Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä kun olen 28-vuotias epäonnistunut mies, joka on heittänyt elmänsä täysin hukkaan, eikä ole mitään elämänkokemusta..

Vierailija
19.03.2024 |

-Pokuus tallella, en ole koskaan seurustellut, enkä ole koskaan uskaltanut lähestyä naisia tai tehdä deittiprofileja.

-Ei ole edes halaillut

-Ei oikeita kavereita koska ei uskalla hankkia kavereita tai liittyä seuroihin jne.

-Ei niin hyvä työhistoria, vain lyhyitä pestejä. Maisterintutkinto yhteiskuntatieteellisestäl, jolla ei tee mitään. Ujouden takia en verkostoitunut

-Huono itsetunto, pelkuri

-Ei paljon harrastuksia, mielenkiintoisia sellaisia

-Ei oikeastaan tiedä maailman menosta paljon

-Ei tunne pop-kulttuuria hyvin, ei tiedä mistään mitään

Mitä pitäisi tehdä kun on luuseri ja normaalit ihmiset pitävät tätä säälittävänä? 20-vuotiailla on jopa enemmän elämänkokemusta kuin minulla, he ovat olleet vastuullisisia töissä ja käyneet reissuilla ulkomailla. Minulla ei ole mitään kerrottavaa kun en ole kokenut mitään. Masentaa oikeasti.

Kaiken lisäksi olen nettiaddikti, joka jatkuvasti siirtää asioita eteenpäin. Ainot positiiviset asiat on, että harrastan liikuntaa ja osaan pitää itsestäni ja kodistani huolta. Muuten olen täysin epäonnistunut..

Kommentit (505)

Vierailija
141/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat maunolta suihin ja ahteriin niin neitsyys on korkattu. 

Miksi ylipäätään auot päätäsi? Oletko hullu vai hullu homo?

Vierailija
142/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28-vuotias on ihan nuori vielä. Itse tein tuon iän jälkeen kaksi eri uraa, ihan eri aloilta vielä, toiseen opiskelinkin 2-3 vuotta. Vaikka mitä ehtii tehdä. 

Mutta se, että jos on rikosrekisteriä, estää monia asioita. Voi kun nykynuoret tämän ymmärtäisivät, siinä sulkee itse itseltään portteja. Samaten jos pilaa jossain yhteisössä täydellisesti maineensa, on sitä vaikea saada takaisin. Maisemanvaihdos on silloin hyvä vaihtoehto.

On nuori. Mutta kuten joku edellä sanoi, äkkiä ne vuodet menevät jos vain istuu ja ihmettelee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tuntuu, että olen taantunut jonkin verran siitä kun aloitin aikoinaan opinnot..

AP

Johan noita selityksiä löytyy. 

Mitä sinä teet nyt? Miten käytät aikasi työttömänä?

Vierailija
144/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohtien kautta:

Täällä yksi joka oli aina täysin auki ei mitään suodattimia, kaikki kävi kun ei osannut pitää puoliaan. En tiennyt mistään mitään. 

Vaihtaisin trauman, kaiken sen paskan ja kirjavat kokemukset siihen että olisi yhtä puhdas kuin ap

Vierailija
145/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi ei ole toivoton. Olen itse myös alalta, jossa työllistyminen vaatii hyvän verkoston, ja verkostoituminen jäi tekemättä samasta syystä kuin sinulla. Vaihdoin alaa taloushallinnon puolelle, enkä ole katunut. Tällä alalla lisäksi fiksu etenee nopeasti. Ala on naisvoittoinen, mikä on varmasti sinkkumiehelle mukava tilanne.

Yritä ystävystyä naisten kanssa. Tee itsellesi selväksi, että et edes yritä mitään sen kummempaa nyt. Ole ystävällinen, kunnioittava ja kohtelias, kuuntele. Saat itsevarmuutta vastakkaisen sukupuolen kanssa toimimiseen. Pidä tuntosarvet herkällä - jos joku ei muutaman yrityksen jälkeen innostu ystävyydestäsi, niin peruuta ja anna hänen olla.

Tilaa Hesari ja lue se.

Älä vertaile itseäsi muihin. Pallolta löytyy miljoonia, joilla on asiat paremmin kuin sinulla, ja miljardeja, joiden asiat on huonommin.

Valitse joku laji, jossa olet mahdollisimman hyvä. Ilmoittaudu höntsyihin. Heitä muille vähän jotain läppää. Ei haittaa, vaikka olisi tyhmää läppää, kunhan ei ole loukkaavaa. Hyvässä lykyssä löydät kavereita.

Loppuviimein kyse on vain siitä, että uskaltaa yrittää. Ja vaikka epäonnistuisi, uskaltaisi yrittää uudestaan tai jotain muuta sitten. Elämä ei ole oikeasti niin vakavaa kuin Suomessa uskotellaan.

Vierailija
146/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:No sinä olet sitä ihmissakkia, joille muissa on aina vika. Syyttäisit jokaista kiusattuakin siitä, että häntä on kiusattu.

No sä oot sellainen sekopää että et ymmärrä että joku ei halua vastata puhelimeen ja nähdä ihmisiä tai tutustua kehenkään. Se on heille täysi nautinto olla ihmisvapaita. 

Miksi et vaan voi antaa ihmisten olla rauhassa? Anna ap:n olla rauhassa. Hän on puhdas nyt, eikä tarvitse muita ihmisiä tahraamaan hänen sinuuttaan.

Huomaatko,ettei hän ole tilanteeseensa tyytyväinen? Huomaatko kuka puhuu luusereista ja paremmista ulkomaalaisista miehistä? Huomaatko edes olevasi sekopää? Jos sinä et halua vastata puhelimeen niin se on sinun asiasi. Millä lailla tämä mies nauttii tilanteestaan? Kaikki eivät ole kaltaisiasi ihmisvihaajia.

Ap ei tajua olevansa tyytyväinen. Myöhemmin hän muistelee kaihoisasti menneisyyttään tässä päivässä, kun sai olla rauhassa muilta ja oli turvassa erilaisilta syöpämäisiltä sosiaalisilta vaikutuksilta.

Hän oli neitsyt ja puhdas kaunis kuoleman kalpea riisinlaiha nuori mies tuuhealla tummalla tukalla (suloinen animemies). Naiset olleet vielä tahrineet syntisillä näpeilään. Yksikään nainen ei ole punonut likaisia juoniaan häneen. Hän on puhdas kuin äidin poika vain voi olla.

Mun mielestä ap pitäisi rauhoittaa ja antaa olla rauhassa kuin harvinaisille ja arvokkaille eläimillekin tehdään.

Naurattaa miten monet on työntämässä häntä työelämään likaantumaan ja opiskelemaan jotain joutavaa roskaa.

Hän on täydellinen nyt. Tajuaa sen myöhemmin tulevaisuudessa. Liian myöhään.

Vierailija
147/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syytellyt naisia, enkä itkenyt vaan totesin vaan, että miehillä on näissä asioissa vaikeampaa ja huonommat lähtökohdat sukupuolensa perusteella kuin naisilla. Ei se niin mene, että kaikki miehet vaan jäisivät syyttelemään naisia, vaikka olisi kuinka vaikeaa. Huomaathan, että painotin, että kirvestä ei kannata heittää kaivoon. Se olisi pahinta, mitä voi tehdä. Töitä hänen kannattaa aina hakea ja pyrkiä harrastamaan jotain, jossa tapaa muita ihmisiä.

"Älä viitsi. Keskity enemmän omaan tekemiseen, äläkä syytä naisia."

Nyt en kyllä ollenkaan ymmärrä missä ja mistä syytin naisia. Ehkä sinulle minun rikos on se, että olen mies.

Vierailija
148/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en syytellyt naisia, enkä itkenyt vaan totesin vaan, että miehillä on näissä asioissa vaikeampaa ja huonommat lähtökohdat sukupuolensa perusteella kuin naisilla. Ei se niin mene, että kaikki miehet vaan jäisivät syyttelemään naisia, vaikka olisi kuinka vaikeaa. Huomaathan, että painotin, että kirvestä ei kannata heittää kaivoon. Se olisi pahinta, mitä voi tehdä. Töitä hänen kannattaa aina hakea ja pyrkiä harrastamaan jotain, jossa tapaa muita ihmisiä.

