Luen tarot-korteista
Sano luku 1-10.
Anna jokin tieto, jolla universumi tunnistaa sinut, esim. lempinimi, sielupaikkasi tjsp.
Esitä kysymys.
Katson, onko universumilla jotain varallesi.
Kommentit (329)
2, kettu
Kuinka sujuu loppuvuosi?
Vierailija kirjoitti:
8.
Turkoosi
Miten taloudellinen tilanteeni kehittyy?
Jaoin pakan kahdeksaan pinoon, josta järjestyksessä nostin joka toisen pinon nurinpäin käteen. Jaoin pakan puoliksi ja nostin kolme päälimmäistä korttia peräkkäin.
Ensimmäisenä tulee kehotus suojata itsesi itse aiheutetuilta taloushuolilta. Se on selkeä varoitus ja toimenpiteet pitää aloittaa heti!
Talouteen liittyy näköjään työ. Työpolkusi näyttää siltä, että ihan kuin kulkisit tiheän aarniometsän siimeksessä, jossa et näe kunnolla eteenpäin. Tilanteesi ei siten ehkä ole sitä, mihin sinä kykenisit oikeasti. Täältä nousee semmoisia sanoja kuin kunnianhimo ja terveys.
Talouskysymystä enemmän kiinnittyy huomio tärkeimpään viestiin, että kaiken keskellä sinun pitäisi ottaa aikaa läheisille, välttää eristäytymistä ja olla itsellesi armollinen. Muu tulee sen mukana, myös talouden kehitys.
Muistahan päätöksiä tehdessäsi, että tämä on viihteellinen luenta. Voin olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
4, ruutu
Jäänkö yksin?
Jakaessani pakkaa neljään osaan ja kääntäessäni joka toisen osan ylösalaisin, esitin kysymyksesi neljä kertaa ja nostin pakan kerran. Koska kysymyksesi on suora, nostin vain yhden kortin, joka nousi ylösalaisin.
Yksin jäämistä on monenlaista. Se voi olla yhteiskunnasta syrjäytymistä, parisuhteen puuttumista, ystävättömyyttä, epäluotettavia ihmisiä ympärilläsi. Joku noista voikin toteutua, mutta pääviesti kortista on, että siitä huolimatta, että noin kävisi jossain elämän aspektilla ja siitä heräisi voimakkaitakin epätoivon tunteita: Ei, et jää yksin. Sinussa on voimaa ja viisautta, joka kiinnostaa jotakuta.
Muistahan päätöksiä tehdessäsi, että tämä on viihteellinen luenta. Voin olla väärässäkin.
7 onnistunko uudistumaan?
Kiille
Kiitos
Kiitos tulkinnasta! Katsotaan, jääkö aviomies vankilaan ym. T. Ruutu
5.
Mimmi
Mille alalle kuulun työelämässä?
9, niitty
Mitä tuleva tuo tullessaan?
1
Martta
Mitä elämä tuo tullessaan lähitulevaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
6.
Kauris
Kumppaniasiat aina kiinnostaa ja tulevan taideprojektin onnistuminen.
Jaoin pakan ensin kuuteen pinoon, jonka jälkeen nostin joka toisen ylösalaisin käteen. Nostin pakan kuusi kertaa ja joka kerta kerroin sille, mikä sinua kiinnostaa. Nostin kolme korttia.
Ihan ensimmäisenä korttien asettumisestä näkee, että vaikka tuntuisi vaikealta, sinun täytyy viedä itseäsi kehittävät asiat loppuun asti. Tie saattaa olla hyvinkin kuoppainen ja välistä saattaa tuntua, että olet kyvytön ja turha, mutta niin ei ole. Sinulla on kykyä ja osaamista, mutta joskus homma vaan pykii urakalla.
Itsesi vuoksi on tärkeää, että et heitä pyyhettä kehään kummankaan asian suhteen.
Täällä näkyy, että tarvitset hiukan perinteistä kaavaa mukaan asioihisi. Luulen, että tämä liittyy kumppaniasiaan JA taiteeseen. Liika radikaalisuus ja äärilaidat eivät toimi ilman klassista pohjaa. Oikopoluille on turha lähteä, tässä on nyt pitkä tie tiedossa.
Vaikka jossain kohtaa tuntuisi siltä, että asiasi ovat paikoillaan, jopa väljähtyneet, mitään isompia liikkeitä ei tällä hetkellä kannata tehdä puoleen eikä toiseen. Jatkaa vain sinnikkäästi eteenpäin, sillä maailma on olemassa vielä huomennakin ja se on sinua varten.
Sanoisin melkein, että nämä kortit huutavat: hiljaa hyvä tulee.
6
Koralli
Palaanko koskaan yhteen C:n kanssa?
1, Jenni-täti
Mitä suhteellemme tapahtuu?
Moi. Miltäs näyttäisi minun palkka- ja tittelikehityssuunnitelmat ja irtoaako hakemani opiskelupaikka?
Vierailija kirjoitti:
Moi. Miltäs näyttäisi minun palkka- ja tittelikehityssuunnitelmat ja irtoaako hakemani opiskelupaikka?
Unohtui: luku on 2 ja paikka on Helsinki
7.
Koira.
Työ ja ihmissuhteet? Saanko rakkautta ja löydänkö paikkani? Onko työhön liittyvä päätös oikea? Olen toisaalta osin erakkoluonteinen, mutta se ei välttämättä ole tarkoitukseni kuitenkaan.
Hei ystävällinen sielu, vieläkö luet ketjua?
Älkää kääntykö vainajahenkien puoleen älkääkä kysykö neuvoa tietäjiltä, ettette saastuttaisi itseänne. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.
Mooseksen kirja 19:31
9, mökki
Saanko vielä lapsen?