Nainen mitä ajattelet tästä tilanteesta? Olet ns. varalla.
Tapaat kivan ja komean miehen joka työskentelee esimiehenä isossa pörssiyhtiössä. Teillä on hauskaa ja pidät itseäni kaunottarena mutta sen miehen mielestä et ole tarpeeksi hyvännäköinen. Et ole miehen ainut deittikumppani ja mies valitsee sinua kauniimman naisen.
Mies ei kehtaa sinulle sanoa suoraan että et ole kaunis tai että sinulla liikaa kiloja vaan hän toteaa että kemiaa ei ole.
Suututko tilanteesta vai mitä ajattelet?
Kommentit (88)
Ei ole ikinä sattunut tuollaista tilannetta, koska en ihastu itse kehenkään, joka ei näytä olevansa minuun ihastunut. Kiitos luojalle siitä ominaisuudesta.
Tuossa tilanteessa kummallista on, että tuossa iässä eletään vielä sinkkuelämää. Esimiehen asemassa oleva mies on vähintään 35 plus, jolloin useimmilla on pieniä lapsia.
Sanon sille pukumiehelle, että mun isä on h***etin enkeli ja liivi jen6iläinen, joten sun on vain jätettävä se nätimpi pimatsu, jos tahdot pitää sun polvet ehjinä 😰
Se on hyvä heti sanoa. Mutta tuskin tapailisin tuon alan miestä. En ole tarpeeksi hyvä. Olen vain duunari.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hittoa mä just luin?
Onko joillekkin ulkonäkö oikeasti noin pirun tärkeää?
Ethän sä sen ulkonäön kanssa deittaile, vaan sen ihmisen sisimmän kanssa eli saako se ihminen tuntemaan sut hyväksi, tuleeko sulle mukava olo hänen seurassaan ja saako hän sut nauramaan. Ja klikkaako teillä vain jutut yhteen. Siinä ei ole paljoa painoa ulkonäöllä oikeasti.
Tuntuisi olevan alle 30-kymppisen miehen näppäimistöltä lähtenyt mutta jos vanhempi niin olisin huolestunut. Jos tuollaisella naiskäsityksellä on liikenteessä niin ei taida kaksista suosiota naisten puolella olla.
Mistä tulee tuo että vain raha ratkaisee. Mediasta, elokuvista?? Mistä? Rakkaus siis aito sellainen niin pörssihait ja pinnalliset ulkonäkökeskeiset miekkoset on täysin out.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohauttaisin olkapäitäni ja jatkaisin elämääni joka olisi taatusti parempaa ilman tuollaista miespelleä.
Mutta etkö pettyisi kun et ole tarpeeksi tasokas hyvälle miehelle? Olisitko kateellinen sille kauniille naiselle kuka sille miehelle kelpaa?
Miksi jankutat tätä?
Kaikki ihmissuhteet ovat molemminpuolin vapaaehtoisia, kumpi tahansa saa valita mieleisensä, tietenkin.
Olen monta kertaa elämässäni treffaillut useita miehiä samaan aikaan, ja sitten valinnut heistä komeimman "jatkoon".
Miksi siis suuttuisin siitä, että mies tekisi tuolla tavalla? Olisi aika tekopyhää minulta suuttua siitä että joku tekee samaa kuin mitä itsekin teen.
Lähdeppä ap sieltä läävästäsi välillä käymään ulkona. Siellä paistaa aurinko ja silleen.
Vierailija kirjoitti:
En suutu vaan jätän miehen rauhaan. En ole varalla, vaan kun mies on kerran todennut, että kemiaa ei ole, niin se on sitten selvä peli ja katselen muita miehiä.
Tämä juuri. Itse kokisin vain hyväksi jutuksi sen, että sanoo heti suoraan jos ei nyt natsaa. Antaisin pisteet rehellisyydestä ja toivottaisin kaikkea hyvää jatkoon.
Nimimerkillä, olen ollut muutamassakin parisuhteessa niin, etten selkeästi olekaan ollut se ykkösvalinta, vaan ns. otettu mitä on saatu. Tämän vuoksi en enää ikinä tee aloitteita.
En suutu. Rehellinen tulee olla. Tinder miehet ovat aina riski. Tykkäilevät kauneimpia ja tyytyvät sitten johonkin muuhun. Muhun ei ole yksikään exä tyytynyt. He ovat lähestyneet minua ihan muualla. Ja ovat olleet paljon komeampia kuin Tinderin tyypit. Tinderissä vedän kyllä vasemmalle yhtä komeat, koska heillä varmaan tarjontaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohauttaisin olkapäitäni ja jatkaisin elämääni joka olisi taatusti parempaa ilman tuollaista miespelleä.
Mutta etkö pettyisi kun et ole tarpeeksi tasokas hyvälle miehelle? Olisitko kateellinen sille kauniille naiselle kuka sille miehelle kelpaa?
Olen ollut vähän kuvailemasi kaltaisessa tilanteessa ja muutaman vuoden perspektiivillä voin kertoa, että lähinnä säälin sitä naista, joka tämän mulkun kanssa joutuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Näinä aikoina naisten ei tarvitse ole varalla, ainoallekaan miehelle.
Miehiä on joka lähtöön. Aina. Joka naiselle.
Yhdelle hyvännäköiselle miestuttavalle oli helvetin kova pala, että rumemmatkin naiset saa häntä parempaa kohtelua.
Loukkaannun ja mies saa mennä. Jos en kiinnosta tarpeeksi, niin miksi tuhlata aikaa? Muutenkin tuo työ voi olla vähän turn-off. Tuossa asemassa on paljon työmatkoja ja ylitöitä. Jos sen päälle on vielä kusipää, niin hyvä vaan päästä eroon.
Tuollaisia miehiä on tinder täynnä, valtaosa varattuja.
Ei niistä kannata välittää. He eivät tunne rakkautta. Varmaan huono lapsuus tms
Normaaleja ihania miehiä löytyy kun vähän kaivaa. Niiden kanssa elämä on helppoa ja ihanaa
Ei kyllä noin pinnallinen mies loppupeleissä edes kiinnostaisi. On sen verran itsekunnioitusta että en mihinkään varallaoloon suostuisi, vaan kerrasta poikki
Christiiina kirjoitti:
Minulle on usein käynyt noin, paitsi että mies on ollut ihan tavallinen duunari. Mä ajattelisin, että sellaista se on kun tapailee suosittuja miehiä. Itsepähän olen hakeutunut siihen tilanteeseen kun kelpuutan vain niitä kaikista tasokkaimpia miehiä.
Tämä vastaaja on ilmiselvästi mies :D Ei kukaan nainen kirjoita tuolla tavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mies ole hyvä, jos arvottaa ihmisiä ulkonäön perusteella. Miksi siis olla kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Why chase when I'm the catch?
En ajattele mitään erityistä. Se on ihan normaalia, että välillä ei ole deittaillun ihmisen kanssa kemiaa tai ei muuten natsaa. Ei ole tullut siitä mieleen koskaan suuttua tai tuntea muutenkaan mitenkään vahvasti. Se on normaali osa deittailua.
Ja se, onko mies johtoportaassa yms. ei kiinnosta minua ollenkaan. Ja toisaalta ulkonäkökeskeisyys on iso miinus miehelle, joten hyvä vaan jos pääsin helposti eroon pinnallisesta miehestä, joka joka tapauksessa olisi myöhemmin riski, kun iän myötä ulkonäkö rapistuu.