Luen tarot-korteista
Sano luku 1-10.
Anna jokin tieto, jolla universumi tunnistaa sinut, esim. lempinimi, sielupaikkasi tjsp.
Esitä kysymys.
Katson, onko universumilla jotain varallesi.
Kommentit (329)
7/Memme
Mihin meneillään oleva muutos minua valmistaa?
Mulla on kans tarot kortteja. Pidän vaan niistä kuvista. Yhessä on raskaana oleva luuranko, kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kans tarot kortteja. Pidän vaan niistä kuvista. Yhessä on raskaana oleva luuranko, kuolema.
Tee niistä joku seinä tai taulu. Joissakin pakoissa on todella hienoja kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä teen tulevaisuudessa ja kestääkö vielä kauankin saada työtä? Kiitos.
Et saa ikinä työtä, koska olet laiska. Tähdet kertovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et saa ikinä työtä, koska olet laiska. Tähdet kertovat.
Kiitos, sopivasti tuossa edellä olikin kommentti joka tuki tätä hyvin. Ei siis kannata uskoa edelleenkään näihin pelikortteihin.
Jatkatko tänäänkin korteista lukemista?
Minäkin toivoisin jatkoa!
t: yksi kysymyksen esittäneistä
Vierailija kirjoitti:
10
Kaisu
Onko miesystäväni uskollinen minulle? Miten parisuhteemme käy?
Miten minulle käy urallani?
Jaoin pakan kymmeneen pinoon, joista joka toisen nostin ylösalaisin käteen. Sen jälkeen nostin pakan kerran jokaiselle kysymyksellesi.
1. kysymyksesi on suora, joten nostin sille yhden kortin, joka sanoo "kyllä". Mutta se ei tarkoita, etteikö jotain olisi tapahtumassa, nimittäin toiselle kysymykselle nostin kaksi korttia ja näen riitaa, jos et päätä itse nyt ottaa asioita rauhallisesti, kuunnella ja katsella. Asiat eivät ole ihan niin kuin kuvittelet, joten draamaa ei kannata käynnistää. Tärkeintä on, että pysyt rauhallisena ja katsot mitä saat selville, nimittäin myrsky on nousemassa. Se menee ohitse, jos maltat olla kiehahtamatta, selvität asioita rauhassa ja kuuntelet. Huomaat, että signaalit ovat olleet ristiriitaisia. Joka tapauksessa asia selviää ennen syksyä ja kun se selviää, voit olla ylpeä itsestäsi, että hoidit hommam kotiin tyylillä.
Kolmannelle kysymyksellesi nostin myös kaksi korttia. Ensiksi tuli selkeä kehotus: Älä syytä itseäsi takaiskuista. Niitä tulee, vaikka raataisit niska limassa saavuttaaksesi tavoitteesi, eikä se tee sinusta yhtään vähemmän hyvää tai vaadi isompaa panostusta. Toinen viesti on vähän vaikeampi tulkita, mutta luulen tämän tarkoittavan sitä, että jos tunnet olosi sidotuksi nykytilanteeseesi, nyt jos koskaan pitää pysähtyä miettimään uutta suuntaa ja toimintatapoja, koska sinä pystyt tekemään asiat ihan eri tavallakin.
Muistathan, että tämä on viihdettä ja merkittävät päätökset pitää tehdä vakaasti harkiten.
Vapaa 7
Kysyisin, miten näet rakkauselämäni.
Jättääkö ex mut rauhaan muuton myötä.
Selviääkö lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
5 Sipoo
Lapset t&p
Jaoin kortit viiteen pinoon, joista joka toisen nostin ylösalaisin käteen. Sen jälkeen nostin pakan viisi kertaa. Nostin molemmille kaksi korttia, sekä yhden yhteisen.
Toisen suhteen on tulossa jokin uutinen, joka saapuu kirjeitse tai puhelimitse. Tällä on potentiaalia olla edelläkävijä, mutta hän saattaa vähän hätäillä johonkin suuntaan. Ei sillä, että hätiköinti olisi tässä johtamassa mihinkään kamalaan, mutta jonkun uuden alku on lähellä ja olisi hänen hyvinvoinnilleen tärkeää, että se olisi rahan ja materian sijaan jotain iloa tuovaa ja mieltä ruokkivaa.
Toinen tarvitsee tilaa kokeilla asioita, jotta hän pääsee parhaaseen lopputulokseen. Hänelle mikään ei ole vielä kiveen hakattu. Valitettavasti se, että on paljon vaihtoehtoja, voi teettää vaikeuksia keskittyä suunnan valitsemiseen ja hän tarvitsee tukea nähdäkseen mikä ei ole paras suunta. Näen turhaa rahanmenoa ja juhlat.
Summa summarum, uutta on tulossa molemmille. Näen hyvinvoinnin paranevan luonnon helmassa.
Tämä luenta on viihdetarkoituksessa ja hyvin aikein tehty. Toimi vain huolellisen harkinnan ja faktojen mukaan!
Vierailija kirjoitti:
7, metalli. Mitä minulle tulee tapahtumaan kevään aikana, meneekö asiat hyvin ?