"Älä viitsi. Keskity enemmän omaan tekemiseen, äläkä syytä naisia."

Nyt en kyllä ollenkaan ymmärrä missä ja mistä syytin naisia. Ehkä sinulle minun rikos on se, että olen mies.

Tuo marttyyriasenne on sitten väsyttävää.

Vierailija
149/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tuntuu, että olen taantunut jonkin verran siitä kun aloitin aikoinaan opinnot..

AP

Älä jää siihen jumiin! Missä olet hyvä, mitä osaat, mitä haluaisit oppia? Jätät näihin nyt järjestelmällisesti vastaamatta 

En tiedä, olen täysin hukassa.

AP

Vierailija
150/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Älä jää siihen jumiin! Missä olet hyvä, mitä osaat, mitä haluaisit oppia? Jätät näihin nyt järjestelmällisesti vastaamatta 

En tiedä, olen täysin hukassa.

AP

Tähän ei voi vastata kukaan muu kuin sinä. Mistä pidit opinnoissasi? Mistä olet pitänyt työsuhteissasi? Mistä innostut? Mikä sinua kiinnostaa? Luetko kirjoja? Mitä? Tykkäätkö pyöritellä numeroita?

Vierailija
151/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse myös komppaan klubitaloa jos sellainen löytyy lähistöltä. Sieltä voisit saada sitä vetoapua jota kaipaat ja seuraa muista ihmisistä. 

Itse en pidä sitä hirveänä asiana että olet vielä seksissä ja läheisyydessä kokematon. Luulen että se on nykyään aika yleistä. 

Kyllä,kyllä. Miehenä on kurjaa, että kokemattomia miehiä on joka nurkat täynnä, mutta mietipä niitä saantimahdollisuuksia siltä kantilta, että olisitko itse valmis antamaan hänelle pillua? Älä ota tätä loukkauksena, äläkä suutu. En tarkoita, että sinun täytyisi se tehdä tai, etttä sinulla pitäisi olla velvollisuus siihen. En tiedä ymmärsitkö mitä tarkoitin.

En ole ihan varma ymmärränkö kommenttini kommenttia oikein, mutta ei ap:stä aloituksen perusteella tule esiin mitään sellaista jonka takia ajattelisin että seksin harrastaminen/seurustelu ap:n kanssa olisi jotenkin mahdoton ajatus. 

Jos oikein päättelin niin ne asiat ovat jääneet ap:ltä väliin ujouden takia. 

Yritin ehkä itse sanoa että kaikki naiset eivät suhtaudu miehiin torjuvasti kokemattomuuden takia. Sen takia ei ole perusteltua ajatella että nyt on myöhäistä aloittaa seksielämä ja seurustelu kun on 28 v. 

Aluksi pitäisi kuitenkin päästä sieltä neljän seinän sisältä ulos. 

Vierailija
152/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kävi hyvä onni. Työkkärin virkailija ohjasi ihan käytännön työhön, kun olin kertonut hänelle rehellisesti  tilanteeni. (Nyt kyllä hirvittää , pääseekö joku tietoihin)

Vierailija
153/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ensimmäiseksi aloittaisin tuon nettiaddiktion purkamisesta. Ihan jo niin, että aikataulutat kuinka kauan sallit itsesi roikkua netissä päivittäin. Pakotat itsesi sen sijaan harrastuksiin, ammatillisiin verkostoitumistilaisuuksiin, jne.

Pakotin kerran itseni tanssilattialle.

Siis tilanne oli melkein sellainen, että työnnän fyysistä ruumistani keskelle tanssilattiaa ja alan vatkata lantiotani raivoisasti. Tunnen kuinka musiikki imeytyy lihaan ja aloittaa likaisen työn. Riisun kauluspaidat villisti ja paljastan laihan vartaloni. Jano ja kuuma pakottaa tuulettamaan.

Katselen ulkopuolelta miten pyörittelen paitaa etusormeni varassa ja kaksi ulosheittäjää ottaa käsistäni kiinni ja vie minut pihalle tanssiravintolasta, koska olin itsensäpaljastaja. Menin tuntemattomaan paikkaan paljastamaan itseni muille, eivätkä he koskaan oppineet tuntemaan sitä, joka pakotti toimimaan itseni vastaisesti.

Tiesin kyllä ettei tanssiminen tai tanssipaikat ole minun juttu. Pakotin itseni sinne silti nytkymään, vaikka tiesin sisimmissäni kuka olen. Siksi ap:n ei kannata pakottaa itseään mihinkään mikä ei ole hänen juttunsa.

Netti on hänen juttunsa. Sen voi tuntea kukin sydämissään mikä on se juttu.

Vierailija
154/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VASTAUKSIA: 

Pokuus tallella, en ole koskaan seurustellut, enkä ole koskaan uskaltanut lähestyä naisia tai tehdä deittiprofileja.

VIELÄ EHTII, TUTUSTU LIVENÄ, UNOHDA NETTI.

-Ei ole edes halaillut

SE ETTÄ ON HALAILLUT, EI OLE MIKÄÄN SAAVUTUS. HALAAT, KUN SOPIVA KOHDALLE SATTUU. 

-Ei oikeita kavereita koska ei uskalla hankkia kavereita tai liittyä seuroihin jne.

EI OLE MINULLAKAAN, HYVIN OON PÄRJÄNNYT. 

-Ei niin hyvä työhistoria, vain lyhyitä pestejä. Maisterintutkinto yhteiskuntatieteellisestäl, jolla ei tee mitään. Ujouden takia en verkostoitunut

MAISTERITUTKINTO ON SAAVUTUS. 

-Huono itsetunto, pelkuri

AIKA MONELLA ON. PUHUMINEN ASIASTA AUTTAA. 

-Ei paljon harrastuksia, mielenkiintoisia sellaisia

LIIKUNTA ON HARRASTUS, LUKEMINEN TMS. EI TARVITSE MUUTA. 

-Ei oikeastaan tiedä maailman menosta paljon

HYVÄ NIIN, MAAILMAN MENO MASENTAA. 

-Ei tunne pop-kulttuuria hyvin, ei tiedä mistään mitään

EI OLE ESTE ELÄMISELLE.

Mitä pitäisi tehdä kun on luuseri ja normaalit ihmiset pitävät tätä säälittävänä? 20-vuotiailla on jopa enemmän elämänkokemusta kuin minulla, he ovat olleet vastuullisisia töissä ja käyneet reissuilla ulkomailla. Minulla ei ole mitään kerrottavaa kun en ole kokenut mitään. Masentaa oikeasti.

EI REISSAAMINEN OLE VÄLTTÄMÄTÖNTÄ, SUOMESSAKIN VOI REISSATA. VIELÄ EHDIT KOKEA. 

Kaiken lisäksi olen nettiaddikti, joka jatkuvasti siirtää asioita eteenpäin. Ainot positiiviset asiat on, että harrastan liikuntaa ja osaan pitää itsestäni ja kodistani huolta. Muuten olen täysin epäonnistunut..

JÄTÄ SE NETTI! SIITÄ KAIKKI EPÄTOIVO JOHTUU. VERTAAT ITSEÄSI MUIHIN JA KUVITTELET, ETTÄ KAIKKI NETISSÄ ON TOTTA. EI OLE, VAAN SURKEAA FEIKKIÄ. MITÄ ENEMMÄN IHMINEN ON NETISSÄ, SITÄ ONNETTOMAMPI HÄN ON JA SE PÄTEE MYÖS MUIHIN KUIN VAIN SINUUN. 

OLE YLPEÄ ITSESTÄSI, KUN LIIKUT JA PIDÄT KODIN SIISTINÄ. AIKA MONET EIVÄT SITÄ TEE. 

Vierailija
155/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanteesi ei ole toivoton. Olen itse myös alalta, jossa työllistyminen vaatii hyvän verkoston, ja verkostoituminen jäi tekemättä samasta syystä kuin sinulla. Vaihdoin alaa taloushallinnon puolelle, enkä ole katunut. Tällä alalla lisäksi fiksu etenee nopeasti. Ala on naisvoittoinen, mikä on varmasti sinkkumiehelle mukava tilanne.

Yritä ystävystyä naisten kanssa. Tee itsellesi selväksi, että et edes yritä mitään sen kummempaa nyt. Ole ystävällinen, kunnioittava ja kohtelias, kuuntele. Saat itsevarmuutta vastakkaisen sukupuolen kanssa toimimiseen. Pidä tuntosarvet herkällä - jos joku ei muutaman yrityksen jälkeen innostu ystävyydestäsi, niin peruuta ja anna hänen olla.

Tilaa Hesari ja lue se.

Älä vertaile itseäsi muihin. Pallolta löytyy miljoonia, joilla on asiat paremmin kuin sinulla, ja miljardeja, joiden asiat on huonommin.

Valitse joku laji, jossa olet mahdollisimman hyvä. Ilmoittaudu höntsyihin. Heitä mui

Kiva, mutta mikä tuo Hesari-juttu oikein on? Melkein luulisin, että hän kyllä lukee sitäkin ja mitä vaikka lukisi jotain muuta?

Niin kuin sanoin, miehillä on vaikeampi saada sosiaalista kanssakäymistä  etenkin naisten kanssa ja seksiä sekä päästä parisuhteeseen, jopa saada ystäviä molemmasta tai jommastakummasta sukupuolesta ja tällaisessa tilanteessa myös  saada töitä, mutta ihan hyviä vinkkejä annoit. Ei kannata jäädä surkuttelemaan vaan yrittää ja erehtyä niin mahdollisuudet paranevat huomattavasti. Jostain se on aloitettava, eikä kannata luovuttaa. Tilanne saattaa päätyä parhaimmin päin ja niitä ystäviä, harrastuksia, töitä ja nainen saattaa hyvinkin vielä löytyä. Toivosta ei kannata luopua vaikka muut ihmiset tylyttäisivät, eivätkä halua olla tekemisissä. Silloin pitää etsiä muiden ihmisten seuraa, muuta harrastusta jne. Sukulaisten kanssa kannattaa olla tekemisissä ja väleissä niin sekin parantaa aina mahdollisuuksia kaikenlaisessa.

Vierailija
156/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko esim, Työväenopistossa mitään edes vähän mielenkiintoista kurssia, jolle voisit ilmoittautua? Ihmisten parissa aukeaa ainakin se mahdollisuus tutustua muihin.

Kiinnostaisiko joku maa tai paikka? Voihan matkalle lähteä yksinkin, jos ei kaveria ole. Kannattaa edes kokeilla erilaisia asioita, niin oppii tuntemaan itseään. Siitä saat kaipaamaasi itsetuntoa ja -luottamusta. Aina kaikki ei mene putkeen, mutta elämä on sellaista, se on vain hyväksyttävä. 

Pääosin on hyvä hyväksyä itsensä eikä yrittää muuttua joksikin toiseksi. Ei kannata kauheasti vertailla itseä muihin eikä nimitellä itseään. Popkulttuurin tuntemusta ei kukaan vaadi. Musiikki tosin voi toisinaan nostaa mielialaa. Selaa Youtubea, varmasti löydät jotain mieleistäsi musaa.

Sullahan on hyviä asioita, että pidät itsestäsi huolta liikkumalla ja kodistasi huolta myös, kannattaa arvostaa sitä.

Todellakin on iso plussa tuo, että pitää itsestään ja kodistaan huolta. On todella paljon miehiä ja jopa naisiakin, jotka eivät noita asioita tee! 

Kyllä mä näen paljon potentiaalia AP:ssä. Jotain muutosta vaan pitää nyt alkaa saamaan päiviinsä aikaiseksi. Monesti sitä ihmiset vaan jatkaa samaa junnaamista päivästä toiseen ja vaaditaan joku isompi kriisi, jonka jälkeen vasta saa rikottua sen kuplan. On se sitten läheisen kuolema, avioero, tai joku muu koko maailman mullistava asia, jonka jälkeen sitä sitten (jos kesti hengissä siitä) ikäänkuin syntyy uudelleen. Vahvempana. 

Jos elää tuollaista elämätöntä elämää, siinä pysyy kyllä hyvin turvassa. Mutta ei siinä myöskään koe kasvavansa samaan tahtiin kuin muut.

Ja sitten kun ne koko oman maailmansa mullistavat kriisit kuitenkin tulee eteen kun alkaa läheiset yksi toisensa jälkeen kuolla, niin siinä on sitten ihan vereslihalla suojattomana ottamassa vastaan sen kaiken.

Näin mä sen koin, koko ikäni yksinäisenä ihmisenä. En ole koskaan ollut niin kiitollinen työpaikastani kuin olen nykyään, vaikka palkkani onkin aika huono. Mutta kun kaikki muu ympäriltä viedään, mulla on edes se. Joku paikka mihin mennä joka päivä. 

Ja mä siis olin nuorena syrjäytymässä. Ujouden, koulukiusaamisen ja masennuksen takia. Mutta luojan kiitos, päätin ryhdistäytyä vaikken tiennyt miksi ja otin sitten vaan sen työn minkä sain. Siitä sitten sain vaihdettua pari kertaa parempaan ja tähän viimeiseen sitten jäin. Jäi koulut. Mutta ei se tässä vaiheessa elämää enää vituta.

Vierailija
157/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kävi hyvä onni. Työkkärin virkailija ohjasi ihan käytännön työhön, kun olin kertonut hänelle rehellisesti  tilanteeni. (Nyt kyllä hirvittää , pääseekö joku tietoihin)

Olen iloinen puolestasi. Hyvä, että sinua ymmärrettiin ja sait apua. Kiitän omalta osaltani kyseistä työkkärin virkailijaa, hän teki hyvän työn.

Vierailija
158/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarkoitus olla ilkeä, mutta tuntuu, että käytät ujoutta tekosyynä ja piiloudut sen taakse. Kuten muistakin luonteenpiirteistä, tuosta voi harjoitella eroon tai ainakin sille mallille, että se lakkaa hallitsemasta sun elämää.

Pitää vaan ottaa vastuu asiasta ja alkaa tehdä asialle jotain. Vielä ei ole myöhäistä, mutta älä viivyttele enempää.

Olen täysin tietoinen tästä ja sanoinkin jo, että olen täysi pelkuri, joka siirtää kaikki asiat päivä kerralla eteenpäin. 

AP

Ei tuo ole pelkuruutta. Vaan itsevarmuutta. Vaikka tekisit siirron, niin sama peli alkaa aina alusta ja samat siirrot on luvassa tulevaisuudessakin. Pelaat rauhassa ja mitään ajastinta ei ole pakottamassa sua mihinkään.

Asioita ei siirretä mihinkään. Asiat on aina ja pysyy. Asioiden tekemättömyys on myös hyvä teko.

Tässä maailmassa tehdään tosi paljon ja hienoa jos sinä siirrät olemattomia asioita eteenpäin. Kokeile siirtää ne menneisyyteen tai hävitä ne maailmasta ja istu kivellä ja yritä olla tekemättä yhtään mitään tuntematta siitä syyllisyyttä.

Netti on hyvä keino olla tekemättä mitään. Syvenny nettiin ja näyttöpäätteen rauhoittavaan hurinaan.

Huomaat kuinka hengität pinnallisesti ja elimistösi säästää happea. Hyvä niin.

Tänään ei tarvitse miettiä mitään, edes iltapalaa.

Iltapalan voi nauttia aamullakin.

Vierailija
159/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos elää tuollaista elämätöntä elämää, siinä pysyy kyllä hyvin turvassa." Tähän ei kannata tuudittautua. Siinä käy usein päinvastoin. Myös tästä syystä kannattaa pyrkiä eteenpäin.

Vierailija
160/505 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lähinnä silti, että olet jäänyt niin sanotusti äidin helmoihin. Äitin pitäisi olla sanomassa mitä pitää tehdä ja olla kädestä pitämässä, että onnistut. 

Nouse omille siiville nyt, poika.

Ei hänen tarvitse nousta mihinkään ja helmoissa saa olla.

Hän ei ole vielä pilanut itseään maailmalla. Äidin helmojen pojat on puhtaimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä