Luen tarot-korteista
Sano luku 1-10.
Anna jokin tieto, jolla universumi tunnistaa sinut, esim. lempinimi, sielupaikkasi tjsp.
Esitä kysymys.
Katson, onko universumilla jotain varallesi.
Kommentit (329)
7, metalli. Mitä minulle tulee tapahtumaan kevään aikana, meneekö asiat hyvin ?
7 metsä
Miksi hiljaisuus tietyltä ihmiseltä?
6
Lehto
Ihmissuhdetoiveiden tuleva?
7
Merenpohja
Tulenko vielä löytämään uuden rakkauden?
9
Kuuntytär
Saanko hakemani työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
3P
Saanko rahaa tarpeeksi paljon ja velat pian maksettua?
Palaako exä selvittämään sotkunsa ja tunnustamaan? En kaipaa häntä.
Onko hän todellisuudessa paha, rikollinen mieli?
Kuolenkfo tosi vanhana vai jo pian?
Jaoin pakan kolmeen, nostin pakan kolme kertaa ja käänsin puolet korteista kolme kertaa, jonka jälkeen nostin jokaiselle kysymykselle kortin peräkkäin.
1. Vastaus ei ole ihan selvä ja nyt täytyy tunnustaa, etten ole varma, koska en saa mitään tunnetta: Kortti sanoo mielestäni, että ei, ellei rahaa tule jonkun jo tapahtuneen seurauksena.
2. Kyse on enemmänkin siitä, että haluatko sinä olla aidosti vapaa. Sinä päätät, saako hän tulla.
3. Teot ovat kumuloituneet pahaksi, mutta suurin vika taitaa olla ylpeys ja ylimielisyys.
4. Kortit varmaan hämmentyivät kysymyksen asettelusta, koska vastaus on vain, että kuolet, mutta sitä ennen on luvassa runsautta. Se voi tarkoittaa "runsaasti vuosia" tai "runsaasti ongelmia" tai runsaasti jotain, mikä ei määrity.
Pahoittelen: tuli niin monta inhottavaa kommenttia ja trollia, että keskittymiseni kärsi ja tulkinta on hyhmäistä, kun virittäytyminen meni väärille raiteille.
Teen tätä rakkaudesta lajiin ja ihmisiin, mutta olen valitettavasti itsekin vain ihminen ja teen virheitä.
5
Nökö on lempinimeni.
Kysyisin, parantuuko taloudellinen tilanteeni? Kiitos.
3
hummeri
tuleeko elämässäni tapahtumaan mitään positiivista?
Vierailija kirjoitti:
9
Jeesus, lumoutuminen.
Noh, miltä tulevaisuuteni näyttää?
Jaoin kortit yhdeksän kertaa yhdeksään pakkaan ja nostin joka toisen pakan nurin päin. Nostin sen jälkeen kolme korttia.
Tulevaisuutesi riippuu siitä, miten hyvin uskallat olla oma itsesi. Olet fiksumpi kuin mitä luulet, joten jos näet vaivaa ja pistät peliin koko älyllisen potentiaalisi, saatat keksiä tai tuottaa jotain, joka hyödyttää muita ihmisiä. Se olisi ilmeisesti jotain, mitä voisi myydä - ja jos pistät koko älysi peliin, se voi olla varsin tuottoisaa, jos puhutaan kunnioituksesta valuuttana. Rahaa se ei valitettavasti lupaa ökyelämään asti, mutta nimesi jää elämään.
Muistathan päätöksiä tehdessäsi, että tämä on viihdetarkoitukseen annettu luenta. Voin olla väärässäkin.
9. Vesi on elementtini.
onko ulkomaille muuttaminen oikea päätös? Miltä työelämäni tulee näyttämään?
9, Letto
Löydänkö uuden työpaikan?
8
Tuitui
Miten tyttöystäväni työtilanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9
Jeesus, lumoutuminen.
Noh, miltä tulevaisuuteni näyttää?
Jaoin kortit yhdeksän kertaa yhdeksään pakkaan ja nostin joka toisen pakan nurin päin. Nostin sen jälkeen kolme korttia.
Tulevaisuutesi riippuu siitä, miten hyvin uskallat olla oma itsesi. Olet fiksumpi kuin mitä luulet, joten jos näet vaivaa ja pistät peliin koko älyllisen potentiaalisi, saatat keksiä tai tuottaa jotain, joka hyödyttää muita ihmisiä. Se olisi ilmeisesti jotain, mitä voisi myydä - ja jos pistät koko älysi peliin, se voi olla varsin tuottoisaa, jos puhutaan kunnioituksesta valuuttana. Rahaa se ei valitettavasti lupaa ökyelämään asti, mutta nimesi jää elämään.
Muistathan päätöksiä tehdessäsi, että tämä on viihdetarkoitukseen annettu luenta. Voin olla väärässäkin.
Kiitos! Olen mukana luovassa uudistavassa projektissa, johon tämä voisi liittyä. :)
Onnistuuko minun suunnitelmat? Riittääkö rahat?
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko minun suunnitelmat? Riittääkö rahat?
Nimimerkki: huokaus
7. Irlanti.
Rakkauden puuttuminen.
Kiitos jos nostat!
5 Sipoo
Lapset t&p