Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kiltti ja kunnollinen nainen kelpaa miehille?

Vierailija
20.03.2024 |

Miksi en miehet kelpaa teille parisuhteeseen, vaikka olen tavallinen kiltti ja kunnollinen nainen? Olen hoikka, mutta kasvoiltani olen aika tavallisen (ruman?) näköinen ja hiukseni ovat lyhyet.

Haluaisin miehen, joka katsoisi pintaa syvemmälle. Mutta ei. Aina halutaan vain se kedon kaunein kukkanen. Siksipä jään aina seinäruusuksi yökerhoissa ja lavatansseissa.

Olen onneton.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule tyttö sedän polvelle istumaan! Se iso ja kova minkä tunnet ei ole polvi! T: M65+

🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢

Vierailija
42/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen jatkuvasti rumia pariutuneita kaupoissa 

Että tavalliset kelpaa kyllä toisilleen 

Ei kelpaa. Jopa ne rumat miehet haluavat sen nuoren ja kauniin naisen. Yrittävät viimeiseen asti. Sitten ehkä " tyytyvät" siihen, minkä saavat, ja sittennainen saa tuta sen parisuhteessa: nainen on vain hyötyesine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysehän ei ollut siitä että kelpaako vaan että pariutuuko. Ja sain tekstistäsi sen käsityksen että et kysynnästä huolimatta ole pariutunut tai ainakaan et kovin helposti.

Iloiset ja sosiaaliset taas sitten pariutuvat helposti myös siksi että heillä kaikki pidäkkeet solmia pareisuhde ovat usein matalampia."

En koe että minulla olisi mitään varsinaisia pidäkkeitä solmia parisuhde. Jos sopiva mies osuu kohdalle, olen heti valmis. Ehkä ne mun pidäkkeet ovatkin sitten siinä ettei ihan jokainen vastaantulija kelpaa. Voi olla että sosiaalisemmat naiset lähtevät pienemmällä kynnyksellä tutustumaan, vaikkei mies heti vaikuttaisikaan ihan omaan makuun sopivalta.

Vierailija
44/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat monelle kiltille miehelle, mutta olet asettanut riman niin korkealle ettei tavismies pääse yli.

Vierailija
45/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ujo, hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt jää yksin. Jos hän on ruma, ihmiset ei kiinnitä mitään huomiota, jos kaunis, pidetään ylpeänä/kopeana eikä siksi lähestytä. Pariutuminen vaatii kuitenkin sen, että uskaltaa tutustua toisiin. Tietysti se ujo ja hiljainenkin voi pariutua vaikka jonkun yhteisen harrastuksen kautta, mutta se vaatii paljon enemmän hyvää tuuria kuin ulospäinsuuntautuneemman pariutuminen. 

Joo. Mulla oli opiskeluaikana kaveri, joka oli todella kaunis, mutta myös äärimmäisen ujo ja sisäänpäinkääntynyt. Hän itse uskoi, että hän ei ole tarpeeksi kaunis, ja yritti siksi laittautua ja pukeutua todella näyttävästi, että jos sitten jollekin kelpaisi. Mutta mitä näyttävämmän näköinen hän oli, sitä vähemmän miehet lähestyi. Häntä juurikin pidettiin todella ylimielisenä. Lopulta se löysi jonkun poikaystävän, joka sanoi myöhemmin, että ellei olisi ollut kahden promillen humalassa, ei olisi uskaltanut lähestyä. Sanoi että heidän kaveriporukassa tätä kaveriani kutsuttiin jääkuningattareksi :D 

Vierailija
46/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen jatkuvasti rumia pariutuneita kaupoissa 

Että tavalliset kelpaa kyllä toisilleen 

Ei kelpaa. Jopa ne rumat miehet haluavat sen nuoren ja kauniin naisen. Yrittävät viimeiseen asti. Sitten ehkä " tyytyvät" siihen, minkä saavat, ja sittennainen saa tuta sen parisuhteessa: nainen on vain hyötyesine.

Ei kai kukaan mies kiinnostu naisesta, joka osoittaa jo valmiiksi vihaavansa miehiä.

Vierailija
47/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia josta ei puhuta: pariutuminen on suurilta osin sattumaa. Jos et ole se ihan suosituin ihminen niin on todella paljon kiinni siitä että tapaat oikean ihmisen oikeaan aikaan ja oikealla tavalla. Ja se taas on ihan tuurista kiinni. Joku tapaa sen kun menee ekaa kertaa baariin, toinen ehkä 20 vuoden yrityksen jälkeen eikä noissa ihmisissä tai heidän tavassaan tehdä asioita ole muuten mitään eroa.

Näin on. Sopivan kumppanin löytyminen on tuuripeliä. Kahden (mielellään) vapaan, toisilleen sopivan ihmisen täytyy kohdata oikeassa mielentilassa. Sattuman merkitys korostuu nykyajassa. Ennen kumppani etsittiin paljolti lähipiiristä, eikä sattumalla ollut yhtä suurta merkitystä. 

Vierailija
48/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joskus jos, lähinnä alkoholin avustuksella, tilanne eteni pidemmälle, miehet yleensä totesivat aika pian tapaillessamme, että olen todella tylsä ihminen. Parikin kertaa kuullut, että ei millään pahalla mutta olet kyllä tylsin koskaan tapaamani ihminen :D Ei siinä sitten ulkonäkökään auttanut, kun oli tylsä."

Aika usein tylsältä vaikuttaa sellainen ihminen, jonka kanssa ei ole mitään yhteisiä mielenkiinnonkohteita eikä keskustelunaiheita. Itse en ole kiinnostunut politiikasta, joten mun mielestä siitä kiinnostuneet ja siitä jauhavat miehet ovat älyttömän tylsää seuraa, mutta varmasti joku politiikasta kiinnostunut nainen voisi olla eri mieltä. En siis ottaisi noiden miesten kommentteja minään yleispätevänä totuutena.

Vierailija
49/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualle Eurooppaan, siellä on pariutumisen suhteen aktiivisia miehiä. Pohjoismainen deittikulttuuri on rankkaa.

Tuossa on yksi mahdollisuus, jos on rohkeutta tähytä ulkomaille. Mutta ulkomainen kumppani ei sekään ole riskitön vaihtoehto, vaikka varmaan voisi helpommin löytyä kuin suomalainen. 

Vierailija
50/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin "kohderymääsi" ovat kaltaisesi kiltit ja kunnolliset sekä ehkä hieman ujot miehet. Keskity heihin ja unohda muut.

Toisekseen tee selväksi miehelle että olet kiinnostunut. Se ei ole sama asia kuin että tekisit suoran aloitteen mutta reagoi positiivisesti ja iloisesti kaikkeen jossa mies osoittaa mitään kiinnostusta. Ktaso miestä silmiin ja hymyile. Rohkaise miestä etenemään ja suostu heti jos mies ehdottaa treffejä.

Kolmanneksi älä aliarvioi seksin voimaa. Kun joku mukava kiltti mies on sitten saatu treffeille niin ole "helppo". Mikään ei kannusta hieman ujoa miestä niin kuin se että joku on vihdoin kiinnostunut hänestä myös seksuaalisesti. 

Se on kyllä ihan totta, että eihän siitä miehen näkökulmasta mitään tule, jos miehelle tulee tunne, ettei tältä naiselta seksiä tule saamaan. Tämä pätee kaikkiin miehiin.

Vierailija
51/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule tyttö sedän polvelle istumaan! Se iso ja kova minkä tunnet ei ole polvi! T: M65+

Ei ole polvi, vaan jalkaproteesi.

Vierailija
52/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin "kohderymääsi" ovat kaltaisesi kiltit ja kunnolliset sekä ehkä hieman ujot miehet. Keskity heihin ja unohda muut.

Toisekseen tee selväksi miehelle että olet kiinnostunut. Se ei ole sama asia kuin että tekisit suoran aloitteen mutta reagoi positiivisesti ja iloisesti kaikkeen jossa mies osoittaa mitään kiinnostusta. Ktaso miestä silmiin ja hymyile. Rohkaise miestä etenemään ja suostu heti jos mies ehdottaa treffejä.

Kolmanneksi älä aliarvioi seksin voimaa. Kun joku mukava kiltti mies on sitten saatu treffeille niin ole "helppo". Mikään ei kannusta hieman ujoa miestä niin kuin se että joku on vihdoin kiinnostunut hänestä myös seksuaalisesti. 

Se on kyllä ihan totta, että eihän siitä miehen näkökulmasta mitään tule, jos miehelle tulee tunne, ettei tältä naiselta seksiä tule saamaan. Tämä pätee kaikkiin miehiin.

Naiselle voi tulla miehestä ihan sama tunne, ainakin jos puhutaan ensimmäisistä treffeistä. Ei minulla ainakaan ole niin rautainen itsetunto että kuvittelisin, että joka ikinen kanssani treffeille suostunut mies kävisi kuumana minuun. En siis ala itseäni sen suuremmin tyrkyttelemään jos mies ei selkeästi osoita sen olevan toivottua.

Vierailija
53/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap Tinderiin. Saat heti 50 tykkäystä. Sieltä vaan sitten valitset itsellesi sopivan miehen. 

Vierailija
54/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa. Missä sinuun voisi tutustua? 

Vierailija
55/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten syynä on naisen ylipaino ja epärealistiset odotukset miehen roolista parisuhteessa.

Jos haluat pankkiautomaatin, niin tingit miehen elopainosta. Jos vaatehengarin kavereille näytettäväksi niin tingit älyllisistä lahjoista.

Jne.

Vierailija
56/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei halua kilttiä miestä. Kaikki kiltit miehet olisi muuten naimisissa kilttien naisten kanssa mutta kiltit naiset haluaa komeita jännä miehiä jotka polttaa tupakka aja juovat usein alkoholia.

Vierailija
57/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano muuta ap. Ja jos kiltti nainen kelpaa niin mies käyttäytyy kuin sika eikä arvosta yhtään että on saanut kiltin ja kunnollisen naisen. Jännänainen pitäisi saada ja kilttiä voi kohdella epäkunnioittavasti. 

Vierailija
58/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rumille miehille antanut mahdollisuuksia?

Vierailija
59/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että yökerhoissa ja lavatansseissa ei löydy seuraa, varmaan joku netin seuranhakupalsta olisi parempi.

Vierailija
60/68 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiselle voi tulla miehestä ihan sama tunne, ainakin jos puhutaan ensimmäisistä treffeistä. Ei minulla ainakaan ole niin rautainen itsetunto että kuvittelisin, että joka ikinen kanssani treffeille suostunut mies kävisi kuumana minuun. En siis ala itseäni sen suuremmin tyrkyttelemään jos mies ei selkeästi osoita sen olevan toivottua."  

Se on kaikille miehille toivottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan