Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kiltti ja kunnollinen nainen kelpaa miehille?

Vierailija
20.03.2024 |

Miksi en miehet kelpaa teille parisuhteeseen, vaikka olen tavallinen kiltti ja kunnollinen nainen? Olen hoikka, mutta kasvoiltani olen aika tavallisen (ruman?) näköinen ja hiukseni ovat lyhyet.

Haluaisin miehen, joka katsoisi pintaa syvemmälle. Mutta ei. Aina halutaan vain se kedon kaunein kukkanen. Siksipä jään aina seinäruusuksi yökerhoissa ja lavatansseissa.

Olen onneton.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on miljoonittain yksinäisiä, ujoja ja parisuhteen kelpaamattomia miehiä. Miksi et tarjoaisi itseäsi heille? Kumpikin voisi pelastaa toisensa.

Vierailija
62/68 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille kelpaa vain jännänainen.

Niin, "karusellimiehille" siis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiselle voi tulla miehestä ihan sama tunne, ainakin jos puhutaan ensimmäisistä treffeistä. Ei minulla ainakaan ole niin rautainen itsetunto että kuvittelisin, että joka ikinen kanssani treffeille suostunut mies kävisi kuumana minuun. En siis ala itseäni sen suuremmin tyrkyttelemään jos mies ei selkeästi osoita sen olevan toivottua."  

Se on kaikille miehille toivottua.

No ei ole. Vai väitätkö että jokaiselle miehelle kelpaa ihan kuka tahansa? Mä pidän aina mahdollisena, etten ehkä ole just sen kyseisen miehen tyyppiä.

Vierailija
64/68 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen juttu on, että ei se kauneuskaan aina auta, jos se yhdistyy sisäänpäinkääntyneeseen ja/tai vakavaan luonteeseen. Mun tuttavapiirissä ja suvussa kun olen katsellut menoa, niin ei se niin tunnu menevän, että kauniit aina todennäköisimmin pariutuu ja sitten mitä vaatimattomamman näköiseksi menee, niin sitä epätodennäköisemmin. Pikemminkin se on niin, että avoimet, sosiaaliset ja iloiset pariutuu, aika lailla ulkonäöstä viis, mutta kauniskin tosikkomainen introvertti voi olla vuodesta toiseen vasten tahtoaan yksin.

Missähän tämä on, jossain maaseudulla viime vuosikymmenellä.

Olen itse enemmän introvertti ja kauniiksi kehuttu. Haen ennen kaikkea älykästä seuraa.

Vierailija
65/68 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kaikki kiltit miehet olisi muuten naimisissa kilttien naisten kanssa"

Minkäänlaisista miehistä kaikki eivät ole naimisissa mutta kiltit miehet kyllä ovat varsin usein naimisissa. Jos siis puhutaan sellaisista ihan oikeasti kilteistä mukavista miehistä eikä näistä palstan "kilttimiehistä". 

Vierailija
66/68 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kenenkään ei pidä "kelvata" kenellekkään. Jos on kipinää sitä on,sitä ei voi pakottaa.

Vierailija
67/68 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies katsoo pintaa syvemmälle mutta en mä tiedä. Kyllä mä haluaisin olla puolisoni silmissä myös viehättävä. Tiedän kyllä itse olevani vähän vanha ja ruma mutta pitkään ajattelin että mun puoliso ei kuitenkaan ajattele niin. Mutta vastikään hän jutteli mulle kaveristaan ja kertoi kuinka tämä oli aikanaan vaihtanut viehättävän mutta epämiellyttävän naisen epäviehättävään mutta mukavaan, ja kuinka hän (mieheni) minut tavattuaan ymmärsi kaveriaan paremmin. 

Että niin. Jos kauneus on ihmisen silmissä niin olisin mä toivonut olevani edes oman mieheni silmissä viehättävä. Ehkä mun pitää kuitenkin olla onnellinen että hän katsoo pintaa syvemmälle. 

Vierailija
68/68 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on kauniinakin vaikea löytää sopivaa miestä, voin vain kuvitella miten vaikeaa vähemmän kauniina olisi. Jos ei siis ole ihan tavallisin ihminen, jolle löytyy monta muuta samankaltaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan