jo valmiiksi kovana. Kyllähän kalu kuitenkin nytkähtelee ja suuhun saattaa tulla touhutippoja.

Kyljellään myös mahtava asento, mutta silloin mielestäni jää puuttumaan alistamisen tunne, josta itse pidän kovasti. Toki vain silloin, jos kumppani haluaa olla alisteisessa asemassa.

N37

Jos tuo alistamisen tunne kiihottaa niin tykkäätkö "pakottaa" miehen nuolemaan tuossa myös pyllyäsi? Tuo on nimittäin itselle lemppariasento pyllyn nuolemiseen mutta koskaan en ole niin saanut että nainen määrätietoisesti oikein vaatisi sitä. M42

Vierailija
14/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän alistetuksi tulemisen tunteesta ja siksi nautin kun mies tulee takapäin anaaliin ja samalla läpsii takapuolelle, repii hiuksista ja kutsuu minua lutkaksi. N42

Vierailija
15/30 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppari on mies antaa minulle suuseksiä, Tulee orkku jos toinenkin, kolmas, neljäskin. Tykkään myös olla päällä,saan sillä tavoin helpoiten yhdynnässä. 

Vierailija
16/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kovasti kuusysistä. Vaikka usein suuseksiorkku jää vajaaksi, jos miehen sormet ei oo samanaikaisesti mun sisällä, niin kuusysissä orgasmi on todella mahtava vaikka tuleekin vain kielen avulla. Samalla on ihana nuoleskella penistä ja nähdä se siinä edessäni niin kovana. Tykkään myös olla päällä, mutta suurin orgasmitakuu on aina siinä asennossa, jossa makaan vatsallani tyyny lantion alla ja mies työntyy muhun takaa. Siinä tuun todella kovaa ja nopeasti. N33

Vierailija
17/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parasta on ensin saada orgasmi suuseksillä, sitten asento voi olla mikä vaan (poislukien anaaliseksi, en välitä). Jos en ole ensin itse saanut suuseksillä, sitten paras asento on sen, että olen päällä ja itseäni liikuttaen saan, sitten voidaan jatkaa ja usein saan uudelleen.

Vierailija
18/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No parasta on ensin saada orgasmi suuseksillä, sitten asento voi olla mikä vaan (poislukien anaaliseksi, en välitä). Jos en ole ensin itse saanut suuseksillä, sitten paras asento on sen, että olen päällä ja itseäni liikuttaen saan, sitten voidaan jatkaa ja usein saan uudelleen.

Onko anaalissa jonkin tietty asia miksi et välitä, vai onko se ajatuksena inhottava? Ap

Vierailija
19/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom! Kysely oli naisille. Kukaan nainen ei sano pilluaan vituksi. T:ap

Tunnen monia.

Vierailija
20/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu tilanteesta, mielialasta ja paikasta. ;) Aamulla lusikka ehkäpä. Ehkä muutoin takaapäin tai ratsastaen.. Sylissä salaa jos ollaan muiden "seurassa" .