Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä kun olen 28-vuotias epäonnistunut mies, joka on heittänyt elmänsä täysin hukkaan, eikä ole mitään elämänkokemusta..

Vierailija
19.03.2024 |

-Pokuus tallella, en ole koskaan seurustellut, enkä ole koskaan uskaltanut lähestyä naisia tai tehdä deittiprofileja.

-Ei ole edes halaillut

-Ei oikeita kavereita koska ei uskalla hankkia kavereita tai liittyä seuroihin jne.

-Ei niin hyvä työhistoria, vain lyhyitä pestejä. Maisterintutkinto yhteiskuntatieteellisestäl, jolla ei tee mitään. Ujouden takia en verkostoitunut

-Huono itsetunto, pelkuri

-Ei paljon harrastuksia, mielenkiintoisia sellaisia

-Ei oikeastaan tiedä maailman menosta paljon

-Ei tunne pop-kulttuuria hyvin, ei tiedä mistään mitään

Mitä pitäisi tehdä kun on luuseri ja normaalit ihmiset pitävät tätä säälittävänä? 20-vuotiailla on jopa enemmän elämänkokemusta kuin minulla, he ovat olleet vastuullisisia töissä ja käyneet reissuilla ulkomailla. Minulla ei ole mitään kerrottavaa kun en ole kokenut mitään. Masentaa oikeasti.

Kaiken lisäksi olen nettiaddikti, joka jatkuvasti siirtää asioita eteenpäin. Ainot positiiviset asiat on, että harrastan liikuntaa ja osaan pitää itsestäni ja kodistani huolta. Muuten olen täysin epäonnistunut..

Kommentit (505)

Vierailija
461/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, yksin voi olla rankkaa. Sun pitää vaan sopeutua ja harrastaa ja tehdä mitä voit. EI niitä ihmisiä tapaa jos ei ikinä mene ulos. Rahalle ei voi mitään, pitää vaan sopeutua. On mullakin tyttöystävä vaikka olen työtön

Vierailija
462/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap..olepa nyt rehellinen ja kuvaile pituus/hiukset/olemus/kasvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

vakipalstailija Exkaunotar56v tässä.

Kysyn nyt ap ahdistavan kysymyksen.

Mikä on pituutesi...oletko hintelä?Oletko jollain tavalla oudon näköinen kasvoista?

Ulkonäöltään erikoisia /rumia EI palkata..koska tulijoita on taviksia, kauniita, komeita.OLE REHELLINEN, kun vastaat, neuvon  mitä voit vielä tehdä.

Vierailija
464/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap näyttää varmaan joltain klonkulta?..se on sitten..voi voi?

Vierailija
465/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap..miksi et vastaa

ULKONÄKÖ vaikuttaa työnsaantiin..mikä sinussa on erikoista?

Vierailija
466/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hylkäsi ketjun kuin kalju läski neitsytpoika...näinhän se menee

Vierailija
467/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikein hyvä tyyppi. Tuo tilanteeksi on hyvinkin tavallinen. Nykyään vaan aivan liikaa luullaan muiden osaavan, tekevän ja kokevan, mutta ei se ole totta kuin hyvin harvalla. Sinulla on perusasiat kunnossa, mikä on todella hienoa. Tulet pärjäämään hyvin. Jos jotain neuvoa tarvitset, niin kannattaa tehdä niitä asioita, jotka sinua kiinnostavat. Ja mennä sinne missä on ihmisiä eli järjestöt, yhdistykset, seurakunta, harrastus piirit tai mikä vaan. Tunne ja arvosta itseäsi ja omia rajojasi. Kaikenlainen työ on arvokasta. Monipuolisuus on mahdollisuus löytää se oma paikka ja mistä pitää. 

Vierailija
468/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ketju on edes tämän pituinen..kait tajusitte että kirjoittelette incelille vastauksia?

Vierailija
469/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP täällä taas pitkästä aikaa. Tilanne vaan pahenee ja pahenee, enkä tiedä jaksanko edes pitää kuntoiluharrastuksia enää yllä kun millään ei ole merkitystä. Kuukausi sitten pääsin haastattellun (toimistotyö), mutta se rekrytointi viivästyi, enkä ole kuulunut siitä yhtään mitään .Erittäin raskasta tämä.. En pääse edes hyllyttäjäksi vuokrafirman kautta..

