Nainen mitä ajattelet tästä tilanteesta? Olet ns. varalla.
Tapaat kivan ja komean miehen joka työskentelee esimiehenä isossa pörssiyhtiössä. Teillä on hauskaa ja pidät itseäni kaunottarena mutta sen miehen mielestä et ole tarpeeksi hyvännäköinen. Et ole miehen ainut deittikumppani ja mies valitsee sinua kauniimman naisen.
Mies ei kehtaa sinulle sanoa suoraan että et ole kaunis tai että sinulla liikaa kiloja vaan hän toteaa että kemiaa ei ole.
Suututko tilanteesta vai mitä ajattelet?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Minulle on usein käynyt noin, paitsi että mies on ollut ihan tavallinen duunari. Mä ajattelisin, että sellaista se on kun tapailee suosittuja miehiä. Itsepähän olen hakeutunut siihen tilanteeseen kun kelpuutan vain niitä kaikista tasokkaimpia miehiä.
Tämä vastaaja on ilmiselvästi mies :D Ei kukaan nainen kirjoita tuolla tavalla
Olen nainen ja realisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohauttaisin olkapäitäni ja jatkaisin elämääni joka olisi taatusti parempaa ilman tuollaista miespelleä.
Mutta etkö pettyisi kun et ole tarpeeksi tasokas hyvälle miehelle? Olisitko kateellinen sille kauniille naiselle kuka sille miehelle kelpaa?
Ei kukaan täyspäinen nainen ole kateellinen noin täydellisestä esineellistämisestä. Kuka edes haluaisi noin tyhjää miestä suhteeseen? Jos muulla ei ole väliä elämässä, kuin ulkonäöllä, niin eipä meillä mitään yhteistä olisikaan. Kaipaan elämääni muutakin sisältöä.
Aloitan tietenkin veretseisauttavan muodonmuutoksen ja sitten, kun pörssihai haluaakin minut, kostan hänelle samaan tapaan kuin aihetta käsittelevissä elokuvissa tapahtuu 😄
Olen joskus itsekin pitänyt miestä sivussa "vaihtopenkillä" varavaihtoehtona, samalla kun tapailin miestä josta olin enemmän kiinnostunut.
Ja toisaalta, olen myös itse ollut varavaihtoehtona miehelle, joka samaan aikaan tavoitteli sellaista naista joka oli minua paremman näköinen.
Kuuluu nykypäivään mielestäni. Välillä olet se varavaihtoehto, ja välillä olet se joka pitää toista varavaihtoehtona. Semmoista se on.
Onpas tutun kuulosta niin kuin ap kirjoitti. Sama kokemus itsellä ja juuri siksi en voinut olla tuollaisessa suhteessa mieheen vaikka rakastin häntä. Suhde on turvaton ja epävarma jos olet varalla ja saat pelätä kokoajan milloin sinut hylätään. Ei kannata jäädä koska menet vaan rikki. Arvosta itseäsi, löydät sinua kunnioittavan ja arvostavan miehen vielä. Lähde ennekuin menet täysin rikki.
En suosittele jäämään. Ikävä kokemus on tällaisesta. Oonkohan mäkin tuon ap: n miehen ex, entinen uhri? Ihan kuin olisin itse kirjoittanut tuon aloituksen, tuli niin surullinen olo. Tuollaisella miehellä.on usein rikkinäinen parisuhdehistoria täynnä lyhyitä suhteita ja jätettyjä naisia. Eivät välitä siitä miten loukkaavat toisen tunteita. Sydäntensärkijä. Naistenmies ja ehkäpä narsisti.
Juuri toi ettei mies voi sitoutua ja pyörittää muita naisia etkä kelpaa vaan olet varalla on ihan kauhea tilanne. Sitten nuo selitykset ja sanominen sulle että " ei oo kemiaa" sun muut loukkaukset.. Ihan kamalaa! Nyt Juokse ja lujaa!!
Tuo mies vaikuttaa hyvin itsekeskeiseltä narsistilta jolle olet vain käyttöesine. Hän käyttää sinua vaan hyväkseen ja asemansa vuoksi taitaa tietää että.on rajoitettava naisten silmissä jolloin niitä naisia aina on jonoksi asti. Onpa omahyväinen p...a!!. Ei kykene rakastamaan ketään. Mulle käynyt kerran samoin ja ihan kamala kokemus oli. Luottamus miehiin meni pitkäksi aikaa ja nyt kokoan itseäni kasaan pala palalta tältä satuttavalta kohtelusta.
Jatkaisin matkaani, enkä enää koskaan vastaisi mihinkään yhteydenottoon. En myöskään tervehtisi jos vahingossa törmättäisiin.
Tai sitten tilanteesta riippuen käyttäisin seksiin samalla kun etsisin varteenotettavaa puolisoehdokasta.
Näiltä m*lkeroita riittää.
Vierailija kirjoitti:
En deittaile pörssiyhtiöiden henkilökuntaa.
Juu ei kannata. Siellä ainakin yksi tyyppi joka pyörittää naisia mennen tullen. Flirtti naistenmies.
Vierailija kirjoitti:
Juuri toi ettei mies voi sitoutua ja pyörittää muita naisia etkä kelpaa vaan olet varalla on ihan kauhea tilanne. Sitten nuo selitykset ja sanominen sulle että " ei oo kemiaa" sun muut loukkaukset.. Ihan kamalaa! Nyt Juokse ja lujaa!!
Tuo mies vaikuttaa hyvin itsekeskeiseltä narsistilta jolle olet vain käyttöesine. Hän käyttää sinua vaan hyväkseen ja asemansa vuoksi taitaa tietää että.on rajoitettava naisten silmissä jolloin niitä naisia aina on jonoksi asti. Onpa omahyväinen p...a!!. Ei kykene rakastamaan ketään. Mulle käynyt kerran samoin ja ihan kamala kokemus oli. Luottamus miehiin meni pitkäksi aikaa ja nyt kokoan itseäni kasaan pala palalta tältä satuttavalta kohtelusta.
Luin viestisi, ja yhtä asiaa jäin ihmettelemään:
Jos mies sanoo naiselle että "en tunne kemiaa", niin miten se tapailu voi sen jälkeen edes jatkua? Minä ainakin miellän "ei kemiaa" tarkoittavan sitä, että toinen ei halua edes harrastaa seksiä, puhumattakaan mistään muusta.
Tuollainen mies on keskenkasvuinen sarjadeittailija ja sarjapettäjä. En kattelis tuollaista päivääkään silmien avauduttua todellisuuteen. Aluksihan nää tälläset osaavat olla hurmaavia mutta kun totuus paljastuu niin ovat ihan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin viestisi, ja yhtä asiaa jäin ihmettelemään:
Jos mies sanoo naiselle että "en tunne kemiaa", niin miten se tapailu voi sen jälkeen edes jatkua? Minä ainakin miellän "ei k
Aluksi esitti kyllä että sitä kemiaa muka olisi mutta valhettahan se kaikki vaan oli. Halusi sitouttaa koska on naisten hyväksikäyttäjä ja seksi nyt kelpaa tällaisille jos oot ok näköinen.
Ap. Valitettavan tutun kuuloinen kuvaus eräästä jonka tunsin.
Hyvinhän tuo käyttäytyy.
On sanonut suoraan, ettei ole kemiaa.
Miksi ap vielä norkoilee nurkilla?
Se että mies vain toteaa että ei ole kemiaa, sen sijaan että alkaisi tarkemmin eritellä mikä naisen ulkonäössä mättää, osoittaa mielestäni tahdikkuutta ja hyvää tilannetajua. Tämä siis vaan sivuhuomautuksena tuohon AP:n viestiin.
Ainakin itse paljon mieluummin vastaanotan "en tuntenut kipinää" pakit, kuin "olet liian lihava ja hampaasi ovat vinot" pakit.
Kohtelias termi tossa tilanteessa on just nimenomaan että kemiaa ei ole. Ihan ihmisiä ne kivat ja komeatkin miehet ovat ja se tarkoittaa että jos jonkun toisen kurvit, nuorekas iho ja silmäpilke tuottaa hänen aivoissa paljon enemmän mielihyvä-, kiintymys- ja kiihdytysaineita kun sun kroppa ja olemus niin kyllähän hänen valintansa just nimenomaan ja kuuluukin kohdistua häneen eikä sinuun.
Nyt en ymmärrä, mies valitsi toisen ja ilmoitti sen, miten ap on tässä varalla? Ennemmin sanoisin, että sinut jätettiin. Samassa tilanteessa nuolisin haavani ja etsisin sellaisen miehen, joka haluaa juuri minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En deittaile pörssiyhtiöiden henkilökuntaa.
Juu ei kannata. Siellä ainakin yksi tyyppi joka pyörittää naisia mennen tullen. Flirtti naistenmies.
Siis en tapaile henkilökuntaa, ihan sama millaisia ovat. Omistajataho on asia erikseen.
Tietysti suutun jos mua kusetetaan, ja muka ollaan yhdessä vaikken kelpaa.
Tasokkailla miehillä on paljon vaihtoehtoja .