Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä kun olen 28-vuotias epäonnistunut mies, joka on heittänyt elmänsä täysin hukkaan, eikä ole mitään elämänkokemusta..

Vierailija
19.03.2024 |

-Pokuus tallella, en ole koskaan seurustellut, enkä ole koskaan uskaltanut lähestyä naisia tai tehdä deittiprofileja.

-Ei ole edes halaillut

-Ei oikeita kavereita koska ei uskalla hankkia kavereita tai liittyä seuroihin jne.

-Ei niin hyvä työhistoria, vain lyhyitä pestejä. Maisterintutkinto yhteiskuntatieteellisestäl, jolla ei tee mitään. Ujouden takia en verkostoitunut

-Huono itsetunto, pelkuri

-Ei paljon harrastuksia, mielenkiintoisia sellaisia

-Ei oikeastaan tiedä maailman menosta paljon

-Ei tunne pop-kulttuuria hyvin, ei tiedä mistään mitään

Mitä pitäisi tehdä kun on luuseri ja normaalit ihmiset pitävät tätä säälittävänä? 20-vuotiailla on jopa enemmän elämänkokemusta kuin minulla, he ovat olleet vastuullisisia töissä ja käyneet reissuilla ulkomailla. Minulla ei ole mitään kerrottavaa kun en ole kokenut mitään. Masentaa oikeasti.

Kaiken lisäksi olen nettiaddikti, joka jatkuvasti siirtää asioita eteenpäin. Ainot positiiviset asiat on, että harrastan liikuntaa ja osaan pitää itsestäni ja kodistani huolta. Muuten olen täysin epäonnistunut..

Kommentit (505)

Vierailija
481/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikein hyvä tyyppi. Tuo tilanteeksi on hyvinkin tavallinen. Nykyään vaan aivan liikaa luullaan muiden osaavan, tekevän ja kokevan, mutta ei se ole totta kuin hyvin harvalla. Sinulla on perusasiat kunnossa, mikä on todella hienoa. Tulet pärjäämään hyvin. Jos jotain neuvoa tarvitset, niin kannattaa tehdä niitä asioita, jotka sinua kiinnostavat. Ja mennä sinne missä on ihmisiä eli järjestöt, yhdistykset, seurakunta, harrastus piirit tai mikä vaan. Tunne ja arvosta itseäsi ja omia rajojasi. Kaikenlainen työ on arvokasta. Monipuolisuus on mahdollisuus löytää se oma paikka ja mistä pitää. 

Mikä ihmeen hyvä tyyppi? Olen kohta 30-vuotias työtön ilman kavereita! Tilanne ei todellakaan ole ok ja ruokavaliokin on mennyt huonompaan suuntaan. Lisäksi olen varaton, joten harrastuksia minulla ei voi olla. 

En ole. Normaalipainoinen ja liikunnallinen mies silmälaseilla. 

Hiljainen tosin olen.

AP

Vierailija
482/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP täällä taas pitkästä aikaa. Tilanne vaan pahenee ja pahenee, enkä tiedä jaksanko edes pitää kuntoiluharrastuksia enää yllä kun millään ei ole merkitystä. Kuukausi sitten pääsin haastattellun (toimistotyö), mutta se rekrytointi viivästyi, enkä ole kuulunut siitä yhtään mitään .Erittäin raskasta tämä.. En pääse edes hyllyttäjäksi vuokrafirman kautta..

Sama en jaksa kuntoilla

Ootko kalju ja isomahainen kuten ap?

En jaksa myöskään hakea ruokia niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yhteiskuntatieteilijä, joka ei tiedä maailmanmenosta mitään, vaikka vuosikausia nimenomaan siihen yliopistolla petehtynyt :D 

Kyseinen tutkinto on täysi vitsi, mutta koska olen vätys niin en viitsinyt lopettaa. Lisäksi en ole enää jaksanut seurata yhteiskunnan ilmiöitä, muuten kuin työttömyyslukuja ja työvoimapolitiikkaa. 

AP

Runkkaatko ap?

Montako kertaa päivässä?

Kiinnostaako runkkaaminen?

Vierailija
484/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yhteiskuntatieteilijä, joka ei tiedä maailmanmenosta mitään, vaikka vuosikausia nimenomaan siihen yliopistolla petehtynyt :D 

Kyseinen tutkinto on täysi vitsi, mutta koska olen vätys niin en viitsinyt lopettaa. Lisäksi en ole enää jaksanut seurata yhteiskunnan ilmiöitä, muuten kuin työttömyyslukuja ja työvoimapolitiikkaa. 

AP

Runkkaatko ap?

Montako kertaa päivässä?

Kyllä...runkkaan ja olen lihava..entä sitten?

Vierailija
485/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eli suomeksi sanottuna et ole ikinä yhteiskuntatieteitä opiskellut, valitsit vain alan pilkattavaksi, koska se on naisvaltainen. 

Vierailija
486/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm kukaan ei palkkaa runkkaavaa lyhyttä introverttiä joka on ylipainoinen ja vihaa ihmisiä?

Vierailija
487/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Runkkaatko ap?

Montako kertaa päivässä?

kyllä koska olen vätys niin en viitsinyt lopettaa

Vierailija
488/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkähän tämänkin ketjun vastauksista ovat valehtelua ja mitkä eivät?

Mahdotonta tietää.

Pilaa tehokkaasti kaiken tuo alituinen pakko valehdella.

Aivan sama vaikka kirjoittaisi kirkkolatinaa.

Vierailija
489/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten nämä "äitien neuvot" eli kuinka inceleitä tehdään.

Vierailija
490/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keneen oikein yrität tehdä vaikutusta? 

Mieti mitä itse haluat elämältä ja lähde tavoittelemaan sitä. Sen sijaan että miettisit mitä tuntemattomat ihmiset ajattelevat sinusta. Varsinkin kun suurin osa ei kiinnitä sinuun mitään huomiota.

No jos meinaa päästää yksinäisyydestä eroon ja saada töitä, niin jotain vaikutusta pitäisi saada aikaiseksi..

AP

No mikä estää sinua saamasta töitä?

Varmaankin se estää aika tehokkaasti, mikäli AP on saamaton paska.

Mitä sinäkään mistään tiedät??

Vierailija
491/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikein hyvä tyyppi. Tuo tilanteeksi on hyvinkin tavallinen. Nykyään vaan aivan liikaa luullaan muiden osaavan, tekevän ja kokevan, mutta ei se ole totta kuin hyvin harvalla. Sinulla on perusasiat kunnossa, mikä on todella hienoa. Tulet pärjäämään hyvin. Jos jotain neuvoa tarvitset, niin kannattaa tehdä niitä asioita, jotka sinua kiinnostavat. Ja mennä sinne missä on ihmisiä eli järjestöt, yhdistykset, seurakunta, harrastus piirit tai mikä vaan. Tunne ja arvosta itseäsi ja omia rajojasi. Kaikenlainen työ on arvokasta. Monipuolisuus on mahdollisuus löytää se oma paikka ja mistä pitää. 

Mikä ihmeen hyvä tyyppi? Olen kohta 30-vuotias työtön ilman kavereita! Tilanne ei todellakaan ole ok ja ruokavaliokin on mennyt huonompaan suuntaan. Lisäksi olen varaton, joten harrastuksia minulla ei voi olla. 

Niin ja vaikka trolli eksyi lnakaan niin olen 174cm  mutta sillä ei ole väliä sillä en halua perhettä tai parisuhdetta enää.

AP

Mikset halua?

Vierailija
492/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksia voi olla ilman rahaakin

Vierailija
493/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti:

En ole. Normaalipainoinen ja liikunnallinen mies silmälaseilla. 

Hiljainen tosin olen.

Entä hiukset?

Vierailija
494/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt lienee sanomattakin selvää, että psyyke ei kestäisi perhe-elämää ja parisuhde olisi naiselle hyvin tylsää kun vaan istun kotona.

Lisäksi olen tutustunut antinatalismiin viime aikona enemmän.

AP

Vierailija
495/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta voi harrastaa noinkin, keksit vaan harrastuksia ja opiskelet jne 

Vierailija
496/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

AP

Vierailija
497/505 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

AP

Keksit vähän sisältöä elämään, parisuhdekkin tuo sitä. Ei mekään tehdä kummempia, tavataan ja ollaan yhdessä ja kävellään ulkona jne

Vierailija
498/505 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni aika samanlainen elämäntarina. Nyt yli 30-vuotiaana uudelleenkouluttautumassa, koska eipä tuosta humanistisen alan yliopistotutkinnosta ole työelämässä oikein mitään hyötyä. Ei parisuhdetta eikä elämänkokemusta. Aika menee koneella.

Vierailija
499/505 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen romahtamassa täysin.. Kuntoilukin alkaa maistumaan pahalta, enkä vieläkään pääse töihin. Ei ole enää edes motivaatiota ladata pdf:ää hakemuksiin kun tietää miten käy..

AP

Vierailija
500/505 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta ollut 2 vuotta työttömänä.. 

AP