Jos naista ei saisi kiinnostaa miehen koulutus ja ammatti, niin mikä saa kiinnostaa?
Kommentit (448)
Vierailija kirjoitti:
Mitä koulutetumpi mies on niin sitä enemmän naiset siitä kiinnostuu koska silloin miehellä on isompi palkka ja parempi status. Jos naisia ei kiinnosta miehen palkka,koulutustaso yms pinnalliset asiat niin silloin naiset olisi myös kiinnostunu matalastikoulutetuista tai duunarimiehistä.
Palkalla niin väliä ole, palkka on niille, joilla on paljon velkaa ja pitää koettaa maksaa niitä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin miehen koulutuksen ja ammatin pitää kiinnostaa, nehän vaikuttaa ihan kaikkeen. Jos nainen haluaa jossain vaiheessa lapsia, ei hän välttämättä halua niitä miehen kanssa, joka on valtamerilaivalla puoli vuotta kerrallaan pois kotoa.
Naisia taitaa kyllä kiinnosta se pääasiassa siksi, että esim. lääkäri tai asianajaja on hyvätuloinen.
Entä sitten? Jokainen saa hakea sellaista kumppania kuin haluaa. Ei ole keneltäkään pois.
Miksi sitten palstamammat levittää harhaoppia, että statuksella ei ole väliä? Miksei asiaa voi myöntää?
Palstamammoja on erilaisia. Emme me ole mikään parviäly. Kyllähän sinä nyt fiksuna miehenä ymmärrät sen.
Vierailija kirjoitti:
Kertoohan se jotain luonteestakin jos on käynyt elämän koulun vs. yliopiston. Ja arvoista, elämäntyylistä. Ei se ole pelkkää statusta.
Kertoohan sekin jotain luonteesta, että ymmärtää, ettei kaikkien elämät mene samaa rataa ja ettei kaikilla ole samoja lähtökohtia ja/tai eväitä.
Ei kai monikaan sano, ettei nämä asiat saisi kiinnostaa.
Se naurattaa, kun aina (mm. täällä)väitetään että nämä asiat on ihan merkityksettömiä naisille, kun he valitsevat kumppania... Mutta sitten samassa hengenvedossa, jotain kiertotietä pitkin kumminkin pääsee Freudilainen, että se "kiinnostus", "kipinä" mikä lie, on käsi kädessä työnimikkeen/tulojen/koulutuksen kanssa. Milloin keskustelutaitoihin, milloin elättämiseen, milloin "kiinnostavuuteen" vedoten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ammatti ja koulutus kertovat aika paljon luonteesta. Harva roskakuski on kovin kunnianhimoinen tai älykäs. Lisäksi osa ei tosiaan halua suhdetta, jossa toinen osapuoli tyyliin lähtee kuukausiksi johonkin saarelle tonkimaan matoja.
Itse olen insinöörimies ja en kyllä sun kanssa voisi seurustella koska sun luonne vaikuttaa tosi ilkeältä. Minun mielestä ammatti tai työnkuva ei liity ihmisen älykkyyteen millään tapaa. Harvemmin myöskään se liittyy ihmisen luonteeseen millään tapaa.
Sinä siis voisit mennä naimisiin ja tehdä lapsia älykkään ja lempeän prostituoidun kanssa? Nainen tietenkin palaisi töihin äitiysvapaan jälkeen.
Minun mielestä koulutus tai ammatti ei kerro sitä millainen luonne tai arvomaailma ihmisellä. Toki ehkä muutamia ammatteja on kyllä mitkä kertoo ihmisen luonteesta jotain kuten vaikka pappi, papit on usein uskonnollisia ihmisiä.
99% ammateista siis ei kerro ihmisen arvomaailmasta tai luonteesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ammatti ja koulutus kertovat aika paljon luonteesta. Harva roskakuski on kovin kunnianhimoinen tai älykäs. Lisäksi osa ei tosiaan halua suhdetta, jossa toinen osapuoli tyyliin lähtee kuukausiksi johonkin saarelle tonkimaan matoja.
Itse olen insinöörimies ja en kyllä sun kanssa voisi seurustella koska sun luonne vaikuttaa tosi ilkeältä. Minun mielestä ammatti tai työnkuva ei liity ihmisen älykkyyteen millään tapaa. Harvemmin myöskään se liittyy ihmisen luonteeseen millään tapaa.
Sinä siis voisit mennä naimisiin ja tehdä lapsia älykkään ja lempeän prostituoidun kanssa? Nainen tietenkin palaisi töihin äitiysvapaan jälkeen.
En koska en halua naimisiin tai lapsia. Mulle on iha sama onko nainen julkisesti maksullinen vai ottaako rahan muuta kautta. Yleensä julkisesti maksullinen on halvempi.
