Lastenjuhliin ruuat. Pärjääkö näillä?
Lastenjuhliin tarjolle seuraavanlaisia herkkuja
Kaupan valmis mutakakku (gluteeniton) koristeltuna marjoilla, vaniljajäätelöä, hedelmäpaloja, karkkeja (gluteeniton), suklaakeksejä (gluteeniton), poppareita, sulhaspiirakoita (tavallinen ja gluteeniton), suolatikkuja, mehua, maitoa, kivennäisvettä, kahvia.
Pärjääkö näillä?
Kommentit (97)
Hyvä että on kahvia, mutta konjakki puuttuu.
Ei nykylapsille kelpaa oikein mikään. Eli ihan sama, mitä teet. Valittavat kuitenkin, ettei maistu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo sinun mainitsemasi tarjoilut tulevat ennemminkin korvista ulos. Kaikki kun eivät tykkää samoista asioista.
Ei niin. Yllättävän vaikeaa sinulle tajuta, että se mansikkakermakakku ei tosiaan ole kaikkien elämän suurin rakkaus, vaikka se sinulle onkin ainut asia mitä keksit juhlissa tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt myös pieniä sarvia ihan vehnätaikinasta täytteenä juustoa ja/ tai kinkkua, lapset aina pyytävät niitä kaverisynttäreille. Eivät halua mitään dippijuttuja vaan lisäksi joku teematäytekakku ja karkkibuffa.
Sarvijankkaaja isovanhemmalla vauhti päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mansikkakermakakku ei ole tylsä. Paljon parempi kuin joku tunkkainen mutakakku.
Mansikkakermakakku on kaikkein tylsin mahdollinen kakku. Täysin mielikuvitukseton valinta, jota mummot aina väsäävät juhliin
En minä sinun leipomaasi haluaisi maistaakaan. En kyllä mitään muutakaan leipomaasi.
Mikä sulla on hätänä kuin yksi kakku saa sinut noin pahalle päälle? Kuulostat ihan 3-vuotiaalta, joka ei saa haluamaansa lelua kaupassa.
Kahvia (gluteeniton), kaurajuomaa (gluteeniton), jugurttia (gluteeniton), jätskiä (gluteeniton), kivennäisvettä (gluteeniton), salaattia (gluteeniton), hedelmäpaloja (gluteeniton), mehua (gluteeniton), gluteenia (gluteeniton)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mansikkakermakakku ei ole tylsä. Paljon parempi kuin joku tunkkainen mutakakku.
Mansikkakermakakku on kaikkein tylsin mahdollinen kakku. Täysin mielikuvitukseton valinta, jota mummot aina väsäävät juhliin
En minä sinun leipomaasi haluaisi maistaakaan. En kyllä mitään muutakaan leipomaasi.
Luojalle kiitos siitä! Olisi ihan kamalaa, jos juhliini eksyisi tuollainen kiukkuava pikkutrollipenikka.
Hyvältä kuulostaa. Lapsille vielä limpparia.
Oh-hoh! Menipä mummelilla tunteisiin, kun kaikki eivät arvostakaan hänen kuivaa spermakakkukaan :D
Vierailija kirjoitti:
Makea puoli kuulostaa hyvältä, mutta suolaisia tarjoiluja saisi olla enemmänkin kuin vain sulhaspiirakat, niillä kun ei nälkä lähde. Miten olisi joku ruokaisa piirakka tai vaikkapa quiche?
Ei lapset sellaisista tykkää. Ranut ja nakit on varma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt myös pieniä sarvia ihan vehnätaikinasta täytteenä juustoa ja/ tai kinkkua, lapset aina pyytävät niitä kaverisynttäreille. Eivät halua mitään dippijuttuja vaan lisäksi joku teematäytekakku ja karkkibuffa.
Gluteenittomissa juhlissa tosi kivoja nuo vehnätaikinasta tehdyt tarjotttavat.....
Riidelkää nyt kakuistakin. Mun lapset ja lasten ystävät kyllä tykkäävät eniten raikkaista kakuista eli kakuissa on välissä ja päällä paljon marjoja ja kermavaahtoa, ehkä suklaaraastettakin mukana. Mutakakutkin menevät, mutta vain tuoreiden marjojen kuten vadelmien ja kermavaahdon tai vaniljajäätelön kera.
Minkäikäisiä? Meillä oli juuri 10 5-vuotiasta, tosi vähän söivät, suurin osa lapsista on pieniruokaisia. Tarjolla oli karkkia, keksejä, sipsejä, kakkua ja jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Riidelkää nyt kakuistakin. Mun lapset ja lasten ystävät kyllä tykkäävät eniten raikkaista kakuista eli kakuissa on välissä ja päällä paljon marjoja ja kermavaahtoa, ehkä suklaaraastettakin mukana. Mutakakutkin menevät, mutta vain tuoreiden marjojen kuten vadelmien ja kermavaahdon tai vaniljajäätelön kera.
Luepa huviksesi aloituksesta, minkä kanssa ap aikoi tarjota sitä mutakakkua.
Tarjoa juhlissasi niitä riisikakkuja, ap. Ovat varmasti gluteenittomia. Muuta ei tarvitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlapsen synttärijuhlissa oli 10 lasta(8v). Ihan tavallinen mansikkatäytekakku oli menestys kuten myös kinkku-juustosarvet. Lisäksi paloiteltuja hedelmiä, vaahtokarkkeja ja lakupalloja- en tiedä oikeaa nimeä, juomana omena- ja appelsiinituoremehua.
Itse olen kuullut moniltakin lapsiperheellisiltä, että kakut ei oikein uppoa. Ei täytekakut eikä juustokakut. Moni onkin luopunut kokonaan kakuista lasten kaverisynttäreillä.
Kyllä nykylapsille taas maistuu kakku. Tuossa välillä oli joku ihmebuumi, ettei kakku maistunut oikein kenellekään, muka.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuoreita niiden marjojen pitää olla? Vastapoimittuja lähimetsästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsenlapsen synttärijuhlissa oli 10 lasta(8v). Ihan tavallinen mansikkatäytekakku oli menestys kuten myös kinkku-juustosarvet. Lisäksi paloiteltuja hedelmiä, vaahtokarkkeja ja lakupalloja- en tiedä oikeaa nimeä, juomana omena- ja appelsiinituoremehua.
Itse olen kuullut moniltakin lapsiperheellisiltä, että kakut ei oikein uppoa. Ei täytekakut eikä juustokakut. Moni onkin luopunut kokonaan kakuista lasten kaverisynttäreillä.
Kyllä nykylapsille taas maistuu kakku. Tuossa välillä oli joku ihmebuumi, ettei kakku maistunut oikein kenellekään, muka.
Nykylapsiakin on monenlaisia. Et sinä voi kaikkien puolesta päättää, että kakun on nyt maistuttava, koska minä niin sanon!