Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa duunarin äänestämään kokoomusta tai persuja?

Vierailija
17.03.2024 |

Nyt on näitten talouspolitiikka nähty, niin miksi näin? Olisi duunarin pysyttäydyttävä demareissa ja köyhän vasemmistossa. Nämä ne perinteiset etupuolueet ihmisille. Persut yrittänyt valehdella ja vääristellä tätä seikkaa tälläkin palstalla. Harmittavasti joillekin uppoaa valeet.

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen duunari, mutta en köyhä. En tiedä miksi edes vedät yhtäläisyysmerkit köyhän ja duunarin välillä. En mä saa tai kaipaa yhteiskunnalta mitään tukia. Pärjään ihan tällä omalla työlläni, mutta harmittaa maksaa siitä törkeästi veroja. Veroja joilla sitten elätetään niitä loisia jotka juuri ei viitsi tehdä töitä ja makoilee mieluummin himassa. Se on mun mielestä ihan oikein että työttömyystukea (ansiosidonnaista) tiukennetaan. En mä halua yhteiskuntaa missä jengi tekee just sen verran töitä että pääsee ansiosidonnaiselle ja sitten taas makoillaan maksimiaika himassa. En mä halua yhteiskuntaa missä joka maanantai tietyt tyypit saikuttaa darraansa ja me muut kunnialliset työntekijät saadaan tehdä niidenkin hommat. Jotenkin kumma käsitys että ay-liike ajaisi duunarin etua. Omaa etuaan ne pelkästään ajaa. Vaikka duunari olenkin niin tajuan että Suomen talous on pakko saada kasvuun. Tässä on pakko tehdä toimenpiteitä sen eteen.&n

O totta ettei kaikki duunarit ole köyhiä. Moni duunari tienaa enemmän kuin akateemisesti koulutettu. Myös moni duunari on ollut jo työelämässä ennen kuin akateemisen koulutuksen saanut edes valmistuu, joka sekin monesti lisää tuloeroja akateemisen ja duunarin välillä duunarin hyväksi.

Minustakin on kertakaikkisen kestämätöntä että on tyyppejä jotka työskentelevät vain sen aikaa että pääsevät aina  ansiosidonnaiselle vaikka heille olisi hyvin töitä tarjolla.

Samaten saikkuhommasta olen samaa mieltä, aina tietyt tyypit saikuttaa maanantaisin ja/tai perjantaisin.

Vierailija
42/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos duunari haluaa tienata enemmän ja maksaa veroja vähemmän. Vasemmistolla ei ole mitään mielenkiintoa yrittää parantaa köyhien elintasoa, koska silloin heiltä loppuisi äänestäjat. 

Ihan valhetta koko kommentti. Vasemmisto tekee koko ajan parhaansa nykyisen hallituksen päätöksien kumoamiseksi, mutta heillä ei pienenä opositiopuolueena ole paljon valtaa.

Andersson nostaa ja kritisoi päätöksiä voimakkaasti eduskunnassa ja omilla somekanavillaan.

Vastustaa myös rajalakia joka olisi Suomen valtion turvaksi. Liitä ei sellaiset asiat kiinnosta, koska Lii itse on häipymässä maasta pois 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestän kok tai ps duunarina siksi koska haluan että verotukseni kevenee. Minä kannatan sitä että tukia karsitaan pois koska haluan että valtion kulut pienenee joka johtaa pitkällä aikavälillä siihen että verotus kevenee. 

Tämä nykyinen hallitus joutui vaikeaan tilanteeseen koska edellinen hallitus syöksi suomen taantumaan. 

Miksi tämä hallitus ottaa enemmän velkaa kuin edellinen? Korkomenot ovat vain 3 miljardia ja velka on 20 vuoden ajalta ja siitäkin suurin osa oikeistohallitusten ottamaa.

Siksi koska valtion menot nousi edellisen hallituksen toimesta. Jos tämä hallitus olisi ottanut vähemmän velkaa kuin edellinen hallitus niin silloin leikkauksia olisi vieläkin enemmän. 

No kerro minulle miksi edelliset hallitukset ennen Marinia ottivat velkaa 100 000 000 000 euroa ilman koronaa, sotaa ja energiakriisiä ja miksi tämä hallitus ottaa vielä enemmän velkaa? Jos tämän pystyt järkevästi selittämään minulle niin ryhdyn kannattamaan sinun ajatusmalliasi? 

Vierailija
44/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla voidaan kysyä että mikä saa duunarin äänestämään demareita,vasemmistoliittoa,vihreitä tai keskustaa? 

Kyseiset puolueet haluaa aina vain verottaa duunaria enemmän. Kyseiset puolueet verottaa autoilua ja asumista aina. 

Miksi suomessa sitten ei ole puoluetta joka haluaa ajaa duunareiden asiaa eli keventää duunarien verotusta? 

Miksi ay liikkeet ei aja duunareille isompia palkankorotuksia? Miksi ay liikkeet ajaa yleiskorotukset prosenteissa joka tairkoittaa sitä että ne pukumiehet saa aina isomman korotuksen kuin duunari? 

Suomi on maa missä duunareita ei arvosteta eikä täällä kukaan aja duunarien asioita. 

Vierailija
45/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä persuja koska olen lopen kyllästynyt ``palleroisiin`` Töiden takia olen joutunut olemaan tekemisissä lukuisten irakien ja afgaanien kanssa. En missään nimessä halua niitä lisää suomeen, nytki täällä on liikaa heikäläisiä

Vierailija
46/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa ihmisen äänestämään puolueita, jotka inhoavat omaa kansaa?

Niinpä. Minäkään en ymmärrä, miksi kukaan äänestäisi sisällissodan aloittanutta puoluetta.

Miksi joku kaivelee yli sadan vuoden takaisia rintamalinjoja? Sisällissota oli ja meni.

Niin. Pitää kaivaa vasemmistotyyliin vielä vanhempia tarinoita, kun suomalainen orja keitti tervaa orjalaivojen pohjiin 

Vierailija
47/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestän kok tai ps duunarina siksi koska haluan että verotukseni kevenee. Minä kannatan sitä että tukia karsitaan pois koska haluan että valtion kulut pienenee joka johtaa pitkällä aikavälillä siihen että verotus kevenee. 

Tämä nykyinen hallitus joutui vaikeaan tilanteeseen koska edellinen hallitus syöksi suomen taantumaan. 

Miksi tämä hallitus ottaa enemmän velkaa kuin edellinen? Korkomenot ovat vain 3 miljardia ja velka on 20 vuoden ajalta ja siitäkin suurin osa oikeistohallitusten ottamaa.

Siksi koska valtion menot nousi edellisen hallituksen toimesta. Jos tämä hallitus olisi ottanut vähemmän velkaa kuin edellinen hallitus niin silloin leikkauksia olisi vieläkin enemmän. 

No kerro minulle miksi ed

Täähän se ois. Orpo ottaa +60 miljardia lisää velkaa. Se on 50% lisää velkaa suomelle. Ei meillä oo varaa tämmöiseen. Miksi Orpo velkaannuttaa niin paljon? Ja minä kun luulin että kokoomuksen piti lopettaa velan otto. Niillä lupauksilla ratsastivat ja saivat kannatusta. On kyllä huijattu olo.

Vierailija
48/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa on jo ihan liikaa niitä jotka ideologisista syistä ovat heittäytyneet pois työelämästä syystä että tässä maassa aivan liian helpolla on elää kaikenmaailman tukien varassa.

Vierailija
49/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys.

Sen puute taas saa äänestämään vasemmistoa.

Vierailija
50/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro minulle miksi edelliset hallitukset ennen Marinia ottivat velkaa 100 000 000 000 euroa ilman koronaa, sotaa ja energiakriisiä ja miksi tämä hallitus ottaa vielä enemmän velkaa? Jos tämän pystyt järkevästi selittämään minulle niin ryhdyn kannattamaan sinun ajatusmalliasi? 

Siksi koska korot nousi nyt,suomi ajautui taantumaan ja eu alueen talous on huonossa jamassa.

