Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori kyselijät: Onko myynnissä/vapaana

Vierailija
18.03.2024 |

Ottaa päästä kun ihmiset ei ymmärrä Torissa olevien tavaroiden olevan myynnissä.  Ei sittenkään ymmärrä vaikka ilmoituksessa lukisi myytävänä tai lukisi :  ilmoitus poistetaan kun tuote on myyty tms.  Ensimmäinen viesti on usein: Onko vapaana tai onko vielä myynnissä. SIIS ON VAPAANA JA MYYNNISSÄ.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! :)

Täsmällinen kysymys on yksinkertaisesti pras. "Hei, haluan ostaa, pääsen hakaan (pvm) ja (aika). Sopiiko?" 

Jos tuote on just luvattu/mennyt toiselle, sekin selviää.

Itse ärsyynnyn onkovielästä. Typerä ja turha utelu, varsinkin kun sitten ei useimmiten enää kuulu mitään koko kyselijästä, vaikka se olisikin lukenut vastaukseni. 

Vierailija
62/74 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen minäkin alkanut toimia. Suodattaa pelleilijät helvettiin.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset just pilaakin torin mainetta. Ihme idiootit, voi kun ne jäisi kaikki rekan alle. 

Vierailija
64/74 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemin on vatovainen kuin takki auki, vrsinkin netissä nykyään. Itsekin olen Sallana torissa vaikka oma nimi on toinen. Mitä väliä, ja jos taas psuu joku stalkkerihullu kohdalle niin eipä ainakaan tiedä oikeaa nimeäni. 

Mikä sua siinä eri nimessä epäilyttää, jos saat myydyn tavran sovittuun hintaan kuten pitääkiin? 

Vierailija
65/74 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemin on varovainen kuin takki auki, varsinkin netissä nykyään.

Itsekin olen "Sallana" torissa vaikka oma nimi on toinen. Mitä väliä, ja jos taas psuu joku stalkkerihullu kohdalle niin eipä ainakaan tiedä oikeaa nimeäni. 

Mikä sua siinä eri nimessä epäilyttää, jos saat myydyn tavran sovittuun hintaan kuten pitääkiin? 

Vierailija
66/74 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan usein se varaus on sitten huvikseen tehty ja menee muutkin kaupat ohi kun vastaan että on varattu, ja sot se eka varaajapelle ei enää vastaakaan tai kirjoittaa "oijoi hihihih me ollaankin vielä mökillä ja unohdin että varasin, myy vaan seueaavalle". Voi v***u! En varaile enää. 

Vierailija
67/74 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vastaapa nyt suoraan onko se yhä myynnissä ja jos on, onko se vielä vapaana?

Vierailija
68/74 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, juuri nämä pitäisi heivata mereen keskellä yötä. Naurettavaa ajanhukkaa, kuka muka edes myy piökkhintan jtn huvää ja arvokasta vain koska joku ville tarjosi kympin. 

Vierailija
69/74 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne aina olekkaan myynnissä kun ihmiset eivät ota turhia ilmoituksia pois.

Vierailija
70/74 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tossa torilla huutamassa. Mitään en saanut. rahhoo ois ollut pussit pullollaan ja muutakin

Vierailija
71/74 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää ne kyselijät, jotka myönteisen vastauksen saatuaan eivät ikinä enää palaa asiaan.

eli jostakin syystä haluavat tietää, onko tuote edelleen myynnissä ja saatuaan tietää että on, eivät olekaan kiinnostuneita. Mitä ihmettä? Miksi edes kysyä?

Se on katsos köyhän ja vähämielisen edullinen harrastus tilastoida mitä olisi jouten maailmassa. Eikä velvoita mihinkään. Pöytäkirpparilla tämän versio on sellainen että kaikkeen pitää koskea ja käännellä, sitten kysytään hinta kaikelle ja sitten poistutaan. Ylipäätään pöytäkirpparille tullaan vissiin ilman rahapussia kuin johonkin museoon tai taidenäyttelyyn. Myyjähän maksaa viulut eli sen myyntipöydän. Kyllä kirpparit ja koko kirppistouhu netissä ja livenä kerää kansakunnan laadukkaimman jakojäännöksen.

Vierailija
72/74 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kyselijöitä. Nyt tulikin sitten ihan uuden tyyppinen kysymys. Kysyttiin että "onko tullut paljon kyselyitä". Piti useampaan kertaan lukea ja varmistua että luinko oikein. En vastannut, pistin estoon.

Vierailija
73/74 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onx vielä -kyselijältä olen kysynyt esim. että "ennenkuin vastaan olisin tiedustellut mitä kohteliaimmin kenen kanssa minun on ilo asioida". Samaten "toisin kuin eräät minä en yritä myydä olematonta" ja muuta näppärää. Sitä nimittäin saa asiallista kohtelua jos on sen arvoinen. Jopa aateluus velvoittaa, sanotaan. Mutta rahvas ei ole yhtä kuin aatelinen ja se on pakko huomata.

Vierailija
74/74 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kaikki ongelma kilpistyy siihen että sekä ostaminen että myyminen tässä maassa on ihan vammaista!

Livekirpparilla ostaja: mitä tämä maksaa? Myyjä: paljonko tarjoat? EI SAATANA. Kyllä myyjä määrää hinnan. Ja se on se viimeinen/tiukka hinta. En minä tajua jotain marokkolaista basaaria jos yrittää kauppaa käydä. Jos tarvitsen jotain tai olen kiinnostunut haluan sen. onko vaikeaa.

Ihme että maa on tässä taloudellisessa tilassa kun jengi on ihan jäässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän