Lastenjuhliin ruuat. Pärjääkö näillä?
Lastenjuhliin tarjolle seuraavanlaisia herkkuja
Kaupan valmis mutakakku (gluteeniton) koristeltuna marjoilla, vaniljajäätelöä, hedelmäpaloja, karkkeja (gluteeniton), suklaakeksejä (gluteeniton), poppareita, sulhaspiirakoita (tavallinen ja gluteeniton), suolatikkuja, mehua, maitoa, kivennäisvettä, kahvia.
Pärjääkö näillä?
Kommentit (97)
Makea puoli kuulostaa hyvältä, mutta suolaisia tarjoiluja saisi olla enemmänkin kuin vain sulhaspiirakat, niillä kun ei nälkä lähde. Miten olisi joku ruokaisa piirakka tai vaikkapa quiche?
Mutakakkuja kannattaa olla 2-3kpl. Ne on tosi pieniä. Meillä oli juuri lastenjuhlat 7 lasta, pari aikuista ja meni 3 kakkua.
Hyvin pärjää. Tosin valmismutakakut on aika pieniä, yhdestä ei kovin monelle riitä. Ehkä useampi niitä?
Jos gluteeniton, nii pistä hertsileijaa soijamaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Makea puoli kuulostaa hyvältä, mutta suolaisia tarjoiluja saisi olla enemmänkin kuin vain sulhaspiirakat, niillä kun ei nälkä lähde. Miten olisi joku ruokaisa piirakka tai vaikkapa quiche?
Lasten synttärit on yleensä sellaiset iltapäivällä tapahtuvat parin tunnin kestit. Ei siinä ole tarkoituskaan vieraiden nälkää taltuttaa vaan tarjota jotain herkkua kahvin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pärjää. Tosin valmismutakakut on aika pieniä, yhdestä ei kovin monelle riitä. Ehkä useampi niitä?
On siis kaikkea mainittua varattuna koko vierasmäärän mukaan eikä vain yksiö kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten synttärit on yleensä sellaiset iltapäivällä tapahtuvat parin tunnin kestit. Ei siinä ole tarkoituskaan vieraiden nälkää taltuttaa vaan tarjota jotain herkkua kahvin kanssa.
Lasten juhlissa kahvia?
Vierailija kirjoitti:
Kahvia ja maitoa?
Alle kouluikäiset on niin kovia kahvin perään.
Vierailija kirjoitti:
Lastenjuhlissa kahvia??
Joku vanhempikin siellä lapsen tukena ja itse tulee myös juotua.
Montako juhliin tulee ?Aikuisia?Lapsia?
Mihin aikaan juhlat on, suoraan koulusta tms?
Ehtiikö porukka syömään kotonaan.
Allergiat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastenjuhlissa kahvia??
Eihän ne ole mitkään lastenjuhlat, jos on aikuisiakin vieraina.
Vierailija kirjoitti:
Montako juhliin tulee ?Aikuisia?Lapsia?
Mihin aikaan juhlat on, suoraan koulusta tms?
Ehtiikö porukka syömään kotonaan.
Allergiat?
GLUTEENITON. Tuli aikas monta kertaa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta monille se herkku on nimenomaan jotain suolaista. Suolaista tarjottavaa menee yleensä aina enemmän ja sen takia panostaisin siihen. Omassa tuttavapiirissä on useita sellaisia, jotka skippaavat kaikki makeat, koska suolainen on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastenjuhlissa kahvia??
Niin no, pikkupilttien juhlat ja lasten juhlat. Tietyssä iässä mielellään vaan heitetään lapsi juhliin ja haetaan kun on ohi, jos pidempi matka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lastenjuhlissa kahvia??
Lapsen tukena? Tuleeko sinne juhliin jotain 1-2-vuotiaita?
Onko noista mitään itse leivottua? Suolainen puoli kaipaa täydennystä esim,kinkku-juustosarviavtai suolaista piirakkaa.
Ei jos joku haluaa gluteenia.