Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuhannen taalan morkkis päällä, otin liikaa viiniä eilen ja pätettiin saunoa minä ja kaksi miespuolista kaveria

Vierailija
17.03.2024 |

Tuhannen taalan morkkis päällä, otin liikaa viiniä eilen ja pätettiin saunoa minä ja kaksi miespuolista kaveria. Saunassa mä sit kai koin jotain mielihyvää siitä kun kaverit tuijotti mun rintoja (ne on isokokoiset) ja istuin molempien keskellä. Jostain ihmeen syystä olin ottanu molempien elimistä kiinni ja run kannut heitä kikatellen kunnes molemmat tuli (vieläpä suurinpiirtein samaan aikaan). Kaverit jäi yöksi eikä mitään sen enepää tapahtunut, noh poltettiin spliffit ja mentiin nukkumaan. Aamulla ne nyt vähän vinoili ja kuittaili asiasta. Tosin hyvässä hengessä koska ollaan kaikki vähän hippejä ja poly-ymmärtäväisiä.

Ainoa morkkis tässä se, että olenkohan pettänyt poikaystävääni (joka ei siis ollut paikalla), hän ei siis tiedä mun polysuhtautumisesta, vaikka tietää kyllä että olen villi ja vapaa luonne sillä tavalla.

Ymmärtääköhän mies jos sanoo että vain kerran on sattunut tämmönen pikku kömmähdys mutta se oli mieskavereille vain sellaista harmitonta paineidenpurkamista heille, ei mitään vakavaa? Vai pitäisikö asiasta olla visusti hiljaa? Miten toimisit mun tilanteessa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna miehellesi tilaisuus kokea samanlaista sinun ystäviesi kanssa. Ja jos tuntuu hyvältä niin ottakaa tämä tavaksi.

Miehenä vaatisin kunnon panoa, ei mitään peniin hiplailua. 

Kaverit tulee tätä vaatimaan, etteivät kerro. Lupasit heille uusinnat jos eivät kerro. Heidän on helppo kiristää sua tekemään muutakin. 

Vierailija
42/45 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, että "eihän se sinun mielestäsi olisi teoriassa outoa, jos suhteessa oleva nainen runkkailisi miespuolisia kavereitaan. Entä jos panisi myös?". Ei hän varmasti arvaa sinun tarkoittavan itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan vastaavassa tilanteessa jälleen saisi tuomion ja sen h-leiman.

Vierailija
44/45 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo nyt niin paha ole. Jos kerrot, niin luuletko, että miehesi uskoo sinun ainoastaan antaneen käsihoitoa, vai epäileekö, että lastien lattialle lentämisen sijaan ne ei lentäneetkään sisääsi pillun, pyllyn ja/tai suun kautta? Yleensä näitä asioita yritetään aina sieventää jonkin verran, ja jos kerrot sauvahiitämisestä, se ei välttämättä mene läpi. Mutta jos vain kerrot, että olit saunassa kaverien kanssa, niin miehesi ehkä uskoo, ettei sen kummempaa sattunut, kuin annoit käsihoitoa x2.

Vierailija
45/45 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan samaistua. Eipä tuossa ihmeitä tapahtunut.