Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä ajattelet tästä tilanteesta? Olet ns. varalla.

Vierailija
17.03.2024 |

Tapaat kivan ja komean miehen joka työskentelee esimiehenä isossa pörssiyhtiössä. Teillä on hauskaa ja pidät itseäni kaunottarena mutta sen miehen mielestä et ole tarpeeksi hyvännäköinen. Et ole miehen ainut deittikumppani ja mies valitsee sinua kauniimman naisen. 

Mies ei kehtaa sinulle sanoa suoraan että et ole kaunis tai että sinulla liikaa kiloja vaan hän toteaa että kemiaa ei ole. 

Suututko tilanteesta vai mitä ajattelet?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohauttaisin olkapäitäni ja jatkaisin elämääni joka olisi taatusti parempaa ilman tuollaista miespelleä.

Mutta etkö pettyisi kun et ole tarpeeksi tasokas hyvälle miehelle? Olisitko kateellinen sille kauniille naiselle kuka sille miehelle kelpaa?

Siis missä se hyvä mies on?

:DDD

Vierailija
22/88 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas alkaa sivuja kasaantua ilmiselvälle provolle. Miksi??

Niin kauan kuin tuo pysyy tällä palstalla varattuna, se ei ole kaduilla suoltamassa ilkeyksiään tai vahingoittamassa naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohauttaisin olkapäitäni ja jatkaisin elämääni joka olisi taatusti parempaa ilman tuollaista miespelleä.

Mutta etkö pettyisi kun et ole tarpeeksi tasokas hyvälle miehelle? Olisitko kateellinen sille kauniille naiselle kuka sille miehelle kelpaa?

En näe yhtään syytä miksi pettyisin, koska halutessani löytäisin uuden paremman miehen enkä muutenkaan viitsi mitään pelejä pelailla. Ja kateellinen? Öh miksi? Ennemminkin säälisin naista.

Mistä löytäisit paremman miehen, kyseinen mies tienaa nimittäin tosi hyvin ja se on atleettinen,pitkä ja pyykkilautavatsa löytyy.

Viestisi loppuosa paljasti sen että katkeroituisit koska sinulla ei riitä viehätysvoima tasokkaaseen mieheen.

Ai viestin loppuosa paljasti tuon sinulle. Voin kertoa että asia on vain sinun pääsi sisällä ja vain ja ainoastaan omaa tulkintaasi. Ihmettelen että edes viitsin vastata sinulle. Olet joko täysi toope tai joku keskenkasvuinen pentu. Ja lisäksi nuo mainitsemasi miehen ominaisuudet eivät ole kuin omia ihanteitasi. Oletko homo?

Vierailija
24/88 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka, ketkä, missä, mitkä?

Vierailija
25/88 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenellekään varalla.  Olen joku ykkönen. Tai sitten en yhtään mitään.

Ykkönen olen ollut 18 vuotta omalle miehelleni. Ja hän minulle.

Kummankaan ei enää koskaan tarvitse olla varalla kellekään.

Vierailija
26/88 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin tuo pysyy tällä palstalla varattuna, se ei ole kaduilla suoltamassa ilkeyksiään tai vahingoittamassa naisia.

Teemme joukolla palveluksen naisille irl. Vihdoinkin hyvä syy palstailla.

Täytyy vielä miettiä miten tämän muotoilisi perheelle...

Vierailija
27/88 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tajuan väistää kaukaa kaikki pukumiehet ja muut tärkeilijät. Yöks.

Vierailija
28/88 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinä aikoina naisten ei tarvitse ole varalla, ainoallekaan  miehelle.

Miehiä on joka lähtöön. Aina. Joka naiselle.

Vierailija
29/88 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nääh se minnekään poistu. Istuu vain yksiössään haukkumassa naisia ja ainoa livenaiskontakti on äiti joka tulee siivoamaan ja vie ja palauttaa pyykit ja psyk.hoitaja kuka tulee antamaan lääkepiikit.

Vierailija
30/88 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin monta kertaa, että "olet ns. vasaran alla".

Vierailija
31/88 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuollaista tee mieli ajatella. Itse en pystyisi alentamaan itseäni tuollaiseen, tai ehkä en edes ymmärtänyt mitä kuvailit.

Itse olen keski-ikäinen, perusnätti nainen. Suhteessa 25 vuotta saman miehen kanssa nuoresta saakka. Tällä kokemuksella sanoisin, että ota sellainen mies, joka katsoo sua, kuin ei olisi ikinä naista nähnyt. Koska niin voi käydä, vaikka ei mikään huippukaunotar olisikaan ja se voi kestää läpi vuosikymmenten, vaikka ikää tulee. Juuri vitsailin, että kun tästä vanhenen vielä, heitän pois kaikki peilit ja tarkistan vain mieheni katseesta, miltä näytän. 

Toivon tätä samaa ihan kaikille.

Vierailija
32/88 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pitää itseään kauppatavarana. Samoin mies pitää naista kauppatavarana. Ok, jos kumpikin haluaa olla sellaisessa liiketoiminnassa mukana. Ällöttävää, jos kyseessä on parisuhde.

Vierailija
33/88 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin suuresti ja epäilisin hänen silmiensä karsastavan, koska olen tosi hoikka. En kuitenkaan kantaisi kaunaa, vaan pyrkisin luomaan häneen kaverillisen suhteen johtuen hänen työnkuvastaan:) 

34/88 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on usein käynyt noin, paitsi että mies on ollut ihan tavallinen duunari. Mä ajattelisin, että sellaista se on kun tapailee suosittuja miehiä. Itsepähän olen hakeutunut siihen tilanteeseen kun kelpuutan vain niitä kaikista tasokkaimpia miehiä.

Vierailija
35/88 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällainen pörssihai on ensinnäkään lähestynyt, jos ei pidä ollenkaan ulkonäöstä? Ei sillä, ihan hyvä ettei tuhlaa meidän molempien aikaa ja sanoo mahdollisimman nopeasti, etten ole ykkösvaihtoehto. 

Vierailija
36/88 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sönkötät? Mitä selität jostain pörssiyhtiöstä?

Vierailija
37/88 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisin omistukseni kyseisestä yhtiöstä ja sijoittaisin varat tuottavampaan yhtiöön.

Vierailija
38/88 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kyseisen miehen lättänäksi mun elefantin kokoisella keholla ja kysyn sitten, että hiirikö se siellä vikisee 😄🐀

Vierailija
39/88 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on katsottu liikaa telkkaria, tunnille mars.

Vierailija
40/88 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu vaan jätän miehen rauhaan. En ole varalla, vaan kun mies on kerran todennut, että kemiaa ei ole, niin se on sitten selvä peli ja katselen muita miehiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä