Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mikä on sinun mieleisin seksiasento ja miksi

Vierailija
20.03.2024 |

? T: m 52 v

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vähennä nautintoa, jos mies on jo valmiiksi kovana. Kyllähän kalu kuitenkin nytkähtelee ja suuhun saattaa tulla touhutippoja.

Kyljellään myös mahtava asento, mutta silloin mielestäni jää puuttumaan alistamisen tunne, josta itse pidän kovasti. Toki vain silloin, jos kumppani haluaa olla alisteisessa asemassa.

N37

En saa kiinni alistamisen ajatuksesta. Katson olevamme tasa-arvoiset oli 69 miten päin tahansa.

Vierailija
22/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No parasta on ensin saada orgasmi suuseksillä, sitten asento voi olla mikä vaan (poislukien anaaliseksi, en välitä). Jos en ole ensin itse saanut suuseksillä, sitten paras asento on sen, että olen päällä ja itseäni liikuttaen saan, sitten voidaan jatkaa ja usein saan uudelleen.

Onko anaalissa jonkin tietty asia miksi et välitä, vai onko se ajatuksena inhottava? Ap

Monta syytä on. Viimeisillä kerroilla, kun olen sitä harrastanut, on tehnyt kipeää. Orgasmin jälkeen anaaliyhdyntä on aina tuntunut epämiellyttävätä ja itse asiassa ajatus suolen käytöstä seksissä ei sekään miellytä. Mulla on ärtyvän suolen oireyhtymä, ei kovin siistiä touhua olisi ilman huuhteluita ja sitten koen rasittavaksi liiallisen valmistelun. Ja vielä se, että olen kokenut seksuaalista väkivaltaa, kielloista huolimatta on tunkeuduttu sinne luvatta ja ei lopetettu, vaikka itkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä ratsastaen edes takaisin, mies koskettelee nännejä. Varma orgasmi parissa minuutissa, mikäli mies vaan kestää voin saada lisäksi vielä pari orgasmia. Mitään esileikkejä en kaipaa.

Vierailija
24/30 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päällä ratsastaen edes takaisin, mies koskettelee nännejä. Varma orgasmi parissa minuutissa, mikäli mies vaan kestää voin saada lisäksi vielä pari orgasmia. Mitään esileikkejä en kaipaa.

Siis pari orgasmia samalla kerralla? Onko muita asentoja mistä tykkäät vai onko tuo ainoa? ap 

Vierailija
25/30 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on pylly pystyssä ja mies panee takaapäin kunnolla pilluu että lihat lätisee ja pallit hakkaa häpyhuulia vasten. Ja kunnolla pitää kiinni lantiosta ja välillä läpsii pyllyä. Lopuksi spermat suuhun.

N30

Vierailija
26/30 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pari orgasmia samalla kerralla? Onko muita asentoja mistä tykkäät vai onko tuo ainoa? ap 

Pari orgasmia tulee helposti, yli 4 on jo hankalampi mutta ei mahdoton. Ja siis samalla yhdyntäkerralla. Ei ole muita asentoja jotka toisi saman nautinnon, mutta seksi on ihanaa asennossa kuin asennossa, ainut asento saada mut huutamaan on ottaa päälle, mutta siinä voin olla miten päin vaan.

Vierailija
27/30 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyssaarnaaja, niin että voin kohottaa lantiota sopivaan kulmaan, tai mies pitää kiinni lantiostani ja ohjaa sitä. Tiukkaa jyystöä ja ihana katsekontakti.

Oon varmaan maailman ainoa, joka tykkää tämmösestä perinteisestä eikä kauhean mielikuvituksellisesta.

Vierailija
28/30 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyssaarnaaja, niin että voin kohottaa lantiota sopivaan kulmaan, tai mies pitää kiinni lantiostani ja ohjaa sitä. Tiukkaa jyystöä ja ihana katsekontakti.

Oon varmaan maailman ainoa, joka tykkää tämmösestä perinteisestä eikä kauhean mielikuvituksellisesta.

Lähetysaarnaaja on paras asento, orgasmi on taattu.

Takaa päin tai lusikassa en saa yhtään mitään, ratsastaessakaan ei osu oikeisiin paikkoihin.

Vierailija
29/30 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin tästä tykkään. Iho ihoa vasten. Toinen hyvä on istuen ja sylikkäin... 69 taas, ei kiinnosta yhtään. Koen sen tosi epämukavana. 

Vierailija
30/30 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minä tykkään, ja mies on oppinut, miten rytmittämällä ja asentoa hieman muuttamalla saa minut erilaisiin mielentiloihin ja millä tavalla ollessa saan parhaiten  orgasmin. Se on monipuolinen asento.