Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti perui treffit 2h ennen sovittua tapaamista

18.03.2024 |

Aivan uskomatonta! Mitä ihmisten päässä oikein liikkuu?

Kävin toissa viikon lauantaina Tinder-treffeillä ravintolassa syömässä erään mukavan 35-vuotiaan miehen kanssa. Mies vaikutti aika ujolta, oli vähän hiljainen ja vältteli katsekontaktia. Ajattelin, että hän on varmaan aika jännittynyt, mutta hän oli kuitenkin ihan asiallinen ja mukava. Hän kertoi, että ei ole pitkään aikaan käynyt treffeillä. Sovittiin, että tavataan uudelleen ja vaihdettiin numeroita. Viime viikolla vähän viestiteltiin kuulumisia ja sovittiin alustavasti, että käydään tänään maanantaina kylpylässä. Eilen sunnuntaina sitten lyötiin lukkoon se, että mennään työpäivän jälkeen kylpylään ja mä vielä kirjoitin, että minulla on sinne kaksi vapaalippua että voin antaa toisen niistä hänelle. Tänään sitten 2h ennen kun hänen piti tulla hakemaan minua, hän lähetti viestin, jossa kertoi, että hänestä tuntuu, ettei kemiat oikein kohdanneet ja hän haluaa perua treffit.

Mietin vaan, että aika viime tingassa hän perui treffit. Mä olin jo pakannut uimakassinkin valmiiksi eteiseen odottamaan. Olisihan hän nyt voinut käydä uimassa ihan huvikseen kun olisi sinne ilmaiseksikin päässyt... Mä en ainakaan olisi enää näin myöhään kehdannut perua treffejä. 

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi perua kahta tuntia aikaisemmin kuin olisi jättänyt vain tulematta treffeille. Ja kiusallisethan niistä treffeistä olisi tullut, kun kemiat ei kohtaa. Liian monta vaivaannuttavaa hiljaista hetkeä.

Kerran yksi mies, jonka kanssa olin aikeissa tavata, kysyi suoraan harrastanko s*ksiä hänen kanssaan. Vastasin kieltävästi. Sitten yhteistuumin totesimme, että jätetään treffit väliin. Emme jääneet pitämään yhteyttä. Mutta mun mielestä oli hyvä, että mies ilmaisi heti ajoissa mitä hän odottaa ja mä pystyin tekemään päätöksen ennen näkemistä. Kumpikin välttyi kiusalliselta tilanteelta.

Vierailija
122/152 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tinderhän on täynnä näitä. 2h on aika hyvin. Jotkut saattaa perua alle tunti ennen treffejä. Oon vaan poistanut tämmöiset pelkurit. Ei kiinnosta selitykset. Nää tyypit on niin nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajaa, parempikäytöksinen tuo oli kuin useimmat naiset, jotka viimeiseen asti väittävät tulevansa ja sitten feidaavat.

Suomiakat ovat roskaa. Hapanilaiset naiset ei tee noin. M25

"Hapanilaiset" 😂

Vierailija
124/152 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mua huvittaa nää kommentit, joissa epäillään minun olevan mies!🤣

Ilmeisesti kokemukseni ovat niin uskomattomia, ettei ihmiset usko niiden olevan totta...?🤔

Noiden miesten käytös on ihan uskottavaa. Mikä on uskomatonta on sinun tyrkkyytesi; kertomasi mukaan ehdottelet koko ajan treffejä, ja kerrot miehille maksavasi kyllä heidänkin ruokansa ja kylpylänsä. Se on se uskomaton osuus, etenkin kun et näytä ollenkaan kuuntelevan palautetta että tuo tyrkyttäminen on epätoivoista, ja saa miehet pakenemaan kerta toisensa jälkeen.

125/152 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Mikä on uskomatonta on sinun tyrkkyytesi; kertomasi mukaan ehdottelet koko ajan treffejä, ja kerrot miehille maksavasi kyllä heidänkin ruokansa ja kylpylänsä. Se on se uskomaton osuus, etenkin kun et näytä ollenkaan kuuntelevan palautetta että tuo tyrkyttäminen on epätoivoista, ja saa miehet pakenemaan kerta toisensa jälkeen.

Okei. Pitäisikö mun sitten olla kutsumatta miehiä treffeille ja vaan odottaa, että he itse tekevät aloitteen treffeille lähtemisestä? Ja mä olen tarjoutunut maksamaan miehenkin ruuat ravintolassa tai kahvilla sen takia, koska täällä av:lla aina jankutetaan monessakin treffailua koskevassa ketjussa sitä, että on kohteliasta tarjoutua maksamaan ja että se on osoitus kiinnostuksesta, jos haluaa tarjota treffikumppanille.

Ap

Vierailija
126/152 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mua huvittaa nää kommentit, joissa epäillään minun olevan mies!🤣

Ilmeisesti kokemukseni ovat niin uskomattomia, ettei ihmiset usko niiden olevan totta...?🤔

Uskomatonta ovat tilastosi siitä, miten usein tulet torjutuksi miesten taholta. Olen itse aivan tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen, en todellakaan erityisen kaunis, mutta normaalipainoinen (mikä tuntuu olevan monesti ratkaiseva asia miehille, valitettavasti). Oma tilastoni on aivan päinvastainen kuin sinulla: lähes kaikki miehet haluavat tavata uudestaan ja tutustua, ja melkein poikkeuksetta se olen ollut minä joka annan rukkaset 1-3 tapaamisen jälkeen, koska en ole kiinnostunut. Jos mieskään ei ole halunnut jatkaa, olen aina ollut samaa mieltä. Käsittääkseni tämä on paljon yleisempi tilanne naisilla. Naisessa saa olla jokin todella iso turn off, että mies ei halua tavata uudestaan. Osa tosin saattaa tavata seksin toivossa vielä kerran tai pari, vaikkei olisi kiinnostusta tutustumiseen.

Sinussa on jokin tällainen turn off. Kuten on veikkailtu, olet joko ylipainoinen muttet paljasta sitä biossa, tai jokin muu vastaava ulkonäköön liittyvä iso pettymys (onko sulla hurjat meikit ja filtterit kuvissa?) tai sitten käytöksesi treffeillä on jollain tavalla negatiivisia tunteita herättävää. Ehkä kaikkia näitä. Ainakin teksteistäsi välittyy sosiaalinen kömpelyys ja valtava epävarmuus itsestä.

Mutta on myös ihan mahdollista, että olet mies. Moni asia kirjoituksissasi viittaisi siihen.

Vierailija
127/152 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Mikä on uskomatonta on sinun tyrkkyytesi; kertomasi mukaan ehdottelet koko ajan treffejä, ja kerrot miehille maksavasi kyllä heidänkin ruokansa ja kylpylänsä. Se on se uskomaton osuus, etenkin kun et näytä ollenkaan kuuntelevan palautetta että tuo tyrkyttäminen on epätoivoista, ja saa miehet pakenemaan kerta toisensa jälkeen.

Okei. Pitäisikö mun sitten olla kutsumatta miehiä treffeille ja vaan odottaa, että he itse tekevät aloitteen treffeille lähtemisestä? Ja mä olen tarjoutunut maksamaan miehenkin ruuat ravintolassa tai kahvilla sen takia, koska täällä av:lla aina jankutetaan monessakin treffailua koskevassa ketjussa sitä, että on kohteliasta tarjoutua maksamaan ja että se on osoitus kiinnostuksesta, jos haluaa tarjota treffikumppanille.

Ap

No on sulle sanottu jotain kolmesataa kertaa, että lakkaa olemasta tyrkky. Eli kyllä, lopeta vähäksi aikaa treffeille pyytely ja tuo kaikenlainen tarjoaminen. Anna miesten tehdä aloitteita, tyydy kasuaaliin kahvitteluun. Ja kyllä, tuolla ulkona ihmiset kävelee myös tälläkin säällä. Et taida olla erityisen liikunnallinen?

Vierailija
128/152 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsu se kotiisi tai sovi muuta tekemistä muille päiville. Olet ollut jollain tapaa ollut yhteydessä mieheen ja hän vastaa mikäli on kiinnostunut yrittämään uudestaan. Kylpylässä on se vika, että siellä ollaan vähissä vaatteissa, liikaa ihmisiä = liikaa ääniä, kalliit hinnat ja sitten se toiseen tutustuminen toimii huonosti. Kukaan ei juo maantaina alkoholia, ellei tiedossa ole vapaapäivä seuraavana aamuna. Silloin aikaisemmin se on tuntunut hyvältä idealla lähteä kylpylään.

