Jos naista ei saisi kiinnostaa miehen koulutus ja ammatti, niin mikä saa kiinnostaa?
Kommentit (448)
Palstamammoja on erilaisia. Emme me ole mikään parviäly. Kyllähän sinä nyt fiksuna miehenä ymmärrät sen.
95 prosenttia palstamammoista on osa parviälyä, 5 prosenttia itse ajattelevia. Sen verran voin tulla vastaan.
Jos matalastikouluttautunut mies voittaa lotossa tai saa esim muhkean perinnön niin naiset arvostaa sitä silloin yhtä paljon kuin akateemisia miehiä.
Eikö enää ei saa edes olla kiinnostunut?
Ja siitä syystä miestä ei kiinnosta naisen koulutus tai ammatti, koska mies ei ole kiinnostunut juuri tästä naisesta, vaan ainoastaan mitä palveluita naiselta voi saada.
Tultiin hyvin juttuun heti. en oikeastaan edes kysynyt mitä tekee työkseen tai onko koulutusta. Myöhemmin sitten selvisi, ettei ole, koska on vakavia mielenterveydenongelmia. Ollaan täysin samanlaisia, tykätään taisteesta, kauniista asioista, ja peleistä. Hän on tosi rento ja hauska ja osaa jutella kaikesta. On kannustava ja tukee minua aina. En voisi toivoa parempaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin miehen koulutuksen ja ammatin pitää kiinnostaa, nehän vaikuttaa ihan kaikkeen. Jos nainen haluaa jossain vaiheessa lapsia, ei hän välttämättä halua niitä miehen kanssa, joka on valtamerilaivalla puoli vuotta kerrallaan pois kotoa.
Naisia taitaa kyllä kiinnosta se pääasiassa siksi, että esim. lääkäri tai asianajaja on hyvätuloinen.
Vai se että heillä yleensä on korvien välissä muutakin kuin ilmaa?
Vai se että pankkitilillä on muutakin kuin ilmaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä syystä miestä ei kiinnosta naisen koulutus tai ammatti, koska mies ei ole kiinnostunut juuri tästä naisesta, vaan ainoastaan mitä palveluita naiselta voi saada.
Sittenhän prostituoitu on tuollaisen miehelle ihna täyskymppi puolisoksi.
Niin siis, mikä saa miehessä kiinnostaa?
Etsin kumppania, en työntekijää. Kiinnostun ihmisestä, en titteleistä tai työnimikkeistä. Jos klikkaa niin klikkaa.
Minun mielestä deittiapeissa ei kenenkään pitäisi kertoa omaa koulutustasoaan tai ammattia.
Vierailija kirjoitti:
Tultiin hyvin juttuun heti. en oikeastaan edes kysynyt mitä tekee työkseen tai onko koulutusta. Myöhemmin sitten selvisi, ettei ole, koska on vakavia mielenterveydenongelmia. Ollaan täysin samanlaisia, tykätään taisteesta, kauniista asioista, ja peleistä. Hän on tosi rento ja hauska ja osaa jutella kaikesta. On kannustava ja tukee minua aina. En voisi toivoa parempaa miestä.
Silloin kun ei ole mitään tulevaisuudensuunnitelmia eikä päämääriä elämälleen, niin eihän siinä mitään. Mutta suurin osa ihmisistä haluaa tehdä jotain muuta kuin noita asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa eniten miehen tunne-elämän tasapainoisuus, kyky olla läsnä ja ja keskustelutaidot.
En enää halua elämään yhtään draamaa tai suorittamista.
Haluat siis pitkän, komean ja hyvätuloisen miehen, jolla on tasapainoinen tunne-elämä, kyky olla läsnä ja hyvät keskustelutaidot. Asia selvä.
Sulla on tuo sisälukutaito täysi kymppi, jatka samaa linjaa.
Mulla on supervoima: kykyä lukea rivien välistä palstamammojen juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koulutus ja ammatti kiinnostaa, kun ei statuksella ole mitään väliä, vaan luonne ratkaisee?
Koska koulutus ja ammatti kertoo, mitä se mies ajattelee vähintään 40 h/viikko. Vai luuletko, ettei se muokkaa ihmistä mihinkään suuntaan?Lisäksi ammatinvalinta kertoo jotain ihmisestä. Aivan varmasti taidemaalarit, sosionomit ja kirjanpitäjät eroavat toisistaan, vaikka ei toki tarkkaa luonnekuvaa kai kukaan ammatin perusteella tekisikään.
No minä ainakin ajattelen seksiä vähintään 40h/viikko, mikä on siis mun ammatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin miehen koulutuksen ja ammatin pitää kiinnostaa, nehän vaikuttaa ihan kaikkeen. Jos nainen haluaa jossain vaiheessa lapsia, ei hän välttämättä halua niitä miehen kanssa, joka on valtamerilaivalla puoli vuotta kerrallaan pois kotoa.
Naisia taitaa kyllä kiinnosta se pääasiassa siksi, että esim. lääkäri tai asianajaja on hyvätuloinen.
Vai se että heillä yleensä on korvien välissä muutakin kuin ilmaa?
Vai se että pankkitilillä on muutakin kuin ilmaa?
Opiskelevalla tai vasta valmistuneella lakimiehellä pankissa on paljon, mutta miinusmerkkistä.
Ja ihan turha teidän on öyhöttää, teille kelpaa enemmän kuin hyvin hyvätuloinen nainen. Varsinkin sellainen, jolla on työn puolesta edustustehtäviä, niin pääsette sinne mukaan hyvin pukeutuneena juttelemaan fiksuja ventovieraiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pitää olla lääkäri, lentäjä tai jokin muu, jolla on paljon rahaa ja tuloja. Ei tarvitse sitten mitään itse tehdä, voi olla kotona ja ukko pois kotoa viikkokausia parhaimmillaan.
Olis aika ihanteellinen tilanne meikäläiselle, tarvitsen paljon omaa aikaa. Omat rahat on jo mutta miehet tuppaavat olemaan liian takertuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun ei ole mitään tulevaisuudensuunnitelmia eikä päämääriä elämälleen, niin eihän siinä mitään. Mutta suurin osa ihmisistä haluaa tehdä jotain muuta kuin noita asioita.
Miksi pitäisi olla ? t. tuon kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän prostituoitu on tuollaisen miehelle ihna täyskymppi puolisoksi.
Näitä saiski olla enemmän. Tarjonnan kasvaessa hinnatki laskis.
Miehen tasoon vaikuttaa
-ulkonäkö
-raha
-koulutustaso
-ammatti
-status
-omaisuus
Naisen tasoon vaikuttaa
-ulkonäkö
-luonne
-arvomaailma
-ikä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koulutus ja ammatti kiinnostaa, kun ei statuksella ole mitään väliä, vaan luonne ratkaisee?
Koulutus ja ammatti ovat kaksi keskeistä osa-aluetta, jotka voivat heijastella ihmisen luonnetta ja persoonallisuutta monin eri tavoin. Ne voivat antaa viitteitä siitä, millaisia arvoja ja taitoja henkilö arvostaa ja miten hän haluaa käyttää aikaansa ja energiaansa.
Ensinnäkin, koulutus voi heijastaa henkilön sitoutumista ja määrätietoisuutta. Pitkäkestoinen koulutusprosessi, kuten korkeakoulututkinnon suorittaminen tai erikoistuminen tietylle alalle, osoittaa yleensä kykyä asettaa tavoitteita ja sitoutumista niiden saavuttamiseen. Tämä voi viitata siihen, että henkilö on valmis tekemään pitkäjänteistä työtä saavuttaakseen haluamansa päämäärät.
Toiseksi, ammatinvalinta voi paljastaa paljon ihmisen persoonallisuudesta. Henkilön valitsema t
Se kertoo älykkyydestä ja kyvystä hankkia statusta ja rahaa.
Koska koulutus ja ammatti kertoo, mitä se mies ajattelee vähintään 40 h/viikko. Vai luuletko, ettei se muokkaa ihmistä mihinkään suuntaan?Lisäksi ammatinvalinta kertoo jotain ihmisestä. Aivan varmasti taidemaalarit, sosionomit ja kirjanpitäjät eroavat toisistaan, vaikka ei toki tarkkaa luonnekuvaa kai kukaan ammatin perusteella tekisikään.