Edellinen hallitus otti velkaa ja jakoi rahaa kansalle sekä firmoille, mitään kasvua ei tullut ja nyt me maksamme takaisin kyseiset ylimääräiset velat. Myös julkisenpuolen palkat nousi reilusti viime hallituksen aikana. 

Nyt suomi joutuu leikkaamaan ja ottamaan velkaa koska suomen tulot tippui koska suomi ajautui taantumaan ja samalla myös suomen valtion menot kasvoi edellämainittujen asioiden takia. Jos suomi ei olisi ajautunut taantumaan niin tilanne ei olisi ihan näin paha mitä se nyt on. 

Vierailija
51/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, että "duunarin asialla" oleva ay-vasemmisto on oikeasti miljardiomaisuuttaan ahnaasti vahtiva ylimielinen hanurirööri joka ei tee duunarin eteen mitään ja jonka tekojen pitkäaikaisvaikutukset on olleet hyvin haitalliset duunarin kokonaisedun kannalta (työttömyys, jättiverot, työkkärin kyykytyspelleilyt, firmojen ajaminen pois maasta ettei työtä tulisi tulevaisuudessakaan ja viimeksihän nuo vei maan liki konkurssiin hallitusvuorollaan).

Miksi kukaan täysjärkinen oikeasti äänestäisi vasemmistoa?

Vierailija
52/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Jenkeissä ja meillä 100k vuodessa tienaava on köyhä. Suomessa on helppo kuvitella olevansa rikas jos tienaa 40k vuodessa, koska yhteiskunta tarjoaa esim terveyspalveluja. Mun mielestä tuo summa on todella pieni eikä riittäisi edes ruokaan meidän taloudessa.

Katselen kauhulla näitä uutisia Orpon hallituksesta ja varsinkin työntekijän oikeuksien karsimista. Miten duunarit voivat iloita tästä, oletteko tyhmiä, teitä kusetetaan samalla kun rikkaat saavat lisää? Hä en tajua. 🤣🤣🤣 

Eli lisäksi, nyt vaikka joku narsku esimies voi irtisanoa sut vain koska ei pidä sinusta ja tämä on hyvä asia, miksi?

Jenkeissähän ei ole liittoja kuten Suomessa ja kadulla on paljon työttömiä, koska sinne päätyminen on helppoa. Ei tarvita kuin hieman huonoa tuuria. 

Vierailija
53/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistäkin vähistä leikkauksista nousi näin hirveä poru, niin minkälainen mekkala sitten olisi syntynyt 

Vierailija
54/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä on vaihtoehto, pitäisikö duunarin äänestää vihreitä tai punikkeja? Wokettaminen, naisten voimaantuminen, ja maailmanhalalu eivät varsinaisesti innosta, joten siksi persut.

Vai niinkuin ketä duunarin pitäisi äänestää ellei persuja?

Vierailija
55/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy siihen miksi duunarit hyväksyvät kaiken mukisematta on koiramoraali ja huono itsetunto.

Uskotaan että kyllä ne herrat tietää. 

Totuus on että herroja kiinnostaa oma rikastuminen muiden kustannuksella. 

Orpo ottanut lisää esim valtionvelkaa 55 miljoonaa ja kuitenkin on varaa keventää rikkaiden verotusta? Melkoinen kusetus, ei onnistuisi kun Suomessa. 

Vierailija
56/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro minulle miksi ed

Kysy rinteeltä+ urpilaiselta jotka istui edeltävässä 4 vuoden hallituksessa joka oli kuuluisa siitä ettei se tehnyt päällä riehuvalle lamalle yhtään mitään ja otti vaan velkaa ja riiteli. Tai vanhaselle joka sitä ennen sai kriisin päälleen ja päätti tapansa mukaisesti olla tekemättä sille mitään. Siitä (vanhasen kakkoshallituksesta) lähtienhän tässä on jökötetty odottamassa ihmettä varsinkin kun vasurit on hallituksessa. Ainoastaan sipilä kykeni vähentämään velkaantumista tuon jälkeen.

