Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuhannen taalan morkkis päällä, otin liikaa viiniä eilen ja pätettiin saunoa minä ja kaksi miespuolista kaveria

Vierailija
17.03.2024 |

Tuhannen taalan morkkis päällä, otin liikaa viiniä eilen ja pätettiin saunoa minä ja kaksi miespuolista kaveria. Saunassa mä sit kai koin jotain mielihyvää siitä kun kaverit tuijotti mun rintoja (ne on isokokoiset) ja istuin molempien keskellä. Jostain ihmeen syystä olin ottanu molempien elimistä kiinni ja run kannut heitä kikatellen kunnes molemmat tuli (vieläpä suurinpiirtein samaan aikaan). Kaverit jäi yöksi eikä mitään sen enepää tapahtunut, noh poltettiin spliffit ja mentiin nukkumaan. Aamulla ne nyt vähän vinoili ja kuittaili asiasta. Tosin hyvässä hengessä koska ollaan kaikki vähän hippejä ja poly-ymmärtäväisiä.

Ainoa morkkis tässä se, että olenkohan pettänyt poikaystävääni (joka ei siis ollut paikalla), hän ei siis tiedä mun polysuhtautumisesta, vaikka tietää kyllä että olen villi ja vapaa luonne sillä tavalla.

Ymmärtääköhän mies jos sanoo että vain kerran on sattunut tämmönen pikku kömmähdys mutta se oli mieskavereille vain sellaista harmitonta paineidenpurkamista heille, ei mitään vakavaa? Vai pitäisikö asiasta olla visusti hiljaa? Miten toimisit mun tilanteessa?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kauhea morkkis päällä mahdollisesta pettämisestä ja kysyt neuvoa. Sitten kun joku on sitä mieltä, että menee pettämisen puolelle/kannattaa kertoa, niin tiukka näkemyksesi on, että ei kuulu sun poikaystävälle tämä. Sitten kun joku sanoo, että älä huoli, hyvin tehty/älä kerro, olet tyytyväinen kun joku ymmärtää sinua.

Elikkä olet valmis kuuntelemaan vain tekoasi puolustavaa kantaa, etkä ole valmis ollenkaan miettimään, josko morkkikselle tosiaankin olisi aihetta. 

Kun kerta olet villi ja vapaa sielu, jonka seksuaalisuutta ei kukaan poikaystävä omista, ja palstallakin joku ymmärtää (runkaten mehuissaan ajatukselle, että olisi saanut olla yksi noista miehistä), niin morkkikset roskiin! Koko roska pois päästä pyörimästä, mitä ei ajattele, ei ole olemassa! Näin sitä elellään, minä minä minä. Pää puskaan.

Vierailija
22/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi aloittaja on joku mies joka fantasioi tässä asettumalla vaimonsa tai tyttöystävänsä rooliin.

No kuka mitenkin tyydytyksensä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun nainen pettää, niin:

a. Sitä ei tapahtunut

b. Se oli vaan pussaamista

c. Se tapahtui vahingossa (koska x,y, z, ja tähdet oli oikeessa asennossa)

d. Petin, muut vika on miehessä, koska se ei antanut huomiota eikä huolehtinut suhteesta

Joka kerta kun mies pettää:

a. Kaikki miehet on sellaisia

b. Jätä se sika

Vierailija
24/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä sama saunareissu jossa tapahtui tuo toisen ketjun 10 sekunnin akti?

Vierailija
25/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kehtaa kertoa poikaystävälleen, koska ei halua tulla jätetyksi.

Ap on kuitenkin sitä mieltä että seksuaalisista kokemuksista ei tarvitse kertoa.

Ap, toisin sanoen haluaa olla monogamisessa suhteessa turvalliseen poikakaveriin, mutta toteuttaa polygamista viettiään muiden kanssa. 

Ap ei tykkäisi jos roolit olisivat toisin päin.

Älä ole kuin Ap

Vierailija
26/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot tietenkin. Ja kerrot että voisit joskus tehdä saman ja ottaa suihinkin. Poikaystäväsi saa sitten päättää

Et kai sä nyt niin epätoivoinen ole ettet kertoisi

En mä varmaan uskalla ottaa sitä riskiä että jättäisi, ei mua olla ikinä jätetty vaan oon aina ollut se joka on päätänyt suhteen.

Ap

Aika selkärangaton, raukkamainen olet. En arvosta. Kerrot ja jos poikaystäväsi on samanlainen, hän ei jätä sinua. Silloin teidän suhde paranee vielä nykyisestäänkin

Se että on parisuhteessa ei tarkoita että toisella olisi mikään omistus mun seksuaalisuuteen. Eikä ole mitään velvollisuutta kertoa kokemuksistaan.

Ap

Oikeus rehellisyyteen hänelläkin on. Petit jo häntä, ja petät vielä enemmän, jos et kerro. Ryhdistäydy!

Vierailija
27/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa mittään ihmeellistä ole poikien saunaillassa tollasta sattuu hyvin yleisesti ihan poikien kesken

Vierailija
28/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti luutusit jo sen saunan lattian.

Vierailija
29/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsyneitä tämmöiset provot. Siis ihan umpi surkeita. Tuskin miehet muna pystyssä istuis ja vielä tulisi noin helposti yhtäaikaa.

Hanki ap elämä jossa ei tarvi keksiä satuja saadaksesi ihmisten huomiota

Vierailija
30/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika väsyneitä tämmöiset provot. Siis ihan umpi surkeita. Tuskin miehet muna pystyssä istuis ja vielä tulisi noin helposti yhtäaikaa.

Hanki ap elämä jossa ei tarvi keksiä satuja saadaksesi ihmisten huomiota. kyllä mulla ainakin seisoisi,ja äkkiä tulisi,jos seksikäs nainen käsittelisi mulkkua.

Vierailija
31/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisainta kun pitää suunsa kiinni ja ensikerralla pääsee piehtaroimaan kahden miehen kanssa Siitä voi saada kivan pikku tvistin ystävyyteen jos vain pää kestää koko kolmikolla👍🏼

Vierailija
32/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Ap suhtautuisi jos poikaystäväsi

a) salaisi vastaavan asian (sipaisin parille naispuoliselle kaverille orkut saunaillassa) ja saisit kuulla siitä jostakin muualta

b) poikaystäväsi kertoisi sinulle tapahtuneen

Vierailija
33/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisainta kun pitää suunsa kiinni ja ensikerralla pääsee piehtaroimaan kahden miehen kanssa Siitä voi saada kivan pikku tvistin ystävyyteen jos vain pää kestää koko kolmikolla👍🏼

Tätä mieltä olen itsekin. Pitää vaan reilusti paria sideb_tchiä, ja käy vähän pelaamassa... Sitten kiva tulla takas rakastavan vaimon ja lasten luokse ja olla hyvä isä.

Vierailija
34/45 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli provo tai ei, niin aika viatonta mun mielestä tuollanen pieni käsihoito. Ja kyllä, mielestäni pitäisi kertoa miehelle.

Vierailija
35/45 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot tietenkin. Ja kerrot että voisit joskus tehdä saman ja ottaa suihinkin. Poikaystäväsi saa sitten päättää

En mä varmaan uskalla ottaa sitä riskiä että jättäisi, ei mua olla ikinä jätetty vaan oon aina ollut se joka on päätänyt suhteen.

Ap

Aika selkärangaton, raukkamainen olet. En arvosta. Kerrot ja jos poikaystäväsi on samanlainen, hän ei jätä sinua. Silloin teidän suhde paranee vielä nykyisestäänkin

Se että on parisuhteessa ei tarkoita että toisella olisi mikään omistus mun seksuaalisuuteen. Eikä ole mitään velvollisuutta kertoa kokemuksistaan.

Ap

no, jos se on noin, v....o tulet tänne sit kyselemään, v...n h...a!

Vierailija
36/45 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen virhe tuossa, että spiffit kannattaa ottaa ennen aktia niin on kivempaa.

Vierailija
37/45 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jäi ilman panoa. Tyhmä tyttö. 

Vierailija
38/45 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tyypillinen nykyhuorulin vastaus.

Vierailija
39/45 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehellesi tilaisuus kokea samanlaista sinun ystäviesi kanssa. Ja jos tuntuu hyvältä niin ottakaa tämä tavaksi.

Vierailija
40/45 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehellesi tilaisuus kokea samanlaista sinun ystäviesi kanssa. Ja jos tuntuu hyvältä niin ottakaa tämä tavaksi.

Miehenä vaatisin kunnon panoa, ei mitään peniin hiplailua.