Kyllä minulle on tärkeää koulutus, ammatti, tulotaso, rauhallinen luonne, keskustelutaito, ulkonäkö, seksuaalisesti aktiivinen.
t. Nainen 39 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu voi olla älykäs ja lempeä. Mutta en voisi mennä ihmisen kanssa naimisiin joka makaa muiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin miehen koulutuksen ja ammatin pitää kiinnostaa, nehän vaikuttaa ihan kaikkeen. Jos nainen haluaa jossain vaiheessa lapsia, ei hän välttämättä halua niitä miehen kanssa, joka on valtamerilaivalla puoli vuotta kerrallaan pois kotoa.
Naisia taitaa kyllä kiinnosta se pääasiassa siksi, että esim. lääkäri tai asianajaja on hyvätuloinen.
Vai se että heillä yleensä on korvien välissä muutakin kuin ilmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koska en halua naimisiin tai lapsia. Mulle on iha sama onko nainen
Avoliitto on myös vaihtoehto, jos naimisiin et halua. Onko naisen lapset sinulle ongelma? Teillähän on mukavaa yhdessä ja voitte järjestää mukavia illanviettoja sukulaisille ja ystäville.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa eniten miehen tunne-elämän tasapainoisuus, kyky olla läsnä ja ja keskustelutaidot.
En enää halua elämään yhtään draamaa tai suorittamista.
Haluat siis pitkän, komean ja hyvätuloisen miehen, jolla on tasapainoinen tunne-elämä, kyky olla läsnä ja hyvät keskustelutaidot. Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu voi olla älykäs ja lempeä. Mutta en v
Voittehan te elää yhdessä avoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai se että heillä yleensä on korvien välissä muutakin kuin ilmaa?
Kyllä noita lääkäreitä ja asianajajia on joilla ei päässä oo työn lisäksi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä koulutus tai ammatti ei kerro sitä millainen luonne tai arvomaailma ihmisellä. Toki ehkä muutamia ammatteja on kyllä mitkä kertoo ihmisen luonteesta jotain kuten vaikka pappi, papit on usein uskonnollisia ihmisiä.
99% ammateista siis ei kerro ihmisen arvomaailmasta tai luonteesta mitään.
naisten pakonomaisesta valehtelusta kertoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa eniten miehen tunne-elämän tasapainoisuus, kyky olla läsnä ja ja keskustelutaidot.
En enää halua elämään yhtään draamaa tai suorittamista.
Haluat siis pitkän, komean ja hyvätuloisen miehen, jolla on tasapainoinen tunne-elämä, kyky olla läsnä ja hyvät keskustelutaidot. Asia selvä.
Sulla on tuo sisälukutaito täysi kymppi, jatka samaa linjaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koulutus ja ammatti kiinnostaa, kun ei statuksella ole mitään väliä, vaan luonne ratkaisee?
Koulutus ja ammatti ovat kaksi keskeistä osa-aluetta, jotka voivat heijastella ihmisen luonnetta ja persoonallisuutta monin eri tavoin. Ne voivat antaa viitteitä siitä, millaisia arvoja ja taitoja henkilö arvostaa ja miten hän haluaa käyttää aikaansa ja energiaansa.
Ensinnäkin, koulutus voi heijastaa henkilön sitoutumista ja määrätietoisuutta. Pitkäkestoinen koulutusprosessi, kuten korkeakoulututkinnon suorittaminen tai erikoistuminen tietylle alalle, osoittaa yleensä kykyä asettaa tavoitteita ja sitoutumista niiden saavuttamiseen. Tämä voi viitata siihen, että henkilö on valmis tekemään pitkäjänteistä työtä saavuttaakseen haluamansa päämäärät.
Toiseksi, ammatinvalinta voi paljastaa paljon ihmisen persoonallisuudesta. Henkilön valitsema työ voi heijastaa hänen intohimojaan, kiinnostuksen kohteitaan ja arvojaan. Työ vie usein suuren osan valveillaoloajasta, joten ammatti voi vaikuttaa merkittävästi siihen, millaisia ihmisiä henkilö viettää aikaa ja millaiseen ympäristöön hän altistuu päivittäin. Esimerkiksi henkilö, joka työskentelee luovalla alalla, saattaa arvostaa vapautta ja ilmaisun mahdollisuuksia, kun taas henkilö, joka työskentelee liike-elämässä, voi arvostaa tehokkuutta ja järjestystä.
Jokaisesta naisesta löytyy kullankaivaja. Naiset etsivät intohimoisesti miehiä jotka tienaa enemmän kuin mitä nainen itse ja naiset kuolaa miehiä jotka työskentelee johtajana,lentäjänä,lääkärinä,lakimiehenä eli juuri niistä ammateista missä palkat on kovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koska en halua
Avoliitto on myös vaihtoehto, jos naimisiin et halua. Onko naisen lapset sinulle ongelma? Teillähän on mukavaa yhdessä ja voitte järjestää mukavia illanviettoja sukulaisille ja ystäville.
Miksi haluaisin noita jos seksiä olen vailla?