Pelkkä velkamäärästä puhuminen on harhaanjohtavaa koska ei mikään hallitus pysty leikkaamaan 10 miljardin pakkasella olevaa budjettia heti valtaan päästyään nollaan. Sipilällä meni neljä vuotta että päästiin 10 miljardin miinuksesta kahteen miljardiin miinusta. Ja rinne+ marin nosti sen takaisin 10+ miljardiin eikä riitäkään kun katsoo noiden sotesotkuja yms. menolisäyksiä. 

Vierailija
57/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Jenkeissä ja meillä 100k vuodessa tienaava on köyhä. Suomessa on helppo kuvitella olevansa rikas jos tienaa 40k vuodessa, koska yhteiskunta tarjoaa esim terveyspalveluja. Mun mielestä tuo summa on todella pieni eikä riittäisi edes ruokaan meidän taloudessa.

Katselen kauhulla näitä uutisia Orpon hallituksesta ja varsinkin työntekijän oikeuksien karsimista. Miten duunarit voivat iloita tästä, oletteko tyhmiä, teitä kusetetaan samalla kun rikkaat saavat lisää? Hä en tajua. 🤣🤣🤣 

Eli lisäksi, nyt vaikka joku narsku esimies voi irtisanoa sut vain koska ei pidä sinusta ja tämä on hyvä asia, miksi?

Jenkeissähän ei ole liittoja kuten Suomessa ja kadulla on paljon työttömiä, koska sinne päätyminen on helppoa. Ei tarvita kuin hieman huonoa tuuria. 

Ne kadulla elävät on kyllä niitä narkomaaneja. Joita ei olisi ilman huumeiden vapauttamista.  

Et kyllä ole usassa ollut muuta lomamatkalla 

Vierailija
58/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi persut nyt puhuvat verojen korottamisesta esim. Alv, kiinteistövero. Siinä ei pieni tuloveron alennus pitkään lämmitä kun tajuaa, että persut pissi duunari äänestäjiä silmiin ihan huolella.

Vierailija
59/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä on vaihtoehto, pitäisikö duunarin äänestää vihreitä tai punikkeja? Wokettaminen, naisten voimaantuminen, ja maailmanhalalu eivät varsinaisesti innosta, joten siksi persut.

Vai niinkuin ketä duunarin pitäisi äänestää ellei persuja?

Äänestä ketä lystäät. Kunhan muistat että itse olet jättilaskusi aiheuttanut jos äänestät vasemmistoa.

Vasurit tuntuu äänestävän vasemmistoa ja sitten hokee kuin hölmölän tyhmempi osa että vika on jonkun muun kun omasta sekoilusta tulee iso lasku.

Ymmärrän kyllä että vasemmiston joukoissa pyörii ihan suoraan psykopaatteja jotka nauttii ajaessaan maata tahallaan sontaan ja jos mahdollista venäjän syliin mutta että noita olisi koko puolue täynnä?! Aika jännä. 

Vierailija
60/129 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa tämä maa joutuu tarkkailulistalle ja sen talous ohjaukseen tekivät sitten mitä tahansa. Talouden alijäämä kasvaa jopa enemmän täällä vaalikaudella kuin edellisellä joten siltä ei vältytä. Se miksi oikeisto pelkää tätä on se että maksumiehiksi joutuvat silloin kaikki eivätkä vain pienituloiset. On sääli että äärioikeistolainen populistinen puolue johtaa meidät tähän yhdessä kokoomuksen kanssa mutta näin sen vain tulee menemään. Eikä syy ole edellisen hallituksen joka sentään nosti työllisyyden ennätyslukemiin vaan 20 vuotta jatkuneen velkaantumisen. Perussuomalaisten ymmärrys on niin matalalla tasolla että voi vain ihmetellä miten Suomen kaltaisessa maassa voi olla noin ymmärtämättömiä ihmisiä talouden ja ihmisoikeuksien suhteen. Sinällään asialle ei voi tehdä mitään muuta kuin antaa sen mennä niin pitkälle että tähän tulee jotain järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi