Jos naista ei saisi kiinnostaa miehen koulutus ja ammatti, niin mikä saa kiinnostaa?
Kommentit (448)
Vierailija kirjoitti:
Niin siis, mikä saa miehessä kiinnostaa?
Seksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä syystä miestä ei kiinnosta naisen koulutus tai ammatti, koska mies ei ole kiinnostunut juuri tästä naisesta, vaan ainoastaan mitä palveluita naiselta voi saada.
Sittenhän prostituoitu on tuollaisen miehelle ihna täyskymppi puolisoksi.
Näitä saiski olla enemmän. Tarjonnan kasvaessa hinnatki laskis.
Ei kai se peri puolisoltaan maksua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tultiin hyvin juttuun heti. en oikeastaan edes kysynyt mitä tekee työkseen tai onko koulutusta. Myöhemmin sitten selvisi, ettei ole, koska on vakavia mielenterveydenongelmia. Ollaan täysin samanlaisia, tykätään taisteesta, kauniista asioista, ja peleistä. Hän on tosi rento ja hauska ja osaa jutella kaikesta. On kannustava ja tukee minua aina. En voisi toivoa parempaa miestä.
Silloin kun ei ole mitään tulevaisuudensuunnitelmia eikä päämääriä elämälleen, niin eihän siinä mitään. Mutta suurin osa ihmisistä haluaa tehdä jotain muuta kuin noita asioita.
Niin? Luitko tuon, hänellä on vakavia mielenterveydenongelmia mm. masennus ja traumataustaa. Mutta itseä ei tuo haittaa, koska en ole myöskään kunnianhimoinen. Ja ei koskaan kiinnostunut miehet, jotka viettää kaiken aikansa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koulutus ja ammatti kiinnostaa, kun ei statuksella ole mitään väliä, vaan luonne ratkaisee?
Koska koulutus ja ammatti kertoo, mitä se mies ajattelee vähintään 40 h/viikko. Vai luuletko, ettei se muokkaa ihmistä mihinkään suuntaan?Lisäksi ammatinvalinta kertoo jotain ihmisestä. Aivan varmasti taidemaalarit, sosionomit ja kirjanpitäjät eroavat toisistaan, vaikka ei toki tarkkaa luonnekuvaa kai kukaan ammatin perusteella tekisikään.
Joten eikö joku ihmisrobottina työskentelevä, äänikeräystä tekevä varastoduunari olisi ihanne, hänen päänsä on vapaa ajattelemaan kaikkea muuta, kuin sitä työtä?
Mutta ai niin, ei ole seksikäs työnimike tai korkea palkka, ei jatkoon.
Eli siis yhteenvetona;
naisia kiinnostaa status, koulutus, raha ja ulkonäkö
miehiä kiinnostaa ikä, tissit, perse ja muu ulkonäkö
Jotain tässä on mun mielestä pielessä, kun tuolla ulkona kulkee niin siellä on niin monennäköisiä pareja ja maailmassa paljon erilaisia töitä eri koulutuksilla että jos täällä jauhetut asiat olisivat ainoat merkkaavat asiat parinmuodostuksessa, niin tuo oikea maailma ei olisi mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin miehen koulutuksen ja ammatin pitää kiinnostaa, nehän vaikuttaa ihan kaikkeen. Jos nainen haluaa jossain vaiheessa lapsia, ei hän välttämättä halua niitä miehen kanssa, joka on valtamerilaivalla puoli vuotta kerrallaan pois kotoa.
Naisia taitaa kyllä kiinnosta se pääasiassa siksi, että esim. lääkäri tai asianajaja on hyvätuloinen.
Vai se että heillä yleensä on korvien välissä muutakin kuin ilmaa?
Vai se että pankkitilillä on muutakin kuin ilmaa?
Opiskelevalla tai vasta valmistuneella lakimiehellä pankissa on paljon, mutta miinusmerkkistä.
Ja ihan turha teidän on öyhöttää, teille kelpaa enemmän kuin hyvin hyvätul
Mää inhoan noita edustus tehtäviä kun joudun töiden takia niitä tekee. Mieluummi pieruverkkareissa ja tpaidassa kotona
Vierailija kirjoitti:
Eli siis yhteenvetona;
naisia kiinnostaa status, koulutus, raha ja ulkonäkö
miehiä kiinnostaa ikä, tissit, perse ja muu ulkonäkö
Jotain tässä on mun mielestä pielessä, kun tuolla ulkona kulkee niin siellä on niin monennäköisiä pareja ja maailmassa paljon erilaisia töitä eri koulutuksilla että jos täällä jauhetut asiat olisivat ainoat merkkaavat asiat parinmuodostuksessa, niin tuo oikea maailma ei olisi mahdollinen.
Tämän palstan mukaan monet ihmiset tyytyy kumppaniinsa. Sen takia niitä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa miehen
-Ulkonäkö
-Pituus
-Koulutustaso
-Palkka
-Status työelämässä
-Varallisuus esim auto,kesämökki,osakkeet
Nuo asiat on ne mitkä naisia kiinnostaa, miehen luonne tai arvomaailma ei naisia kiinnosta. Naiset on pinnallisia ja ne valehtelee tässä asiassa.
Tuollaista voi väittää vain ihminen, joka ei ole naimisissa. On ihanaa, jos puolison ulkonäkö viehättää ja on tarpeellista, että kumpikin puolisoista tuo leipää pöytään. Luonne on kuitenkin ratkaisevassa osassa, kun puhutaan avioliiton onnistumisesta. Ihminen ei yksinkertaisesti jaksa viettää vuosikymmeniä sellaisen ihmisen kanssa, johon ei voi luottaa, jonka anssa ei ole mitään yhteistä ja jonka arvoja ei jaa.
"koolla ei ole väliä" -ja matkustaa gambiaan "ison" hakuun
"Tavis on paras" - ja kuolaa murhaajien sun muiden ryökäleiden perään
"varallisuus ei tärkeä" - ja joka lauseessa on.
Opettelisitte valehtelemaan uskottavasti, tai olisitte rehellisiä (en kyllä usko että pystytte)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tultiin hyvin juttuun heti. en oikeastaan edes kysynyt mitä tekee työkseen tai onko koulutusta. Myöhemmin sitten selvisi, ettei ole, koska on vakavia mielenterveydenongelmia. Ollaan täysin samanlaisia, tykätään taisteesta, kauniista asioista, ja peleistä. Hän on tosi rento ja hauska ja osaa jutella kaikesta. On kannustava ja tukee minua aina. En voisi toivoa parempaa miestä.
Silloin kun ei ole mitään tulevaisuudensuunnitelmia eikä päämääriä elämälleen, niin eihän siinä mitään. Mutta suurin osa ihmisistä haluaa tehdä jotain muuta kuin noita asioita.
Olen samanlainen kuin lainaamasi henkilö, ja olen samaa mieltä kanssasi. Esimerkiksi yhteisen asunnon ja lasten hankkiminen vaativat rahaa.
Miehille on myös väliä naisen työllisyystilanteella, tosin sitä ei ole täällä koskaan kieltänytkään kukaan, ainakaan tietääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä syystä miestä ei kiinnosta naisen koulutus tai ammatti, koska mies ei ole kiinnostunut juuri tästä naisesta, vaan ainoastaan mitä palveluita naiselta voi saada.
Näitä saiski olla enemmän. Tarjonnan kasvaessa hinnatki laskis.
Ei kai se peri puolisoltaan maksua?
Tietenki perii. Mutta myös multa perittävä hinta laskis kun tarjontaa on enemmän.
Miehen seksuaaliset mieltymykset. Ja naisen pitää olla erittäin myöntyväinen näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samanlainen kuin lainaamasi henkilö, ja olen samaa mieltä kanssasi. Esimerkiksi yhteisen asunnon ja lasten hankkiminen vaativat rahaa.
Miehille on myös väliä naisen työllisyystilanteella, tosin sitä ei ole täällä koskaan kieltänyt
Ainakaan me ei haluta lapsia, joten sillä ei ole väliä. Asunnon nyt saa jos itse käyn töissä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä deittiapeissa ei kenenkään pitäisi kertoa omaa koulutustasoaan tai ammattia.
Jos ei kerro mitään ammatistaan viittaa se siihen, että on matalan koulutuksen saanut duunari. Ei semmoisesta varmaan haluakaan kertoa.
Kohtelias käytös, terveet elämäntavat, kiinnostavat keskustelunaiheet, liikunnallisuus, keskeisimmät arvot, ja tapa, jolla viettää vapaa-aikansa vaikka nyt alkuun? Samat jutut kuin naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Kohtelias käytös, terveet elämäntavat, kiinnostavat keskustelunaiheet, liikunnallisuus, keskeisimmät arvot, ja tapa, jolla viettää vapaa-aikansa vaikka nyt alkuun? Samat jutut kuin naisessa.
Nainen voi olla "räväkkä", lihota siiderillä, pälättää temppareista, juurtua sohvaan, jne. ja silti joku sen haluaa. Miestä ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koulutus ja ammatti kiinnostaa, kun ei statuksella ole mitään väliä, vaan luonne ratkaisee?
Minusta ne kertovat ihmisestä ja ihmisen luonteesta parhaimmillaan paljonkin. Kai hänellä jotakin taipumuksia ja kiinnostusta on asioihin, joille hän ensin on omistanut vuosia opiskelun merkeissä ja myöhemmin ~8h päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko prostituoidut erityisen hyviä ruuanlaittajia ja siivoojia vai mitä palveluita sinä pidät etusijalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä deittiapeissa ei kenenkään pitäisi kertoa omaa koulutustasoaan tai ammattia.
Jos ei kerro mitään ammatistaan viittaa se siihen, että on matalan koulutuksen saanut duunari. Ei semmoisesta varmaan haluakaan kertoa.
Jos kertookin, että veivaa rattia työkseen... Se on sitten 50/50, onko formulakuski vai rekkamies. Toiselle sukat pyörii jaloissa ja toinen saa alapään kuivaksi, kuin suolatasangon.
Ruvetaanko seurustelemaan?