Millään treffeillä ikinä ei ole pakko juoda alkoholia.

Vierailija
129/152 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ap

KYLLÄ! Anna välillä miesten tehdä aloite, ja riittää että maksat omasi. Nyt käytöksesi haisee epätoivoiselle, ja kuin yrittäisit kerjätä miehiä treffeille ("minä maksan, kunhan vain pliis pliis lähdet mun kaa!!"). Näethän jo, ettei se toimi.

Vierailija
130/152 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ap

Sun yli-innokkuus tekee susta ahdistavan. Tykkäsit tästä faktasta tai et, mutta niin se vaan on.

Vierailija
131/152 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kirjolla? Vähän tuntuu siltä, ettet aina osaa lukea sosiaalisia tilanteita ja pidät omaa tapaasi kaikkien tyylinä. Aika monet pakit olet saanut kun miehet tapaa sinut eli jostain piirteestäsi kiikastaa. Ihan sillä meinaan, että jos olet niin sen voisi kyllä kertoa tailukumppanille aika pian. Muutoin vaikutat vaan oudolta.

Vierailija
132/152 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ap

Sun yli-innokkuus tekee susta ahdistavan. Tykkäsit tästä fakt

Ja AP: täällä kirjoittelevat miehet on pihejä inceleitä, jotka ei ikinä pääse treffeille. Ota neuvoja vastaan naisilta, jos oikeasti olet nainen. Älä tarjoudu maksamaan, älä ehdota vaan rayhoita ja odota mitä mies tekee.

Vierailija
133/152 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ja olen kuitenkin viiden huipputasokkaan miehen kanssa käynyt useammankin kerran treffeillä, siitä saan olla ylpeä, koska näillä miehillä on kyllä valinnanvaraa valita vain ne parhaimmat naiset ja he ovat kelpuuttaneet minut useille treffeille.

Ap

Siltä varalta ettet ole trolli: sinulla on todella vakavia ongelmia itsetuntosi kanssa kun määrittelet arvosi pelkästään ulkopuolelta, ensisijaisesti miehiltä tulevan hyväksynnän kautta.

En ole trolli. Kaikki kertomani jutut ovat totta. Enkä ole väittänytkään mitään tuollaista, mutta kyllähän se egoa hivelee , kun tasokkaat, upeat miehet osoittavat kiinnostusta.

Ap

No sitä kiinnostusta ei näköjään ole ollut kuitenkaan tarpeeksi näiden upeiden miesten puolesta, kun et ole kenellekään kelvannut.

Vierailija
134/152 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ap

Sun yli-inno

Ehkei kannata yleistää, että kaikki palstalle kirjoittavat miehet olisi pihejä ja/tai inceleitä. 

Vierailija
135/152 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujolla on vaikea sanoa ei ja varsinkin näyttäytyä vähissä vaatteissa.

Ap:llä ei oo sosiaalista silmää hirveesti erilaisuudelle. 

Vierailija
136/152 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan 135:lle: kyllä ne miehet, jotka täällä jankkaa kotitreffeistä ja maksamisista ja loisista ovat juurikin pihejä inceleitä.

Vierailija
137/152 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä sanon nyt mielipiteeni, N63:

Silloin kun minä treffailin, tapaamiset sovittiin(ehkä pitkänkin viestittelyn jälkeen) tosissaan siis kirjeitse, tai lankapuhelimella. Ja jos oli sovittu, se piti.

Nää nykytreffit vaan svaipataan ohi jossei kiinnosta, ihmiset on hupia, ohimenevää viehtymystä, ei meinaa tunteet, ei ujostelut. Aina tulee uusia, ei uskalleta luottaa (aiheestakin).

Kumpa tapaisitte ihmisiä kasvokkain, kadulla, kaupassa, harrastuksissa ym, jäisi some vähemmälle 

"Kumpa tapaisitte ihmisiä kasvokkain". Eikös sitä ap juuri yrittänyt? Piti vain päästä haukkuaan nuorisoa, kun ennen oli kaikki niin paljon paremmin.

En myöskään ymmärrä tätä kommentointia, että saavatpa naiset maistaa omaa lääkettään. Mikä ihmeen jako miehiin ja naisiin tässä pitää olla? Ihan taatusti kaikki tekevät ohareita tai peruvat viime tingassa sukupuoleen katsomatta. Että ei ap varmaankaan oo kiinnostunut kuulemaan, että "siitä sait, kaikkien miesten kosto kaikkien naisten käyttämisestä!"-kommentteja.

Mun mielestä ap:n deitti oli tökerö, kun venytti perumista noin pitkään. Mutta voi tosiaan olla, ettei kehdannut kasvotusten sanoa, että ei osaa uida tai ei kehtaa lähteä julkiselle paikalle lähes alastomana heilumaan vielä tässä vaiheessa. Tuskin ilkeyttään tätä teki. Ja myös parempi näin, että perui tässä vaiheessa, eikä roikkunut pidempään, jos ei kerran kemiat kohdanneet eikä häntä edes kiinnostanut ottaa asiasta enempää selvää. Todella tökeröä, mutta ei nyt mitenkään ylitsepääsemättömän julmaa. 

Me kaikki nyt vaan ollaan toisinaan vähän toopeja, se on inhimillistä.

Vierailija
138/152 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ap

No on sulle sanottu jotain kolmesataa kertaa, että lakkaa olema

Miehet eivät pidä aktiivisista naisista, mutta kuten täälläkin on sanottu, valittavat sitten kuitenkin, että naiset eivät itse lähesty tai naiset ovat lompakkoloisia. Eli aina väärin, teit mitä tahansa. Et saa tarjota, et saa olettaa miehen tarjoavan, ei saa olla aloitteellinen, mutta pitää suostua seksiin kun mies haluaa, mutta itse ei saa ehdottaa mitään tai on painostamista tai tyrkky.

139/152 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu on siinä, että menet treffeille tekemään parisuhdejuttuja, vaikka treffeille on tarkoitus mennä tutustumaan toiseen ihmiseen. Sinun tapasi treffailla vaatii hirveästi panostamista siltä toiseltakin osapuolelta heti alusta asti sen sijaan, että voisi vain tavata ilman suurempaa ennakkovalmistautumista ja ilman mahdollisuutta poistua paikalta nopeastikin jos seurasi ei miellytäkään.

Minähän se enemmän panostan treffeihin , kun pesen ja föönaan hiukset ja laitan meikin ja vieläpä se vie rahaa kun maksan molempien ruuat ravintolassa. Miehen ei tarvitse tehdä muuta kuin käydä suihkussa, pukea kivat vaatteet päälle ja raahautua paikalle.

Ap

Vierailija
140/152 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu on siinä, että menet treffeille tekemään parisuhdejuttuja, vaikka treffeille on tarkoitus mennä tutustumaan toiseen ihmiseen. Sinun tapasi treffailla vaatii hirveästi panostamista siltä toiseltakin osapuolelta heti alusta asti sen sijaan, että voisi vain tavata ilman suurempaa ennakkovalmistautumista ja ilman mahdollisuutta poistua paikalta nopeastikin jos seurasi ei miellytäkään.

Minähän se enemmän panostan treffeihin , kun pesen ja föönaan hiukset ja laitan meikin ja vieläpä se vie rahaa kun maksan molempien ruuat ravintolassa. Miehen ei tarvitse tehdä muuta kuin käydä suihkussa, pukea kivat vaatteet päälle ja raahautua paikalle.

Ap

Sä et näköjään oikeasti tajua tai halua tajuta. Miehillä ja naisilla on ihan eri kriteerit panostukselle. Miehillä kriteerit on yleensä reilusti alempana (riippuu toki miehestä). Älä koko aika mittaa muita omalla vakallasi vaan yritä ajatella asioita muidenkin näkökulmasta. Tässä tapauksessa keskiverto miehen näkökulmasta. Keskiverto mies kokee ahdistavana, jos nainen ehdottelee treffejä, päättää missä ne on treffit on ja vielä tarjoutuu maksamaan ne, jos ei muuten tunnu saavan miestä treffeille. Miehen pitää saada tehdä myös päätöksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän