Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tule millään ruuasta täyteen!

Vierailija
18.03.2024 |

Voin syödä vaikka kymmenen kuppia riisimuroja, eikä siltikään tule täyteen. Onko mun keho rikki, viallinen, kun se ei välitä viestiä, että on jo maha täynnä. Paljonko yleensä syöt riisimuroja, montako kuppia? Yksi virallinen annos on älyttömän pieni, musta tuntuu, että paketinkn jälkeen ei edelleen ole olo täysi.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläisyyteen vaikuttaa ruuan sisältö. Ei määrä.

Ei kai se maha tiedä mitä sinne laitetaan, olihan se muistaakseni joku laihdutusvinkkikin että juo paljon vettä niin näläntunne katoaa kun maha täyttyy vedellä.

Vierailija
62/65 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläisyyteen vaikuttaa ruuan sisältö. Ei määrä.

Ei kai se maha tiedä mitä sinne laitetaan, olihan se muistaakseni joku laihdutusvinkkikin että juo paljon vettä niin näläntunne katoaa kun maha täyttyy vedellä.

Ei ehkä maha, mutta kyllä elimistö tietää, mitä sinne tungetaan ja käsittelee syödyn sen mukaan.

Saahan sen mahan täytettyä vaikka sementillä, mutta et sä kylläisyyttä siitä saa, ainoastaan mahan täyteen hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla käy samankaltainen tilanne, kun syön hiilihydraatteja. Ruisleipää voisi mättää vaikka kuinka paljon, mutta nälkä ei lähde. Kun pidän hiilarit minimissä, niin tätä ei tapahdu.

Niinpä, hiilarit vain lisäävät nälkää.

Vierailija
64/65 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla käy samankaltainen tilanne, kun syön hiilihydraatteja. Ruisleipää voisi mättää vaikka kuinka paljon, mutta nälkä ei lähde. Kun pidän hiilarit minimissä, niin tätä ei tapahdu.

Niinpä, hiilarit vain lisäävät nälkää.

Jep, verensokeri kun laskee nopeasti hiilaripitoisen ruoan jälkeen, niin johan on taas nälkä. Diabetes voi myös oireilla noin. 

Vierailija
65/65 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt esimerkiksi puuroa lisää sinne marjojen lisäksi rasvaa (esim. Pähkinät) ja proteiinia (esim. Raejuusto). Riisimurot ei pidä nälkää koska ne on hiilarihöttöä joka on puoliksi ilmaa.

Kokeilepa syödä munakas ja pekonia aamupalaksi niin ei olen nälkä tunteihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme