Tuhannen taalan morkkis päällä, otin liikaa viiniä eilen ja pätettiin saunoa minä ja kaksi miespuolista kaveria
Tuhannen taalan morkkis päällä, otin liikaa viiniä eilen ja pätettiin saunoa minä ja kaksi miespuolista kaveria. Saunassa mä sit kai koin jotain mielihyvää siitä kun kaverit tuijotti mun rintoja (ne on isokokoiset) ja istuin molempien keskellä. Jostain ihmeen syystä olin ottanu molempien elimistä kiinni ja run kannut heitä kikatellen kunnes molemmat tuli (vieläpä suurinpiirtein samaan aikaan). Kaverit jäi yöksi eikä mitään sen enepää tapahtunut, noh poltettiin spliffit ja mentiin nukkumaan. Aamulla ne nyt vähän vinoili ja kuittaili asiasta. Tosin hyvässä hengessä koska ollaan kaikki vähän hippejä ja poly-ymmärtäväisiä.
Ainoa morkkis tässä se, että olenkohan pettänyt poikaystävääni (joka ei siis ollut paikalla), hän ei siis tiedä mun polysuhtautumisesta, vaikka tietää kyllä että olen villi ja vapaa luonne sillä tavalla.
Ymmärtääköhän mies jos sanoo että vain kerran on sattunut tämmönen pikku kömmähdys mutta se oli mieskavereille vain sellaista harmitonta paineidenpurkamista heille, ei mitään vakavaa? Vai pitäisikö asiasta olla visusti hiljaa? Miten toimisit mun tilanteessa?
Kommentit (45)
Kuka siivosi saunan lauteet smäidästä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka siivosi saunan lauteet smäidästä?
No ne meni sillai lattialle kai, en ole käynyt katsomassa vielä.
Ap
Kerrot ilman muuta asiasta. Arvosta kumppniasi edes sen verran että hän voi itse päättää jatkaako noin vapaamielisen kumppanin kanssa.
Oon siis kyllä sanonut kavereille et jos haluaa jatkossa multa handjobia tai jopa suikkaria niin pitävät tapahtuneesta turpansa kiinni, eli en pelkää että kertoisivat.
Ap
Taas tarina siitä, miten ihan tiedostamattaan joku tekee kaikenlaista, ja sitten tulee ihan tiedostamattaan nettiin kertomaan sen.
Provo.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Kuten sanoin niin aika vapaamielinen olen ja niin on suurin osa kavereistani. Ei ole trollaus.
Ap
Kerrot tietenkin. Ja kerrot että voisit joskus tehdä saman ja ottaa suihinkin. Poikaystäväsi saa sitten päättää
Et kai sä nyt niin epätoivoinen ole ettet kertoisi
No minusta teit hienon teon että helpotit kavereidesi paineita.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot tietenkin. Ja kerrot että voisit joskus tehdä saman ja ottaa suihinkin. Poikaystäväsi saa sitten päättää
En mä varmaan uskalla ottaa sitä riskiä että jättäisi, ei mua olla ikinä jätetty vaan oon aina ollut se joka on päätänyt suhteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, edes joku ymmärtää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä varmaan uskalla ottaa sitä riskiä että jättäisi, ei mua olla ikinä jätetty vaan oon aina ollut se joka on päätänyt suhteen.
Ap
Aika selkärangaton, raukkamainen olet. En arvosta. Kerrot ja jos poikaystäväsi on samanlainen, hän ei jätä sinua. Silloin teidän suhde paranee vielä nykyisestäänkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aika selkärangaton, raukkamainen olet. En arvosta. Kerrot ja jos poikaystäväsi on samanlainen, hän ei jätä sinua. Silloin teidän suhde paranee vielä nykyisestäänkin
Se että on parisuhteessa ei tarkoita että toisella olisi mikään omistus mun seksuaalisuuteen. Eikä ole mitään velvollisuutta kertoa kokemuksistaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, edes joku ymmärtää.
Ap
Ole hyvä. Ei minusta pettämistä lähelläkään tuollainen aika luonnollinen asia. Ei kannata kertoa edes sitä että saunoit kavereidesi kanssa kun joillekkin miehille sekin on syy mustasukkaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se että on parisuhteessa ei tarkoita että toisella olisi mikään omistus mun seksuaalisuuteen. Eikä ole mitään velvollisuutta kertoa kokemuksistaan.
Ap
Ei kyse ole omistuksesta vaan luottamuksesta. Tätä nykynaisten on vaikea ymmärtää
Kannattaa ehkä miettiä sopiiko alkoholi sulle ollenkaan, jos siitä aiheutuu morkkista aiheuttavaa käytöstä.
Joo, ja just tota ennen yksi mies tuli sinuun 10 sekunnissa? Tietääkö poikaystäväsi että olet ollut 25 vuotta naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja just tota ennen yksi mies tuli sinuun 10 sekunnissa? Tietääkö poikaystäväsi että olet ollut 25 vuotta naimisissa?
En ole tuon aloituksen tekijä.
Ap
Mä en olis sun tilanteessa to begin with.