Sama en jaksa kuntoilla

Vierailija
470/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas.. Siinä meni sitten kokonainen vuosi työttömänä istumalla vain kotona tuijottamassa seinää.. En tiedä, haluaako edes yksikään työnantaja enää edes palkata minua..

AP

Työt on yliarvostettua

Vierailija
471/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikein hyvä tyyppi. Tuo tilanteeksi on hyvinkin tavallinen. Nykyään vaan aivan liikaa luullaan muiden osaavan, tekevän ja kokevan, mutta ei se ole totta kuin hyvin harvalla. Sinulla on perusasiat kunnossa, mikä on todella hienoa. Tulet pärjäämään hyvin. Jos jotain neuvoa tarvitset, niin kannattaa tehdä niitä asioita, jotka sinua kiinnostavat. Ja mennä sinne missä on ihmisiä eli järjestöt, yhdistykset, seurakunta, harrastus piirit tai mikä vaan. Tunne ja arvosta itseäsi ja omia rajojasi. Kaikenlainen työ on arvokasta. Monipuolisuus on mahdollisuus löytää se oma paikka ja mistä pitää. 

Lässyti lää..jos näkisit miltä ap näyttää

ET PANISI, ETKÄ PALKKAISI

inhoan tekopyhyyttä yli kaiken

Vierailija
472/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP täällä taas pitkästä aikaa. Tilanne vaan pahenee ja pahenee, enkä tiedä jaksanko edes pitää kuntoiluharrastuksia enää yllä kun millään ei ole merkitystä. Kuukausi sitten pääsin haastattellun (toimistotyö), mutta se rekrytointi viivästyi, enkä ole kuulunut siitä yhtään mitään .Erittäin raskasta tämä.. En pääse edes hyllyttäjäksi vuokrafirman kautta..

Sama en jaksa kuntoilla

Ootko kalju ja isomahainen kuten ap?

Vierailija
473/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap..miksi et vastaa

ULKONÄKÖ vaikuttaa työnsaantiin..mikä sinussa on erikoista?

Ap alapeukuttaa..MUTTA ei vastaa?

ootko peloissasi ap?

Vierailija
474/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen hyvä tyyppi? Olen kohta 30-vuotias työtön ilman kavereita! Tilanne ei todellakaan ole ok ja ruokavaliokin on mennyt huonompaan suuntaan. Lisäksi olen varaton, joten harrastuksia minulla ei voi olla. 

Niin ja vaikka trolli eksyi lnakaan niin olen 174cm  mutta sillä ei ole väliä sillä en halua perhettä tai parisuhdetta enää.

AP

Vierailija
475/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Ap hiljeni ,kun kysyttiin ulkonäöstä?

Vierailija
476/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhteiskuntatieteilijä, joka ei tiedä maailmanmenosta mitään, vaikka vuosikausia nimenomaan siihen yliopistolla petehtynyt :D 

Vierailija
477/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen hyvä tyyppi? Olen kohta 30-vuotias työtön ilman kavereita! Tilanne ei todellakaan ole ok ja ruokavaliokin on mennyt huonompaan suuntaan. Lisäksi olen varaton, joten harrastuksia minulla ei voi olla. 

Niin ja vaikka trolli eksyi lnakaan niin ole

Minkä näköinen olet ap?

Vierailija
478/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja vaikka trolli eksyi lnakaan niin ole

En ole trolli 

Olet 174 cm lyhyt?

Oletko ylipainoinen rillipää?

Vierailija
479/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis yhteiskuntatieteilijä, joka ei tiedä maailmanmenosta mitään, vaikka vuosikausia nimenomaan siihen yliopistolla petehtynyt :D 

Kyseinen tutkinto on täysi vitsi, mutta koska olen vätys niin en viitsinyt lopettaa. Lisäksi en ole enää jaksanut seurata yhteiskunnan ilmiöitä, muuten kuin työttömyyslukuja ja työvoimapolitiikkaa. 

AP

Vierailija
480/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mainitsi syövänsä epäterveellisesti = ap on lihava ja lyhyt???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi