Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luen tarot-korteista

Vierailija
19.03.2024 |

Sano luku 1-10.

Anna jokin tieto, jolla universumi tunnistaa sinut, esim. lempinimi, sielupaikkasi tjsp.

Esitä kysymys.

Katson, onko universumilla jotain  varallesi.

Kommentit (329)

Vierailija
21/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8

Viulun kielet. 

Mitä näet minulle rakkausrintamalla? 

Jaoin pakan kahdeksaan pakkaan ja nostin kahdeksan kertaa, joissa kussakin nostossa käänsin puolet korteista. Nostin kolme korttia.

Taidat olla valintapisteessä ja tilanne taitaa olla ihan puhdas joko-tai?

Tärkeintä on, että sisäistät ensin itse, mikä oma päämääräsi on ja mitä haluat sillä rintamalla. Sitten, kun olet varma, mitä itse haluat, voit alkaa tutkia vaihtoehtojasi. Etsi se asia, mikä on sinulle tärkeintä. Jos se on luotettavuus romantiikan yli tai hauskuus vakauden yli, niin se on sitten se. Katso menneisyyteen. Luulen, että se on piilossa siellä.

Jos vain menet virran mukana ja toivot, että pääset sinne, minne haluat, niin ei tule tapahtumaan. Jos odotat, että joku toinen liikahtaa, odotat ikuisesti. Sinun täytyy olla nyt aktiivinen. Astu siis ruorin ääreen ja ota suunta!

Pointti on siinä, että joudut nyt muutaman kerran kohtaamaan odottamattomia käänteitä, jotka eivät kaikki ole välttämättä mieleisiä.

Minulle tulee näistä korteista sellainen tunne, että rakkaus on jo lähelläsi, mutta ette löydä toisianne, ellet juuri sinä rohkaistu sanoittamaan mikä sinulle on merkityksellistä ja toimimaan sen mukaisesti.

Lopuksi: tee muutos kohti terveellistä ja mieltäsi hoivaavaa elämäntyyliä, tai jos olet hiljattain tehnyt sen, olet oikealla tiellä.

Vierailija
22/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4

Himputti

Elämä jumissa joka osa-alueella, työ, rakkaus, raha...Miten pääsen tästä jumista eteenpäin?

Jaoin pakan neljä kertaa neljään osaan.

Nostin kolme korttia.

Yrität ilmeisesti hallita kaikkia osia? Ihan ensimmäinen kortti sanoo, että nyt pitäisi päästää irti. Kaiken hallitseminen ei vaan onnistu!

Toinen kortti sanoo samaa: Näen työn osalta, että sinun pitäisi olla nöyrä, eli työntekijänä ei kannattaisi härkkiä muiden työtapaa, vaan pitää matalaa profiilia. Jos olet miettinyt työnhakua, niin korkealle kurkottaminen ei tällä hetkellä tuota tulosta.

Siviilielämässä taas nyt ei ole hyvä aika asettaa muille eikä itselleen ehdottomia rajoja. Oletko kenties liian tarkka kotitöissä? On ihan ok, jos asiat tehdään eri tavalla ja että uuden kokeilu m

kai ymmärrät, että tämä on vain hupia ja viihdettä? kommentistasi voisi kyllä päätellä, että olet juuri sitä, mitä kortit lukijalle näyttivät, eli päällepäsmäröivä tyyppi, jonka pitäisi katsoa peiliin. eli taisipa osua maaliinsa, lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, ruutu

Jäänkö yksin?

Vierailija
24/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.

Kauris

Kumppaniasiat aina kiinnostaa ja tulevan taideprojektin onnistuminen.

Vierailija
25/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.

Lonely drummer

Tuleeko h koskaan elämääni kun lupaa 

Ja kannattaako uskaltaa toteuttaa unelmia? 

Vierailija
26/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkanen

En keksi selkeää kysymystä, mutta voitko katsoa, mitä ohjeistusta ihan yleisesti minulle olisi? Kerro myös, mitä merkkejä näet korteista, niin tiedän keneltä tai keiltä viestit on. Voin antaa palautetta sitten, miten hyvin luku meni. 

Olen itsekin tehnyt näitä, mutta viime aikoina on ollut energiat niin vähissä, etten ole saanut katsottua edes itselleni. Joten kiitos, jos katsot.

Vierailija
27/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, suru. Miksi en pääse irti vanhasta? Onko minun varalleni vielä rakkautta, parisuhdetta?

Vierailija
28/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 

löydämmekö pian toimivan asunnon perheellemme?

Vierailija
29/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna 

Löydänkö vielä rakkauden?

Vierailija
30/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 

Riina 

Löydänkö tilavan asunnon perheelleni piakkoin?

Vierailija
31/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Ryhävalas

Millainen elämäntieni tulee olemaan?

Vierailija
32/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kai ymmärrät, että tämä on vain hupia ja viihdettä? kommentistasi voisi kyllä päätellä, että olet juuri sitä, mitä kortit lukijalle näyttivät, eli päällepäsmäröivä tyyppi, jonka pitäisi katsoa peiliin. eli taisipa osua maaliinsa, lol"

No jopas näemmä otti egosi päälle se, kun kerroin, että ennustajaeukon kristallipallosi on ruosteessa eikä mikään osunut? Ja yhä vaan jankutat tuota päällepäsmäriä, vaikka se ei osu minuun millään muotoa. Ihan itseäsi peilaat nyt siitä pallostasi LOL 

Vierailija
33/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Allonoidit

Vierailija
34/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna 

Löydänkö vielä rakkauden?

Numero 3 

Vierailija
35/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miesystäväni uskollinen minulle? Miten parisuhteemme käy? 

Miten minulle käy urallani? 

Vierailija
36/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina 

Löydänkö vielä suuren rakkauden elämääni? Miten voisin tätä edistää? 

Vierailija
37/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Utö

Miten meidän neljän käy?

Vierailija
38/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Kaisu

Onko miesystäväni uskollinen minulle? Miten parisuhteemme käy? 

Miten minulle käy urallani? 

Vierailija
39/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olisin tekemisissa demonisten voimien kanssa? Siis ei, kiitos!

Vierailija
40/329 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6

kesäpaikka

pitäiskö mun mennä tutkimuksiin, sairauden varalta?

Jaoin pakan kuuteen pinoon ja nostin sen jälkeen pakan kuusi kertaa. Koska kysymyksesi on suora, nostin vain yhden kortin.

Sen mukaan tiedät itse parhaiten, pitääkö.