Jaoin pakan seitsemään pinoon, joista nostin puolet nurin päin käteen. Sen jälkeen nostin pakan seitsemän kertaa ja pyysin kertomaan, mitä kevään aikana tapahtuu.
Ensinnäkin, haaveile pois. Nyt on hyvä aika haaveilla siitä, mitä haluat ja miten haluat käyvän. Mene ulos, istu puiston penkille ja oikein voimakkaasti keskity lopputulokseen. Kuvittele mielessäsi miltä tuntuu, kun toivomasi lopputulos on edessä.
Luovu mieliteoista ja laita raha säästöön. Se, että rahaa on olemassa, avaa alkukesällä jonkin oven josta haluat kulkea. Sanoisin, että laita raha perinteisesti talteen.
Tulet kevään aikana myös oppimaan jotain, joka palvelee sinua pitkään.
Näen jonkin hyvin perinteisellä kaavalla suoritetun rituaalin tai juhlan. Oletko ehkä menossa valmistujaisiin tai häihin? Älä jätä väliin -- se on oikea paikka sinulle. Sieltä mukaasi tarttuu jotain perinteistä ja se luo sinulle turvaa.
Näen kaksi kohottamassa skumppalasillisen (ei vappumielessä, vaan rahan ja menestyksen), mutta nyt tulee varoitus: älä anna glamourin viedä. Jos jokin vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, harkitse hyvin tarkkaan paljonko sijoitat itseäsi/rahaa!
Ja muistetaanhan sitten, että tämä on viihteellinen luenta ja voin tulkita saamani viestit väärin.
6/tuli
Miltä kevät näyttää ihmissuhteiden osalta ja noin yleisesti?
Kiva kun palasit tekemään näitä ap! -yksi kysyjä
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun palasit tekemään näitä ap! -yksi kysyjä
Täällä kans yksi joka odottaa omaa vuoroa:)
Vierailija kirjoitti:
7 metsä
Miksi hiljaisuus tietyltä ihmiseltä?
Jaoin pakan seitsemään osaan ja nostin joka toisen pinon käteen ylösalaisin. Nostin pakan seitsemän kertaa ja kolme päälimmäistä korttia.
Tämä on tämän päivän viimeinen luku, sillä läpi tulee kovin negatiivinen sanoma:
Kaikissa kolmessa on sama viesti eri tavalla. Hän on todennut, että homma ei toimi. Tämä ei vaikuta kuitenkaan olevan pahantahtoista, vaan enemmänkin epävarmuutta, vastakaiun puutetta, mielenterveyteen liittyviä asioita, tai että joku ulkopuolinen on ruokkinut hänen tulkintaansa sinusta. Voi olla kysymys myös totaaliuupumisesta (ei välttämättä sinuun vaan muuhun elämässä). Joka tapauksessa näistä tulee yhdessä viesti, että mikä tahansa teidän välinen yhteys on, se ei juuri nyt toimi tämän toisen osapuolen mielessä. Et voi tehdä asialle muuta kuin olla olemassa, jos keskusteluyhteys aukeaa. Valitettavasti näyttää siltä, että sinun roolisi siinä keskustelussa on pitää syyttely poissa, kuunnella, kestää toisen tuskat ja olla myötätuntoinen. Ilman sinun taitoasi pitää keskustelu kehittävänä ei touhusta tule mitään.
Tällä combolla on myös nykyaikainen merkitys, joka voi tulla kyseeseen modernissa tapailusuhteessa: silloin olisit todettu jo epäkiinnostavaksi, mutta varalla pidettäväksi paremman puutteessa.
Pahoittelen, että tästä ei näe että parannusta olisi tulossa.
Hyvää illanjatkoa ja tsemppiä! Muistathan, että tämä on viihteellinen luenta ja olen vain ihminen, joten suuret päätökset kannattaa jättää faktatiedon varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10
Kaisu
Onko miesystäväni uskollinen minulle? Miten parisuhteemme käy?
Miten minulle käy urallani?Jaoin pakan kymmeneen pinoon, joista joka toisen nostin ylösalaisin käteen. Sen jälkeen nostin pakan kerran jokaiselle kysymyksellesi.
1. kysymyksesi on suora, joten nostin sille yhden kortin, joka sanoo "kyllä". Mutta se ei tarkoita, etteikö jotain olisi tapahtumassa, nimittäin toiselle kysymykselle nostin kaksi korttia ja näen riitaa, jos et päätä itse nyt ottaa asioita rauhallisesti, kuunnella ja katsella. Asiat eivät ole ihan niin kuin kuvittelet, joten draamaa ei kannata käynnistää. Tärkeintä on, että pysyt rauhallisena ja katsot mitä saat selville, nimittäin myrsky on nousemassa. Se menee ohitse, jos maltat olla kiehahtamatta, selvität asioita rauhassa ja kuuntelet. Huomaat, että signaalit ovat olleet ristiriitaisia. Joka
Kiitos!
Jatka vielä!
t: yksi vuoroaan odottava